راهنمای بازی God of War مرحله دوازدهم بازی Escape From Helheim / بخش دوم

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله دوازدهم بازی Escape From Helheim

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله Escape From Helheim

در آسمان Helheim

حال به مسیر مخالف بروید و تا سنگی را از جای تکان دهید و خود را بروی کشتی برسانید. عرشه‌ی کشتی در سمت چپ با خاروخاشاک پوشانده شده است آنها را از بین ببرید. در پشت و جلوی کشتی دو توده‌ی بزرگ قرار دارد آنها را بسوزانید. در انتهای دیگر کشتی می‌توانید یک‌ مکانیزم چرخشی را بیابید، آن را بچرخانید تا بادبان بالا بیاید و کشتی را به حرکت وا دارید. بعد از اندک مدتی دریانوردی به کوه یخ برخورد می‌کنید و خوشبختانه به سرانجام تایتانیک دچار نمی‌شوید! برای رهایی از این مشکل به جلوی کشتی بروید، قسمت چوبی نگهدارنده‌ی بادبان‌ها را بشکنید. (زدن مکرر کلیک چپ) حال بادبان‌ها رها می‌شود، به مکانیزم چرخان برگردید، حال بادبانها را بیشتر به عقب بکشید تا گرمای حاصل از سوختن کشتی آنها را بگیرد. به طرزی عجیب و غریب کشتی از آب خوشش نمی‌آید بنابراین به هوا بلند می‌شود و به برجی در آسمان گیر می‌کند!

راهنمای بازی God of War مرحله دوازدهم بازی Escape From Helheim

بروی پلتفرم بروید، بر روی این بخش یک تابوت پیدا خواهید کرد، آن را برای Stone of Fire Supermacy باز کنید. یک Enchantment افسانه‌ای که آسیب ناشی از سوختن را افزایش می‌دهد که در این Realm بسیار کارآمد است. با اینکه در قسمت خلاصه منطقه مشخص نشده است اما در این برج می‌توانید یک صندوق افسانه‌ای بیابید. مکانیزمی وجود دارد که با پرتاب تبرتان می‌توانید سکویی را بالا بیاورید. مطمئن باشید که وقتی با تبرتان ضربه می‌زنید روی سکو نباشید، وقتی بالابر بالا رفت از زیر  به سمت چپ بروید تا یک صندوق افسانه‌ای بیابید که Icarus Storm که یک Runic Attack برای تیغه‌هایتان می‌باشد را بردارید. به پلی که شما را به کشتی می‌ رساند برگردید تا مکانیزم چرخشی را بیابید که پل را بالا می‌برد. بعد از بالا بردن پل دو Revenant یخی برای مزاحم سر می‌رسند. با تیرهای آترئوس آنها را گیج کنید و کارشان را بسازید.

بعد از از بین بردن آنها، وارد برج شده و به دنبال مکانیزم چرخشی باشید، روی آن بروید با تبرتان  بالابر را تا طبقه دوم بالا ببرید. بعد از خروج از آسانسور تبرتان را فرابخوانید و صبر کنید آسانسور پایین برود. از روی سقف بالابر استفاده کنید تا به سمت دیگر برسید در آنجا صندوق حاووی هکسیلور خواهید یافت، بعد از برداشتن لوت از صندوق، به کشتی برگردید و به سرعت دکمه E را بزنید تا دوباره کشتی در هوا حرکت کنید.

راهنمای بازی God of War مرحله دوازدهم بازی Escape From Helheim

بعد از چند ثانیه سروکله‌ی ریورها پیدا می‌شود، آنها به قصد خاموش کردن منابع آتش سعی در متوقف کردن شما دارند. از تمام توانایی‌های خود برای جلوگیری آنها بهره ببرید تا بتوانید در مبارزه دوام بیاورید. اگر آتش فروکش کرد حتماً با تیغه‌های خود دوباره آنها را شعله‌ور کنید وگرنه کشتی سقوط می‌کند. آنها با چنگک‌هایی بزرگ نیز سعی در متوقف کردن کشتی برمی‌آیند پس سعی کنید اول دشمنان را بزنید بعد چنگک را آزاد کنید. بعد از دقایقی ریورهای بیشتر به شما حمله می‌کنند و از طرفی در سکوهای بالایی عده‌ای آتش‌انداز نیز سعی در غافل‌گیری شما دارند. اول با آنها مقابله کنید و سپس از بالا تا پایین کشتی با چرخاندن تیغه‌هایتان شروع به پاکسازی عرشه کنید. حتماً حواستان به آتشدانهای روی کشتی باشد و بعد از زدن دشمنان دور یک آتشدان سراغ بعدی بروید. سپس چنگک‌های بیشتری به کشتی اصابت می‌کند تا آن را متوقف کنند. اول آن چنگکی که نزدیک آتشدان قرار دارد را جدا کنید و بعد سراغ Hel-Revenantها بروید و با آنها نزاع کنید. حتماً آترئوس را در مبارزه با این دشمنان مدیریت کنید و مراقب Nightmareها باشید که می‌توانند برایتان دردسرساز شوند. سپس به سراغ آتشدان بعدی بروید و چنگک را از آن جدا کنید. از تیرهای آبی آترئوس جهت سریعتر Stun کردن دشمنان استفاده کنید. وسایل دو طرف کشتی شامل گوی‌های سبز جهت افزایش سلامتی کریتوس هستند از آنها استفاده کنید.

راهنمای بازی God of War مرحله دوازدهم بازی Escape From Helheim

بعد از آن کشتی در میان چند برج حرکت می‌کند و بعد دوباره ریورها به همراه Hel-Vikens حمله‌ور می‌شوند. اول سراغ این دشمنان بروید و سعی کنید خیلی سریع آنها را ناکار کنید و سپس به سراغ ریورها بروید. سپس به سراغ وایکن بعدی بروید که در میان چند ریور قرار دارد با Hyperion Slam ضربه‌ای قدرتمند به تمام آنها وارد کنید. در طول نبرد حتما حواستان به آتشدانها باشد که خاموش نشوند. بعد دوباره به سمت کشتی چنگک پرتاب می‌شود و اینبار یک Ogre هم وارد میدان می‌شود. روی Ogre تمرکز کنید و آن را کله‌پا کنید و با استفاده از مشت‌های Ogre دیگران را از پا در آورید. بعد از آنکه عرشه از لوت دشمنان پاک شد به جلوی کشتی بروید و E را بزنید و به سرعت E را فشار دهید تا کریتوس جلوی کشتی را آزاد کند و دمو آغاز شود.

راهنمای بازی God of War مرحله دوازدهم بازی Escape From Helheim

جلوتر چیزی به نوک کشتی برخورد خواهد کرد و شما بخاطر اینکه کریتوس توهمی از گذشته‌اش می‌بیند نمی‌تواتید به موقع واکنش نشان دهید و سر از Hidden Chambers of Odin در می‌آورید. درب سمت راست معبد را باز کنید و در اینجا می‌توانید یک Scroll درباره برج گمشده بیابید و تابوتی که حاوی Eye of the Outer Realm را بدست آورید. (حتما از این Enchantment روی زره‌هایتان استفاده کنید چون به تمام توانایی‌هایتان هفت‌تا اضافه می‌کند.) سپس به سراغ دربی که مهرموم شده است بروید و آن را باز کنید. وارد شوید و درب بعدی را بگشایید تا یک Jontar Shrine شکسته بیابید و به تماشای صحبت‌های Mimir و راز درون این نقاشی پی خواهید و از نقشه بعدی خود سردرخواهید آورد. (این بخش تمام می‌شود.)

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است