راهنمای بازی God of War مرحله اول بازی The Marked Trees/ بخش اول

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees (بخش اول: به دنبال گوزن قسمت اول (دو تکه از Lost And Found))

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

بعد از شروع بازی و انتخاب درجه سختی متناسب با توانایی‌های خودتان در انجام بازی، (برای راهنمایی درجه سختی Give Me God of War انتخاب شده است) کنترل کریتوس را در دست می‌گیرید و باید با فشردن دکمه‌ی متناسب به درخت ضربه بزنید (کلیک راست در PC) و در نهایت با تبرتان درخت را خُرد کنید. سپس کریتوس تنه‌ی درخت را برداشت و کنترلش را شما در اختیار می‌گیرید. (با WASD او را حرکت دهید و با موس کنترل دوربین را در دست بگیرید) به سمت رودخانه حرکت کنید تا با Atreus (آترئوس) مواجه شوید. سوار قایق شوید (با زدن E) و رودخانه را طی کنید. در قسمت Goals (اهداف) می‌توانید درک بهتری از مسیری که باید بپیمائید یا کاری که باید انجام دهید بدست آورید. (M را بزنید تا به قسمت نقشه، اهداف، توانایی‌ها و دیگر قسمت‌ها دسترسی پیدا کنید.)

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

سفرتان را با قایق به سمت جلو ادامه دهید و وارد تونلِ پیشِ‌رو شوید. بعد از گذشت چند ثانیه با قایق‌تان پهلو بگیرید و پیاده شوید و دوباره تنه‌ی درخت را بردارید. (با زدن E) وقتی که دوباره کنترل کریتوس را بدست گرفتید دنبال Atreus (آترئوس) بروید تا به کلبه‌ی محل زندگی‌تان برسید. سپس کریتوس مشغول قطعه قطعه کردن درخت می‌شود و آترئوس هم وارد کلبه می‌شود و دمویی آغاز می‌شود. بعد از دمو آترئوس تیروکمان را بر می‌دارد تا برای شکار گوزن بیرون بروند. کریتوس در این بخش می‌خواهد بیشتر با پسرش و همینطور تواناییهایش آشنا شود پس به او پیشنهاد می‌کند که به شکار بروند.

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

آترئوس شما را به سمت شمال مسیر و جایی که حدس می‌زند گوزن آنجاست می‌برد، حال کنترل کریتوس در دستان شماست و می‌توانید محل را آزادانه مورد برسی قرار دهید و خیالتان راحت کسی مزاحم نمی‌شود. قبل از اینکه به دنبال آترئوس از دروازه چوبی عبور کنید به سمت راست بروید و از روی زمین قطعه عروسک را بردارید. این عروسک قسمتی از Set Lost And Found می‌باشد و در مجموع چهار تکه دارد که با پیدا کردن آنها در منطقه Willwoods می‌توانید XP اضافی دریافت کنید. (عکس بالا محل عروسک)

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

باز به دنبال آترئوس بروید و از دروازه گذر کنید. کمی جلوتر به یک دو راهی می‌رسید سر دو راهی یک آیتم درخشنده پیدا خواهید کرد آن را بردارید تا مقداری هکسیلور بدست بیاورید.. آترئوس به سمت چپ می‌رود که اگر شما به مسیر سمت راست بروید ردپاهای متفاوتی پیدا می‌کنید.  مسیر را به دنبال آترئوس بروید قبل از پله‌ها یک Artifact بر روی زمین است. این آیتم دارای درخشندگی نقره‌ای رنگ است که نمی‌تواتید نادیده‌اش بگیرید. (یک کشتی کوچک) این عروسک قسمتی از Set Lost And Found می‌باشد و در مجموع چهار تکه دارد که با پیدا کردن آنها در منطقه Willwoods می‌توانید XP اضافی دریافت کنید. (محل عکس بالا) در همین منطقه اگر زیر پله‌ها بروید یک صندوق پیدا خواهید کرد که در آن مقداری هکسیلور وجود دارد.

