راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل چهاردهم: Unlocking The Mask

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل چهاردهم: Unlocking The Mask

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این فصل، مقدار 4500Xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

[lwptoc min=”2″ hideItems=”0″]

فصل چهاردهم: Unlocking The Mask

وارد Mystic Gateways شده و میان‌پرده را تماشا کنید. بعد به میدگارد برگردید، وارد خانه‌ی قدیمی خودتان شده و میان‌پرده دیگر را تماشا کنید. بعد از آنکه کنترل را بدست گرفتید خود را در آزگارد می‌یابید، می‌توانید تجهیزات خود را در کمد لباس آپگرید کنید. به دفتر اودین بروید، اگر بخواهید می‌توانید صحبت‌های Thrud و Sif را فال‌گوش بایستید. وارد دفتر اودین که شدید میان‌پرده را تماشا کنید، دوباره که کنترل را به دست گرفتید باید Thor را پیدا کنید. اگر بخواهید می‌توانید با Sif صحبت کنید تا جزئیات بیشتری از داستان دستگیرتان شود.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل چهاردهم: Unlocking The Mask

به اتاق غذاخوری بروید و با Thrud صحبت کنید و از او درباره‌ی مکان Thor بپرسید. او شما را به بیرون هدایت می‌کند، پس به دنبال او بروید و وارد خانه‌ای شوید که صدای موسیقی از آن به گوش می‌رسد. مکان جدیدی را می‌یابید به نام Black Thunder به همراه Thrud سلاحتان را قلاف کنید. وارد اعماق تونل شده تا ثور را بیابید و میان‌پرده را تماشا کنید.

وارد نزاع شده و راه خود را به سمت درب ورودی باز کنید، اما در سمت بالا با منجنیق شما را می‌زنند، در نهایت Thrud شما را پرتاب می‌کند، پس به او کمک کنید تا دشمنان را شکست دهد. وقتی پایین می‌روید یک دشمن یقه‌ی شما را می‌گیرد ولی ثور نجاتتان می‌دهد، میان‌پرده را تماشا کنید و ثور را تا بیرون همراهی کنید. در بیرون نیز به صحبت میان ثور و ثرود گوش کنید.

وقتی دوباره کنترل را بدست گرفتید خود را در Niflheim در مکانی به نام The Eternal Chasm می‌یابید. اینجا هم همان وضعیت مراحل Into The Fire و Unleashing Hel برقرار است پس ماسک را بر چهره بزنید. به سمت راست رفته و بعد مستقیم حرکت کنید، تعدادی دشمن روبرویتان است، اگر از دیوار سمت چپ بالا بروید، صندوق زرد رنگی خواهید یافت که حاوی هکسیلور است. راهتان را به سمت غار یخی ادامه دهید و در آنجا با دشمنان مقابله کنید. ماسک شما را به سمت دیوار مسدود شده هدایت می‌کند ولی ثور هوس حمام به سرش زده است.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل چهاردهم: Unlocking The Mask

مسیر را به جلو ادامه دهید، از روی جسد هکسیلور را بردارید، در نهایت به Frozen Cavern وارد می‌شوید. چند Nightmare در اینجا منتظر شما هستند و در کنارشان چند دشمن هم هست. با آنها مبارزه کنید، صندوق زرد رنگ را در پشت همین مکان باز کنید تا هکسیلور بچنگ آورید. بعد از ماسک استفاده کنید تا به دیوار یخی دیگر برسید. بعد از آنکه ثور آن را شکست، در طرف دیگر دراگرها به شما حمله می‌کنند. بعد از دیوار انتهای راهرو بالا بروید.

پایین بروید و با Nightmareها مقابله کنید، بعد مسیر پشت سرتان را دنبال کنید تا با Hookshot به طرف دیگر رفته و صندوقی افسانه‌ای بیابید، درون آن یک Runic Summon به نام Bitter Squirrel وجود دارد. بعد با Hookshot به طرف دیگر رفته و پایین بروید تا با Nightmareهای یخی بجنگید. اگر سطل آویزان در این مکان را بشکنید مقداری Shattered Rune کاسب می‌شوید. مسیر را ادامه دهید تا به Pale Meadows برسید.

مبارزه با Frost Ancient

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل چهاردهم: Unlocking The Mask

بعد که به سمت محیط جدید پایین پریدید باید با Frost Ancient مبارزه کنید که جز ظاهرش، رفتاری مشابه Forest Ancient دارد. مانند دشمنان هم‌خانواده‌اش باید صبر کنید تا نقطه‌ی حساس داخل سینه‌اش را نمایان کند، که معمولاً در این حالت سعی می‌کند شما را با پرتو لیزری بزند. چون کنترل آترئوس با شماست پس دور ایستاده و با کمان خود او را بزنید. وقتی او را Stagger کردید سریع به سمت سینه‌اش یورش برده و ضربات پشت‌سرِ هم به سینه‌اش وارد کنید. همین استراتژی را ادامه دهید تا او را شکست دهید، بعد از جسدش Ydalir Timber و Shattered Runes جمع‌آوری کنید.

بعد از نبرد ماسک را بر چهره بزنید تا مسیری به سمت دیوار یخی مسدود شده بیابید که ثور آن را می‌شکند. در واقع ثور مسیر اشتباهی را باز می‌کند و Hel-Raiderها بر سرتان آوار می‌شوند. از دیوار بالا رفته و صندوق زرد را برای هکسیلور باز کنید. این محیط را برای برداشتن هکسیلور از روی اجساد می‌توانید جستجو کنید. بعد به دیواری برگردید که باید ثور آن را بشکند. یک سطل حاوی Asgardian Ingot اینجا موجود است آن را حتماً بشکنید. در نهایت به درّه‌ای می‌رسید که ثور شما را به پایین می‌برد.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل چهاردهم: Unlocking The Mask

به مکانی جدید می‌رسید به نام Mist Fields از ماسک استفاده کنید تا راهتان را بیابید و با Ice Nightmareها پیکار کنید. صندوقی زرد رنگ هم سر راهتان قرار دارد آن را برای هکسیلور بگشائید. در نهایت به محیطی می‌رسید که شبیه معبد است. ماسک را بیرون کشیده و به سمتی شکافی در گوشه بروید، بعد از برداشتن ماسک میان‌پرده را تماشا کنید.

بعد از میان‌پرده کنترل کریتوس را بدست می‌گیرید، به خانه‌ی سیندری برمی‌گردید، چنانچه ماموریت باقی مانده‌ای دارید می‌توانید الان آن را انجام دهید در غیر اینصورت وارد خانه‌ی سیندری شوید. در خانه می‌توانید تجهیزات خود را آپگرید کنید، سپس پشت میز بنشینید و به صحبت‌های Tyr گوش کنید و میان‌پرده را تماشا کنید.

بعد از اینکه کنترل کریتوس را بدست گرفتید به سمت Mystic Gateways بروید و خود را به میدگارد برسانید. با این کار مرحله‌ی Unlocking Mask به اتمام می‌رسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی God of War Ragnarok 

دیدگاه ها بسته شده است