راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله یازده بازی Return to the Summit 

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله Return to the Summit 

حال که هم Chisel و هم Rune را دارید باید به Jotunheim سفر کنید که تنها قدم باقی مانده بازگشت به Summit است. پورتال Mystic Gateways که به براک برسد متاسفانه خراب است ولی بقیه پورتال‌ها سالمند و اکنون در موقعیتی قرار دارید که می‌توانید تمام مکان‌های بازی را مورد جستجو قرار دهید. همچنین می‌توانید به عقب برگردید و Wildwoods را کنکاش کنید و یک Hidden Chambers Of Odin و یک Tear Realm بسیار چالشی و کلاغ اودین در آنجا بیابید. (بعدا به سراغشان خواهیم رفت.)

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

حال به سمت در مشخص شده در نقشه بروید و واردش شوید. در همین جا یک Realm of Tear می‌یابید که می‌توانید با کشتن دو Revenant سطح 6 مهارت خود را در بازی بیازمائید. (بالاترین درجه سختی یکی از آنها لول هفت است) ابتدا دشمن لول شش را بکشید و بعد به سراغ لول هفت بروید. با تیرهای آترئوس آنها را گیج کنید و به آنها ضربه بزنید. بعد از کشتن آنها یک Dust of Realms بدست می‌آورید. همینطور نوشته سمت راست را فعلا می‌توانید بخوانید. 

حال به سمت محل مشخص شده بروید و تونل بگذرید و در بعدی را باز کنید. تا دمو آغاز شود.

بهتر است نگاهی به تجهیزات و آیتم‌های براک بیاندازید. در حال حاضر براک موارد جدید بسیاری برای فروش دارد. در این مقطع باید Quiver آترئوس به صورت کامل آپگرید شده باشد (اگر نکردید همین حالا آن را آپگرید کنید)، کمان Talon او نیز باید 5 گرید Up شده باشد. از طرفی تجهیزات کریتوس هم باید گرید 5 داشته باشند، زیرا برای جستجو در محیط و وارد شدن به مکان‌های تازه باز شده با دشمنانی با لول 5 و بالاتر روبرو خواهید شد که اگر هم گرید آنها نباشید یا پائین‌تر باشید کار دشواری پیش‌رو دارید (اما غیر ممکن نیست). اگر نگاهی به صفحه‌ی Skillهای کریتوس و آترئوس بیاندازید، در حال حاضر باید بتوانید تمام Skillهای آترئوس را آزاد کنید (حتماً این کار را انجام دهید)، در صفحه‌ی Skillهای مربوط به کریتوس اما بیشتر مهارت‌های سپر، تبر و تیغه‌هایش را باید بدست آورده باشید. Xpهای باقی مانده را صرف Runic Attackها و Summonهای کریتوس و آترئوس کنید.

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

بیرون Foothills هوا گرگ‌ومیش می‌شود در حالی دشمنان بسیاری برای متوقف کردن شما ظاهر می‌شوند که شامل Ogre و Wulver هستند. حتماً اول از شر Nightmareها ابتدا خلاص شوید زیرا آنها Wulverها را قدرتمندتر می‌کنند. کشتن آنها مشکلی را برایتان پیش نخواهد آورد. فقط یادتان باشد تیرهای آبی آترئوس روی گرگینه‌ها و گرگ‌ها اثر زیادی می‌گذارند.

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

اگر مسیر سمت چپ را نگاهی بیاندازید متوجه می‌شوید که بالابر کار نمی‌کند. از آن گذر کنید و به منطقه‌ی گازهای سمی برسید، سم اول را متوقف کنید تا به پیش دو تابوت برسید. تابوت سمت راست را با تیرهای الکتریکی آترئوس در پشتش آزاد کنید. (در تابوت Soild Svartalfheim Steel وجود دارد) اکنون می‌توانید با تیغه‌های خود خاراخاشاک تابوت سمت چپ را از بین ببرید تا محل انتشار گاز سمی مشخص شود با تبر آن را متوقف کنید. تابوتی که آشکار می‌شود را باز کنید تا آیتم Sigil of the Weapon را بدست آورید.

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

به جای بالارفتن بوسیله بالابر مسیر را تا بالای تپه بالا بروید و از دیوار بالا بروید، در بالا به یک دو راهی می‌رسید. در مسیر سمت راست به دو محلی که سم پخش می‌کنند می‌رسید. در اینجا از اولی را فریز کنید و به بالای محلی که سم از آن خارج می‌شود نگاه کنید. در بالای صندوق ابتدا خاروخاشاک را از بین ببرید تا یک باد ظاهر شود. باید آن را بردارید و به سمت راست مسیر ببرید و در محل دایره‌ای قرار دهید تا ذخیره شود. در مسیر سمت راست بالا، یک Stone Tomb قرار دارد که مهروموم شده است، باد را بردارید و در محلش قرار دهید تا درش باز شود تا یک صندوق افسانه‌ای نمایان شود. این صندوق حاوی Runic Attack به نام Blast of Hephaestus است.

