راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی The Lost Treasure

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی The Lost Treasure

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این ماموریت، مقدار 3000xp برای کریتوس و 750xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

راهنمای قدم به قدم مراحل فرعی GOW: Ragnarok / مرحله‌ی فرعی: The Lost Treasure

این ماموریت را در Dragon Beach در Svartalfheim در حالی که حین انجام ماموریت Spirit of Rebellion هستید، می‌گیرید. بعد از آنکه با نیزه‌ی خود به سطح بالاتر رسیدید، در آن روحی وجود دارد که به شما این ماموریت را می‌دهد. ماموریت Spirit of Rebellion را ادامه دهید تا به Alberich Hollow برسید. سمت چپ مجسمه‌ی Dwarf غول‌پیکر یک غار وجود دارد، وارد آن شوید. در اینجا Bergsras و Grimها منتظر شما هستند. بعد سنگ انفجاری را از سمت چپ مسیر بردارید تا آوار را کنار بزنید، سپس به اعماق غار بروید.

این پایین Nokkenهایی را خواهید یافت که به Grimها قدرت می‌بخشند. یکی‌ از Nokken در وسط مسیر، لابه‌لای آوار قرار وارد. پس یک سنگ انفجاری بردارید و آن را به سمت آوار پرتاب کنید تا او نیز از بین برود. بعد با Grimها تصویه حساب کنید، درست سمت چپتان یکی دیگر از کلاغ‌های اودین را خواهید یافت. یک سنگ انفجاری دیگر بردارید و مسیرتان را باز کنید.

مبارزه با Ormstunga

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی The Lost Treasure

مبارزه با Ormstunga نباید برایتان سخت باشد ولی می‌تواند روی مختان برود زیرا این دشمن یکجا بند نمی‌شود و سرتاسر محیط می‌چرخد. حرکت مورد علاقه‌اش پریدن به سمت شما و چرخیدن است که باید آن را به غلت خوردن روی زمین جا بگذارید. همچنین زمین را مسموم می‌کند که باید از آن پرهیز کنید. اما قسمت سخت ماجرا این است که باید به دنبال او تمام محیط را بچرخید. بهتر است به جای تاب‌خوردن بی‌امان به سمت او، در فرصت کوتاه ضربه‌ای سنگین به او وارد کنید. زیرا اگر زیاد روی او قفل کنید از مسیر خارج شده و تلافی می‌کند. بعد از نابودی او Enchantment جدیدی به نام Emblem Of Elusion بدست خواهید آورد. همچنین مقداری Svefnthorn هم گیرتان می‌آید. بعد از نبرد می‌توانید از دیوار سمت چپ بالا بروید تا به یک Ygdrassil Rift برسید که شامل Favour دیگری به نام The Lost Lindwyrm نیز می‌شود. (توضیحات بیشتر) اگر یکبار دیگر با آن تعامل کنید، Dust Realms و Lindwyrms Scale و نیز Gale Spark بدست خواهید آورد.

یک سنگ انفجاری دیگر بردارید و به سمت آوار پرتاب کنید، درست روبروی جایی که Yggdrasil Rift قرار داشت. بعد در انتهای مسیر سنگ را بردارید تا به طرف دیگر بروید، در انتهای راه، یک صندوق افسانه‌ای حاوی هکسیلور و Folkvangr Whetstone وجود دارد. بعد از زنجیر پایین رفته و به ساحل برسید. این پایین سمت چپ، یک دربی وجود دارد که با عبور از آن می‌توانید صندوق قرمز حاوی هکسیلور و Slag را بدست آورید.

حال سوار قایق شده و به سمت شمال Alberich Island بروید. در ساحل از قایق پیاده شده، با دشمنان بجنگید و بعد با Berserker Gravestone تعامل کنید که بخشی از Favourای به نام Fit For A King است. صندوق Nurnir حاوی Iddun Apple وجود دارد، بعد با Gravestone تعامل کنید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی The Lost Treasure

بعد از نبرد با Berserker که Beigadr the Feared نام دارد او به شما یک دسته‌ی شمشیر می‌دهد که برای ادامه دادن The Lost Treasure ضروری است، پس در واقع نبرد با Berserker برای پیشبرد Favourمان اجتناب ناپذیر است. نبرد با او کمی سخت است در مورد Berserkerها به صورت جداگانه صحبت خواهیم کرد.

در Alberich Island نیزه‌اتان را به سمت سوارخی که از آن هوا خارج می‌شود پرتاب کنید تا به سطحی بالاتر برسید و با روح صحبت کنید. به سمت تپه بروید، تعدادی Soundstone در سمت چپ وجود دارد، پس به آترئوس بگویید تا Sonic Arrow شلیک کند تا راه باز شود. روبرویتان یکی دیگر از کلاغ‌های اودین را خواهید یافت. پایین رفته و نیزه‌اتان را به سمت سنگی که آبفشان سمت راست را مسدود کرده است پرتاب کنید. این باعث می‌شود آسانسور بالا برود، این به شما اجازه می‌دهد به سمت دیگر قلاب کنید. یک Ygddrasil Rift در اینجا وجود دارد که یکی دیگر Lindwyrmها را درون آن خواهید یافت. به سمت دیگر Hookshot کنید و به سطح سمت چپ بروید، یک Treasure Map به نام Washed Ashore خواهید یافت.

از دیوار بالا رفته و سمت راست یک سنگ را با نیزه از بین ببرید. بعد زنجیر را بکشید و چرخ‌دنده را منجمد کنید. بعد به سمت سطح قبلی قلاب کنید و سنگ روبروی جایی که از نیزه‌اتان استفاده کردید را بشکنید.

به سمت زنجیر برگردید و آن را بکشید و به آترئوس فرمان دهید تا Sigil Arrow به سمت چرخ‌دنده پرتاب کند، بعد با تبرتان آن را منجمد کنید، تبرتان را فرابخوانید و آبفشان را منجمد کنید، که این کار نقطه‌ای نمی‌توانستید از آن قلاب کنید را پایین می‌آورد. به آسانسور که رسیدید تبرتان را فرابخوانید، Wretchedها را که مزاحمتان می‌شوند از بین ببرید و از آنها هکسیلور جمع‌آوری کنید.

به سمت نقطه‌ی بالارفتی بپرید تا خود را به صندوق افسانه‌ای برسانید. آن را برای Jewel of Yggdrasil و Whispering Slab و ۴۵۰۰۰تا هکسیلور باز کنید‌. با طناب به Alberich Island برگردید و سوار قاقتان شوید، حال تمام مسیر را به Dragon Beach برگردید. که در جنوب اینجا واقع است و بعد از آن با روح صحبت کنید، بعد از اتمام گفتگو ماموریت فرعی The Lost Treasure به اتمام می‌رسد.

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است