راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim / قسمت دوم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

حال به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. با حرکت به سمت معبد می‌توانید قایق خود را لنگر انداخته و نزدیک شوید تا پل نوری را پیدا کنید که توسط ریشه‌هایی که برای پوشاندن کریستال جریان دارند، مهروموم شده است.

در ادامه اِلف‌های تاریک حمله می‌کنند، سعی کنید بر یکی از آنها تمرکز کنید و دیگران را با کمان یا هر چیز دیگر Stun کنید. سعی کنید آرایش آنها را به هم بزنید تا راحت‌تر دوام بیاورید. از دور به سمت پایاهایش با تبر ضربه بزنید تا روی زمین بیفتند و همینطور ضربه زدن را ادامه دهید. از آتش‌هایی که میفرستند فاصله بگیرید. اگر Rageتان پر است از آن استفاده کنید و همه را بکشید. (یا می‌توانید برای نبرد بعدی آن را نگهدارید)

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim

بعد از شکست آنها متوجه می‌شوید نمی‌توانید از سکو پایین بروید. اما کنار اسکله دو مکانیزم چرخان قرار دارد با کشیدن آنها دو Rune بزرگ از آب خارج می‌شود. احتمالاً این Rune برای حل معنای کاسه شنی وسط دریاچه استفاده شوند. با کشیدن مکانیزم اول دوباره سروکله‌ی اِلف‌ها پیدا می‌شود. باید آنها را بکشید مثل همیشه بهترین گزینه از دور پرتاب کردن تبر به پاهایشان و بعد نزدیک شدن ضربه زدن و فاصله گرفتن از آتش‌هایشان است. در آخر بعد از چرخاندن هر دو مکانیزم سوار قایق شوید به سمت کاسه‌ی شنی بروید. اکنون می‌توانید Runeها را ببینید، آترئوس می‌تواند پاسخ را انتخاب کند و معبری که به ورودی اعماق معبد منتهی می‌شود را آشکار کند.

بخش بعدی :  مرحله چهارم بازی The Light of Alfheim / بخش سوم

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است