راهنمای بازی God of War مرحله هشت بازی Behind the Lock

راهنمای قدم به قدم بازی God of War / مرحله هشت بازی Behind the Lock

راهنمای قدم به قدم بازی God of War (منوی اصلی)

راهنمای بازی God of War مرحله Behind the Lock

حال که Magic Chisel را در اختیار دارید می‌توانید درب‌هایی که با شیشه یا یخ یا هرچیز دیگه‌ای که آنها را مهروموم شده‌اند را باز کنید. از همین درب بزرگ کنار magic Chisel شروع کنید، کریتوس سنگ را بر روی شیشه قرار می‌دهد و شما کنترل دست او را در اختیار دارید، سنگ را بر روی شیشه بچرخانید، هر جا که سنگ chisel به درخشش درآمد آنجا را ضربه بزنید تا سنگ را بشکنید. (دو قسمت درب را بشکنید تا باز شود.)

راهنمای بازی God of War مرحله هشت بازی Behind the Lock

پشت این درب اتاقی است که روبریش در دیگری را مشاهده می‌کنید که سه نشان Rune بر روی آن قرار دارد. باید این سه نشان را بیابید و با تبرتان بشکنید تا درب باز شود. کنار درب سمت راست یک دفینه هم می‌بینید که با ریشه‌های قرمز مسدود شده است. سمت چپ بالا و در نقطه‌ای دور یکی از Runeها را می‌توانید بیابید. سمت راست درب در بالا و در میان شکاف‌ها می‌توانید کریستال قرمز را ببینید آن را نشانه گرفته و تیری به سمتش پرتاب کنید تا پایین بیافتد و وقتی پشت دفینه قرار گرفت دوباره تیر بزنید تا منفجر شود و ریشه‌ها از بین بروند. (درون دفینه Soild Svartalfheim Steel وجود دارد.) از کنار دفینه می‌توانید بالا بروید و اندکی دیوار نوردی کنید تا به سکوی بالای درب برسید. به پشت سرتان نگاه کنید، در میان صخره‌ای میتوانید Rune دیگری را بیابید که با پرتاب تبرتان باید آن را بشکنید. (عکس بالا علامت R)

راهنمای بازی God of War مرحله هشت بازی Behind the Lock

از همین سکو به سکوی پایین‌تر بروید به همان جایی که Rune قبلی را شکستید بنگرید. در میان شکاف‌ها و صخره‌های یخ‌زده می‌توانید آخرین Rune را بیابید و با پرتاب تبرتان آن را بشکنید. (عکس بالا) پایین بیایید و روبروی درب قرار بگیرید اکنون درب باز خواهد شد و پشت درب یک Glacial Catalyst خواهید یافت و صندوقی چوبی حاوی مقداری هکسیلور. دوباره به سمت راست بروید از دیوار بالا بروید تا به به سکوی بالای درب برسید درب میله‌ای اینجا هم باز شده است، زنجیر پایین بیاندازید و به سراغ سیندری بروید. می‌توانید تبرتان را آپگرید کنید.

اکنون شما در Dining Hall هستید، به سمت راست بروید وارد گذرگاه یخی بشوید، دوباره به مکانی که لوستر بزرگ قرار داشت برگردید و درب روبروی لوستر که با شیشه‌ مهروموم شده است را باز کنید. (با همان روش قبلی) اکنون در یک راهروی بزرگ قرار دارید، به سمت جلو حرکت کنید در سمت چپ یک دفینه می‌یابید که با ریشه‌های قرمز مسدود شده است، جلوتر یک پدستال آبی نیز قابل مشاهده است. به سمت راست بروید و در سمت چپ کریستال قرمزی را خواهید یافت، چوب‌ها را بشکنید تا به کریستال برسید و مقداری از آن را بردارید و به سمت مقبره برگردید و آن را با کریستال آزاد کنید تا Soild Svartalfheim Steel بدست آورید.

راهنمای بازی God of War مرحله هشت بازی Behind the Lock

دوباره برگردید و تکه‌ای دیگر از کریستال قرمز را بردارید و به بالا نگاه کنید، یک کریستال آبی در میان شیره‌های قرمز اسیر است، آن را با پرتاب کریستال قرمز و سپس تیر زدن آزاد کنید. (عکس بالا) کریستال را بردارید و به سمت پدستال برگردید. کریستال را بر پدستال قرار داده و تیرهای آبی بزنید تا Dust of Realms و مقدار زیادی XP و هکسیلور بدست آورید.

