راهنمای بازی God of War Ragnarok سری مراحل فرعی Casualty of War

راهنمای بازی God of War Ragnarok سری مراحل فرعی Casualty of War

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

[lwptoc hideItems=”0″]

مرحله‌ی فرعی: Casualty of War: The Brooch

با اتمام این ماموریت، مقدار 500xp برای کریتوس و 125xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

برای شروع این ماموریت به منطقه The Plains بروید، به چپ بروید، از لبه بالا رفته، به سمت راست نگاه کنید، یک روح به شما می‌گوید که نیمه‌ی دیگر سنجاق سینه‌اش را می‌خواهد تا حافظه‌اش را برگرداند.

برای یافتن نیمه‌ی دیگر سنجاق تمام راهی که آمده بودید را برگردید و به سمت جنوب‌شرقی The Plains بروید، مسیر سمت چپِ ابرهای سمی را انتخاب کنید، از لبه بالا بروید، بعد از روی شکاف با قلاب عبور کنید. همین مسیر را به سمت راست ادامه دهید، که وارد محیطی می‌شوید که یک مینی باس در انتظار شماست. بعد از شکست دادنش نیمه‌ی دیگر سنجاق را بر روی بقایای ارواح روی لبه‌ی پرتگاه خواهید یافت.

مرحله‌ی فرعی: Casualty of War: The Hourglass

با اتمام این ماموریت، مقدار 500xp برای کریتوس و 250xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

مرحله‌ی فرعی: Casualty of War: The Hourglass

با پیدا کردن یک روح گمشده در The Sinkholes این ماموریت را بدست می‌آورید. با قلاب به کنار Mystic Gateway بروید و مسیر را به سمت ویرانه‌ها ادامه دهید. به سمت راست بروید و با زنجیر مسیر را باز کنید. از روی شکاف بپرید و با تبرتان ابر سمی را منجمد کنید، به داخل شکاف بخزید تا روح را در سمت راست بیابید. او از شما می‌خواهد نیمه‌ی دیگر Hourglass را بیابید. قبل از اینکه به جستجو بروید مطمئن شوید که رودخانه در جریان است. اگر هنوز این کار را نکرده‌اید، باید Favourای به نام Return of The River را انجام دهید. (توضیحات بیشتر) با بالا آمدن سطح آب می‌توانید این ماموریت را دوباره از سر بگیرید.

به سمت Mystic Gateway در The Sinkholes بروید، به سمت دیگر رودخانه قلاب کنید و سوار قایق شوید، به چپ بچرخید و وارد غار شوید. در سمت راست قایق را متوقف کنید و پیاده شوید. به سمت راست بروید و وارد ویرانه‌ها شوید. همین مسیر را ادامه دهید تا در کنار منقل نیمه‌ی دیگر Hourglass را بیابید. برگردید و با روح صحبت کنید تا ماموریت به اتمام برسد.

مرحله‌ی فرعی: Casualty of War: The Scroll

با اتمام این ماموریت، مقدار 500xp برای کریتوس و 250xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

این ماموریت را با پیدا کردن روحی در منطقه The Plains بدست می‌آورید. به سمت گوشه‌ی شمال‌غربی این ناحیه بروید، جایی که به طرف دیگر قلاب می‌کنید، تا ورودی غار در سمت راست را بیابید. در آن قسمت وارد شده و با روح صحبت کنید تا ماموریت را بگیرید.

از همینجا، بیرون رفته و با قلاب از دیوار بالا بروید. مسیر را ادامه داده و در Clestial Altar به سمت چپ بچرخید. به پایین نگاه کنید تا سطح زیرین را ببینید، در سمت راست تعدادی سنگ می‌یابید که باید با نیزه‌اتان آنها را بشکنید. نیزه را به سمت هر کدام پرتاب کرده ولی منفجرشان نکنید، به راست رفته و پایین بپرید، به سمت چپ این سنگ‌ها بروید، دو نقطه‌ی دیگر برای پرتاب سنگ خواهید یافت. حال همه را منفجر کنید. بعد از انفجار سنگ‌ها وارد شده و از زیر درختان نیمه‌ی دیگر Scroll را بردارید. به پیش روح برگردید، بعد از صحبت با روح ماموریت تمام می‌شود.

مرحله ی فرعی: Casualty of War: The Stein

با اتمام این ماموریت، مقدار 500xp برای کریتوس و 125xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

مرحله ی فرعی: Casualty of War: The Stein

برای شروع این ماموریت باید روح گمشده در منطقه The Jungle را بیابید. به سمت جنوب‌شرقی بروید. جلوتر می‌توانید با استفاده از آسانسور راه خود را به بالای سد ادامه دهید. در بالا، از شکاف سمت راست به داخل بخزید و مسیر را تا انتها دنبال کنید تا روح را پیدا کنید. آن‌ها از شما می‌خواهند که نیمه‌ی دیگر از The Stein را بیابید تا حافظه‌شان را بازیابی کنند. هنگامی که در حال کاوش در سد هستید، قبل از ادامه دادن، مطمئن شوید که Favor به نام Return of The River را تکمیل کرده‌اید.

به پایین برگردید و نزدیکترین Mystic Gateway را پیدا کنید. به دروازه Mystic در شرق The Plains برگردید، سپس مطمئن شوید که شب است، اگر شب نیست این کار را با Celestial Altar انجام دهید. پایین بیایید و به سمت راست بروید، سپس سوار قایق شوید و به سمت راست حرکت کنید. به قایقرانی به سمت غرب ادامه دهید تا به ساحل برسید. داخل ساحل شوید و به جلو حرکت کنید. در منطقه بعدی، شما باید با Dreki مبارزه کنید. پس از کشتن آن، نیمه دیگر Stein را می‌توانید در کنار برخی از سنگ‌ها پیدا کنید. یک بار دیگر با روح صحبت کنید تا Casualty of War: The Stein را کامل کنید.

مرحله‌ی فرعی: Casualty Of War: The Toy

با اتمام این ماموریت، مقدار 500xp برای کریتوس و 125xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

شما Casualty of War: The Toy را با پیدا کردن یک روح گمشده در منطقه The Jungle آغاز خواهید کرد. قبل از اینکه بتوانید آن را پیدا کنید، باید Favor به نام Return of the River را تکمیل کنید. با بازگشت آب، به سمت جنوب منطقه حرکت کنید، جایی که ساحلی برای پیاده شدن پیدا خواهید کرد. در سمت راست این ناحیه روحی قرار دارد که به شما نیاز دارد تا نیمه دیگر اسباب بازی متعلق به فرزندش را پیدا کنید.

دوباره سوار قایق شوید و به شمال رفته و به سمت رودخانه حرکت کنید. از میان صخره‌ها عبور کرده، در اسکله از قایق پیاده شوید. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، از این شکاف عبور کنید و با هر دشمنی که در اینجاست مقابله کنید. از جایی که وارد این قسمت می‌شوید، به لبه سمت راست بروید تا نیمه دوم اسباب بازی را در کنار بقایای روح پیدا کنید. وقتی دوباره با روح صحبت کنید، Casualty of War: The Toy کامل خواهد شد.

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

دیدگاه ها بسته شده است