یادتان باشد مسیر سمت راست درون غار شما را به Hidden Chambers of Odin می‌برد و می‌توانید آن را چک کنید، اگر از آسانسور پایین بروید یک والکایری در انتظار شماست. همینطور کنار آسانسور یکی دیگر از کلاغ‌های اودین را خواهید یافت. (بعدا به سراغ والکری‌ها می‌رویم فقط حتما داخل شوید و Gate آن را فعال کنید تا بعدا به راحتی به آنجا تلپورت کنید.)

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

به سمت محل ماموریت بروید و وارد غار سمت چپ شوید، در سمت دیگر از دیوار بالا بروید. جایی که قبلاً با یک Ogre جنگیده بودید، چند پرتال باز می‌شود و از داخل آن Broodsها به شما یورش می‌آورند. تعداد آنها بسیار زیاد است به موقع جاخالی دهید و از سپر خود استفاده کنید. ضربات آنها مرگبار نیست ولی به خاطر تعداد زیادشان ممکن است به دردسر بیفتید. آنها را با تیغه‌های خود از بین ببرید، از آترئوس هم برای مبارزه کمک بگیرید بعد از آن که آنها را از بین بردید، از درب عبور کنید تا در مسیر کوهستان قرار بگیرید. بعد از عبور از در به سمت راست نگاه کنید و خار و خاشاکی که تابوتی را پوشانده‌اند از بین ببرید. درون تابوت Hardened Svartalfheim Steel پیدا خواهید کرد.

جلوتر که بروید سروکله‌ی Nightmaresها پیدا می‌شود، با تیغه‌هایتان آنها را در هوا شکار کنید. مراقب باشید آنها خودشان به شما می‌کوبند و آسیب زیادی وارد می‌کنند. بعد از کشتن آنها مسیر را روبه بالا ادامه دهید تا در کنار زیپ لاین یک صندوق بیابید که با خاروخاشاک پوشانده شده است. از درونش هکسیلور بدست می‌آورید.

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

سپس به سمت بالا مسیر باریک ادامه دهید تا به ورودی کوهستان برسید. کمی بالاتر یک تخته سنگ فرو می‌ریزد در سمت راست اگر نگاه کنید مقبره بسته‌ای می‌بینید به محل قرمز پشت صندوق شلیک کنید تا آن باز شود. به بالای پله‌ها بروید و بعد به سمت راست بروید. درونش Soild Svartalfheim Steel پیدا خواهید کرد. بعد از دیوار که با علامت‌های زرد مشخص شده بالا بروید. بعد مسیر ادامه دهید و در را باز کنید.

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

بعد از عبور از در و بالا رفتن از پله‌ها، میان‌پرده‌ای مشاهده خواهید کرد. بعد از آن به سمت چپ بروید جلوتر بالای سرتان از سطل می‌توانید هکسیلور بدست بیاورید جلوتر دیواری که با شیره‌ی قرمز بوجود آمده را از بین ببرید. بعد از این سه کرم Tatzelwurms به شما حمله می‌کنند آنها به زیر زمین می‌روند با تیرهای آترئوس به آنها شوک وارد کنید و نگذارید فرار کنند. بعد از کشتن آنها پشت دیوار شیره‌ای در سمت چپ، یک Lore Marker می‌بینید. از جلوی مجسمه در اتاق قبلی کریستال را بردارید و در محلش قرار دهید و با تیر آبی آن را فعال کنید، تا نوشته‌ها را آشکار کنید و آن را بخوانید.

به بالا محل بروید و از دیوار بالا بروید. بعد از آن زنجیر را پایین بیندازید، از اینجا به بعد آترئوس شروع می‌کند به لج‌بازی و دستورات شما را انجام نمی‌دهد، بجای فرمانبرداری و استفاده از کمان به دشمنان حمله می‌کند و از چاقو بجای کمان برای مقابله با دشمنان استفاده می‌کند. پس خود را برای این مدل رفتارها آماده کنید و زیاد منتظر تیرهای او نباشید! مسیر را به سمت بالا ادامه دهید دروازه را باز کنید و وارد محل بعدی شوید.