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

از پله‌ها بالا بروید و بدنبال پسر بروید. به یک شکاف می‌رسید از رویش بپرید. (با Space بپرید) بعد از اینکه آترئوس به شما پیوست او ردپاهای بیشتری پیدا می‌کند و شروع به دویدن می‌کند. به دنبال او بروید از روی کنده درخت بگذرید. در نهایت او گوزن را می‌یابد.

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

به یک دو راهی می‌رسید، سر دو راهی هکسیلور را بردارید. قبل از اینکه به سراغ گوزن بروید به سمت راست رفته و مسیر را ادامه دهید تا صندوق حاووی هکسیلور دیگری بیابید. (عکس بالا)

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

سپس آترئوس شما را به سمت پُلی چوبی هدایت می‌کند. اگر سمت راست را نگاه کنید متوجه هکسیلور و زنجیر می‌شوید که قابل دسترسی نیست، فعلا بی‌خیالش شوید. فقط اینجا را یادتان باشد، بعد به سراغش خواهیم آمد. پُل را تا انتها بروید تا به مسیری برسید که مسدود شده است. در اینجا بازی به شما می‌گوید که دکمه‌های مربوطه را فشار دهید (یک را بزنید، کنترل را فشار دهید و با کلیک چپ یا راست تبر را پرتاب کنید) تا کریتوس تبرش را به سمت دیوار چوبی پرت کند و آن را بشکند. در این تکنیک کریتوس مهارت کسب کنید زیرا در کل بازی و مبارزه با دشمنان بدرتان می‌خورد. بعد از پرتاب تبر، تبر را از دست می‌دهید! نگران نباشید با فشردن کلید مثلث دوباره به سمت شما برمی‌گردد. (دکمه R روی PC) به طرف دیگر بپرید. در طرف دیگر پُل مسیر را ادامه دهید تا دوباره گوزن را ببینید. بعد از اینکه فرار کرد به سمت راست نگاه کنید تا شاهد محاصره آترئوس بدست Draugrها باشید، حالا زمان مبارزه است.

مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees

با تبر Leviathan می‌توانید ضربات سبک و سنگین را به دشمنان وارد کنید (کلیک راست سنگین و چپ سبک) و با ترکیب آنها دشمن را از پا درآورید. نبردها نسبت به بازی‌های قبلی کمی کُندتر هستند ولی موردی نیست و به آن عادت می‌کنید. ضربات سنگین دشمن را به هوا پرت می‌کنند که به شما این امکان را می‌دهد که با ضربات سبک پیوسته، دشمن را لت‌وپار کنید. در ادامه ساعدبند کریتوس تبدیل به سپر هم می‌شود و می‌توانید ضرباتی که دشمن آماده وارد کردن به شماست را Block کنید. (با فشار دادن Q روی PC) در صورتی که تبرتان پرت کردید می‌توانید با مشت و لگد به سراغ Draugrها بروید. سعی کنید در تمام جنبه‌ها و استایل مبارزه کریتوس مهارت کسب کنید. در درجه سختی بالا آنها خونشان را پر می‌کنند پس روی یکی تمرکز کنید و تا کشتنش دست از سرشان برندارید. با Space جاخالی دهید و نگذارید به شما ضربه وارد کنند و مراقب باشید از پشت به شما ضربه نزنند، مسیر ضربه دشمنان در صورتی که بیرون از کادر باشد روی تصویر مشخص است. یکبار ضربه سنگین و بعد چندین بار ضربه سبک به Draugrها وارد کنید تا سریع کشته شوند. وقتی تمام دشمنان را ناکار کردید به سراغ شکار گوزن لعنتی بروید! 

بخش بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله‌ی اول بازی The Marked Trees/ بخش دوم: گنج‌های مهم منطقه

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است