به سمت دروازه بروید و وارد ناحیه بعدی بروید که یک بندر قدیمی است و روبرویتان انگشت غول به شما خوش‌آمد می‌گوید. به سمت چپ بروید و در بالای سرتان با پرتاب تبر گیره‌ی قرقره را بشکنید تا سکو به سمت راست برود. به سمت راست بروید و ادامه دهید تا به پشت جایی که سکویِ معلق به آن برخورد کرد برسید. از آنجا می‌توانید آترئوس را به بالا بفرستید، سپس خودتان تنهایی به سمت چپ و همانجایی که با تبرتان گیره را آزاد کردید بروید، به سمت چرخ‌دنده‌ی بزرگ بروید و آن را بچرخانید، تا آترئوس توسط سکوی متصل به قرقره به سمت چپ برود.

راهنمای بازی God of War مرحله هشت بازی Behind the Lock

در بالای سکویی که آترئوس بر روی آن قرار دارد، می‌تواتید قرقره را مشاهده کنید با تبرتان آن را فریز کنید تا سکو در جای خود بماند. (عکس بالا) آترئوس زنجیری را برایتان می‌اندازد تا با آن بالا بروید. بر روی سکو بروید به آترئوس ملحق شوید، تبرتان را فرابخوانید تا سکو به سمت دیگر بندر برود، در انتها سمت راست یک صندوق چوبی حاوی هکسیلور پیدا می‌کنید. درست پشت سرتان مسیری دیگر قرار دارد با پریدن از روی سکو به روی مسیر جدید فرود می‌آیید و به سمت راست بروید از روی پله بالا بروید و زنجیر را پایین بیاندازید ولی پایین نروید برگردید و از سکوی روبرویتان پایین بروید تا به دربی با قفل شیشه‌ای برسید آن را بشکنید و وارد درب بشوید.

توجه داشته باشید که اکنون می‌توانید وارد Hidden Chambers of Odin بشوید و در آنجا یک کلاغ اودین و Jontar Shrine را بیابید ولی این مکان متعلق به یک Valkyrie است که در حال حاضر بسیار قدرتمندتر از شماست و نمی‌توانید شکستش دهید. اما می‌توانید داخل شوید و لوت‌ها را بردارید. بعد از اینکه سه نقطه وسط را شکستید وارد در می‌شوید. همان ابتدا Jontar Shrine را بخوانید و بعد با آسانسور به پایین بروید و در آنجا Mystic Gateway را فعال کنید و از صندوق سمت راست هکسیلور بردارید. اگر از پله‌ها بالا بروید دفینه‌ای خواهید دید که درونش Etched Crest of cunning وجود دارد.  در پایین به داخل باغ جایی که Valkyrie قرار دارد بروید، بالای سر او روی درخت کلاغ اودین را پیدا خواهید کرد. (عکس بالا) (فعلا با Valkyrie کاری نداریم بعدا به سراغش خواهیم آمد!) از این مکان خارج شوید و به محل قبلی بازگردید.

راهنمای بازی God of War مرحله هشت بازی Behind the Lock

سمت چپ زنجیری را می‌بینید از آن بالا بروید، مسیر را ادامه دهید تا به قایق برسید. به سمت معبد Tyr برگردید، در اسکله‌ی سمت چپ توقف کنید جایی که دربی با قفل شیشه‌ای در کنار اسکله قرار دارد. درب را با زدن به سه نقطه باز کنید و داخل شوید، سمت چپ یک Jontar Shrine قرار دارد که می‌توانید داستانش را از زبان آترئوس بشنوید. سپس به سمت کاسه‌ی وسط معبد بروید و به تماشای cutscene بنشینید. در طی دمو در زمان مناسب وسط موس و شیفت را بزنید و خشم کریتوس را نظاره کنید! (ماموریت به پایان می‌رسد.)

قسمت بعدی : راهنمای بازی God of War مرحله نهم بازی The Sickness 

دیگر راهنمایی‌های بازی God of War

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است