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

معدن همان‌صورتی است که قبلاً بود ولی گرگ‌ها و دراگرهای متنوع آن را اشغال کرده‌اند. آترئوس به دراگرها یورش می‌برد، اول از شر گرگ‌ها خلاص شوید بعد به کمک پسر بروید. از تیرهای آبی استفاده کنید. بعد از کشتن تمام آنها به سراغ چند لوت جا مانده اتاق می‌رویم. در زیر سکویی کنار مسیری که به اتاق دیگر می‌رود، شیره‌های درخت دنیا تابوتی را مسدود کرده‌اند. (عکس بالا) آنها را از بین ببرید تا عتیقه مربوط به Bottoms Up و تابوتی حاوی Soild Svartalfheim Steel را بیابید. همینطور می‌توانید به سراغ Hidden Chambers Odin بروید و با والکایری مبارزه کنید و یکی دیگر از کلاغ‌های او را پیدا کنید. (بعدا به سراغش می‌رویم) سپس از سکوی سمت چپ بالا بروید تا بالابری را بیابید که با خار و خاشاک پوشیده شده است. از آن برای رفتن به منطقه‌ی بعدی استفاده کنید. (محلش روی نقشه مشخص شده است)

بعد از آنکه از بالابر پیاده شدید با انواع و اقسام دراگر مواجه می‌شوید، در حالی که آترئوس به سمت آنها حمله می‌کند تا خودش همه را بزند. (توله سگ به پدرش رفته!) با احتیاط مبارزه کنید و همه را لت‌پار کنید. از تیرهای آبی آترئوس استفاده کنید که اگر Nightmare درون بدن دراگری بود بیرون بیاید. مراقب باشید زیاد نزدیک برخی دراگرها نشوید آنها آتش از بدنشان خارج می‌کنند. از محیط استفاده کنید، به موقع جاخالی دهید و آنها را از پا در بیاورید.

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

سمت راست بالابر یک سوراخ است که آترئوس می‌تواند درون آن بخزد، (عکس بالا) بعد زنجیری را پایین می‌اندازد که شما می‌تواند از بالا بروید.

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

در دورتر بر روی درب پیغامی وجود دارد و آترئوس آن را ترجمه می‌کند. بعد از آن یک Ogre سطح ۶ به همراه چندین Nightmare و دراگر به شما یورش می‌آورند. در این نبرد آترئکس به حرف‌های شما گوش می‌کند در بالای سر Ogre یک آتشدان قرمز رنگ وجود دارد آن را بزنید تا damage خوبی به Ogre وارد کنید. سعی کنید محیط را خلوت کنید و از حرکات Stun خود بهره ببرید. ابتدا از شر Nightmare راحت شوید و بعد به سراغ Ogre بروید و کارش را بسازید. بعد از کشتن او لوت‌ها را بردارید.

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

همینجا یک Stone Tomb قرار دارد که با باد جهنمی مهروموم شده است. برای پیدا کردن بادها به سکوی زیرین بروید و خار و خاشاکها را در اتاق سمت راست از بین ببرید تا ظرف باد را بیابید و آن را بر دوش خود حمل کنید. آن را در نزدیکی زنجیری که از آن پایین آمدید، قرار دهید، سپس برگردید و از درب چوبی کنار خار و خاشاک را تخریب کنید، تا صندوقچه‌ای حاوی هکسیلور و باد جهنمی را بیابید. باد را در ظرفی که پیدا کردید بگذارید. سپس از دیوار بالا بروید، و باد را از بالا بردارید، سپس به سمت Stone Tomb بدوید و باد را در محلش بگذارید تا صندوق افسانه‌ای را آشکار کنید. در این صندوق Hyperion Slam را خواهید یافت.

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

به طبقه‌ی پایینی برگردید و به سمت چپ بروید، همانطور که دور گودال می‌چرخید یک جسد با هکسیلور خواهید یافت، مراقب دراگر باشید. وارد گذرگاه بعدی شوید و به دنبال یک تومار بر روی زمین باشید، آترئوس را فرابخوانید تا آن را بخواند این تومار حاوی نقشه‌ای گنج می‌باشد. همینطور جلو بروید. جلوتر خود را در اتاقی زیر یک منطقه در بلندی خواهید یافت که به Summit منتهی می‌شود. در اینجا آترئوس یک موجود باستانی را بیدار می‌کند که باید با آن مقابله کنید. در اینجا در وسط محیط و پشت ستون‌ها پناه بگیرید و مشابه قبلی‌ها صبر کنید تا سینه‌اش را بگشاید و تبرتان به آن قسمت پرت کنید، سپس بمب‌هایی که پرت می‌کند را با سپرتان به خودش برگردانید. همین کار را تکرار کنید تا از بین برود و یادتان نرود که لوت موجود را بردارید. 

بعد از نبرد نیم نگاهی به دوروبرتان بیاندازید، در نزدیکی سیستم قرقره مقداری کریستال شکسته قرمز وجود دارد، می‌توانید یکی را برداشته و در جایی که تابوتی در شیره‌ها محصور شده، پرتاب کنید تا با تیرهای زرد آترئوس آن را از بین ببرید. از تابوت Hardened Svartalfheim Steel و Enchantment را بردارید. همچنین کریستال را می‌توانید به دیواری شیره‌ای پرتاب کنید تا پشت آن یک گاری معدن بیابید. آن را تا زیر یک طاقچه‌ی بلند هل بدهید. در پشت آن جسدی حاوی هکسیلور وجود دارد آن را چک کنید، سپس برروی آن بروید و به بالای سبدها برسید و از آنجا خود را به طاقچه برسانید جایی که تابوتی دیگر با آیتم War Belt of Clarity و Hardened Svartalfheim Steel منتظر شماست.

در جهت مخالف اتاق بزرگ بروید تا به هالی برسید که در آنجا یک میز و توماری بر روی زمین قرار دارد. آترئوس آن را برایتان ترجمه می‌کند. همانجا و در کنار جسدی آخرین مصنوعات Bottoms Up را خواهید یافت. بعد از اینکه به سمت دیگر رفتید، به سمت راست نگاه کنید، خارو خاشاک را از بین ببرید تا تابوتی را بیابید که در آن Pauldrons of Clarity و مقداری Hardened Svartalfheim Steel وجود دارد. جلو بروید تا با سیندری ملاقات کنید، مصنوعاتی که یافتید را بفروشید و Armor آترئوس را آپگرید کنید.

همانطور که از درب خارج می‌شوید به سمت صخره‌های زیر قله می‌ردید، در اینجا می‌توانید یک Realm of Tear را مشاهده کنید، از داخل این توده‌ی سیاه Reaverهای سطح ۶ و کابوس‌های یخی سطح ۷ بیرون خواهند آمد، اگر این کابوس‌ها موفق شوند شما را منجمد کنند، در جا خواهید مُرد. از کوزه‌های قرمز محیط برای کشتن آنها استفاده کنید از قدرتی‌های هر دو سلاح‌تان استفاده کنید با استفاده از قدرتی آترئوس آنها را Stun کنید و حسابشان را برسید.  بعد از کشتن آنها از محل Dust of Realms را بدست می‌آورید. در همین محل صندوقچه‌ی Cipher را باز کنید و و با باز کردن آن یکی از بخش‌های ماموریت فرعی The Realm of Fog را تکمیل خواهید کرد. اگر در امتداد مسیر به سمت راست و بعدداز پشت سر گذاشتن کوز‌ه‌های قرمز بروید می‌توانید سنگ‌های Xp، سبز و قرمز بیابید. سپس به سمت چپ حرکت کنید تا از شر خار و خاشاکها خلاص شوید و به سمت قله صعود کنید. همانطور به سمت بالا بروید تا به انتهای مسیر برسید. حتما ابتدا سری به سمت چپ بزنید تا تابوتی را در محاصره‌ی خار و خاشاکها بیابید تا Mythic Bracers of Clarity و Hardened Svartalfheim Steel بیابید.

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

اکنون به عقب برگردید تا از خار و خاشاکهای جلوی دیوار خلاص شوید، و به جایی که برای اولین‌بار Mimir را ملاقات کردید برگردید. به سمت سنگ مشخص شده بروید روی آن به دنبال چهار دایره در گوشه‌های مستطیل بگردید و روی آنها ضربه بزنید تا دمو شروع شود. از ناکجا آباد سروکله‌ی Stranger پیدا می‌شود تا از شما انتقام بگیرد. جلوتر در صحنه‌ای از شما خواسته می‌شود با فشردن دکمه‌ای او را تا می‌توانید بزنید. (با کلیک چپ)

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

وقتی مهاجم ورق را برمی‌گرداند، گاردتان را پایین بیاورید (با فشردن Q) تا از حملات سنگینش در امان بمانید. کمی بعد حملاتش قابل دفاع کردن نیست و باید جاخالی دهید. با زدن A و D به موقع به سمت چپ و راست بروید وقتی سمت راست بود به موقع با کلیک راست به او ضربه بزنید و وقتی در سمت چپ بود به موقع با کلیک چپ به او مشت بزنید. اگر ضربات پیاپی می‌زد با Q دفاع کنید ولی اگر دستش را بالا آورد بسته به سمت چپ یا راست بودنش جاخالی دهید. در آخر با ضربات پی در پی او را بزنید تا در آخر از اژدها به پایین بیفتد و دموی دیگر آغاز شود.

راهنمای بازی God of War مرحله یازدهم بازی Return to the Summit 

در حین دویدن کریتوس فقط باید نگاه کنید کار دیگری از دستتان ساخته نیست! بعد از دیدن یک سری دمو سنگ را از روی آترئوس بردارید. بعد از صحبت‌ها این بخش به اتمام می‌رسد.

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است