راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی In Service of Asgard

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی In Service of Asgard

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این ماموریت، مقدار 500Xp برای کریتوس و 125Xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

راهنمای قدم به قدم مراحل فرعی GOW: Ragnarok / ماموریت فرعی: In Service of Asgard

راهنمای قدم به قدم مراحل فرعی GOW: Ragnarok / ماموریت فرعی: In Service of Asgard

در طول فصل The Quest For Tyr با موجودی به نام Raeb (معکوس نام Bear McCreary آهنگساز بازی است) برخورد می‌کنید که این Favour را به شما می‌دهد. از طریق Mystic Gateways به Svartalfheim و منطقه‌ی Nidavellir بروید. در آنجا سوار قایق شده و به سمت نشانه‌گر ماموریت قایق را حرکت دهید. در طول مسیر Yggdrasil’s Dew of Defence را بردارید. (عکس بالا) اولین هدف Modvitnir’s Rig است که در قسمت شمال‌غربی قرار دارد. قایق را به ساحل برسانید و پیاده شوید.

چگونه Modvutnir’s Rig را خاموش کنیم

با Wretchedهای بالای دیوار مبارزه کنید، بعد تبرتان را به سمت سوئیچ پرتاب کنید تا دروازه باز شود. از روی شکاف بپرید و و از چوب بالا بروید. تعدادی Wild Wretched در بالا منتظر شما هستند، آنها را ناکار کنید و بعد در اینجا یک صندوق Legendary حاویِ Muspelheim Seed قرار دارد که با برداشتن این آیتم Favourای به نام The Crucible آغاز می‌شود. (توضیح کامل) قبل از آنکه به سمت دیگر Hookshot کنید، دشمن داخل محفظه را از بین ببرید. بعد پایین آمده و Loreای در قالب Lore Marker را به نام Warning بردارید. از دیوار بالا رفته و تبرتان را به سمت اهرم بزرگ سمت چپ خود پرتاب کنید. از طریق Hookshot Point خود را به طرف دیگر برسانید. می‌توانید اهرم را کمی بیشتر بچرخانید تا صندوق قرمز را باز کنید که درونش هکسیلور و Rawhide قرار دارد. بعد از زنجیر طلایی بالا رفته و به سطح بالاتر بروید.

راهنمای قدم به قدم مراحل فرعی GOW: Ragnarok / ماموریت فرعی: In Service of Asgard

در اینجا با Bergsra مقابله کنید و بعد با کوره تعامل کنید. اینکار Modvitnir’s Rig را خاموش می‌کند. بازی به شما Nidavellir Ore، Forged Iron و هکسیلور می‌دهد. بعد از آنکه کارتان را انجام دادید پایین رفته و به سمت شرق بروید تا Radsvinn’s Rig برسید، در طول راه یکی از کلاغ‌های اودین را می‌بینید.

از دیوار بالا رفته و این بالا با Grims و Nightmares مقابله کنید. کارتان که تمام شد با کوره تعامل کنید تا خاموش شود. باز Nidavellir Ore دریافت می‌کنید و تعدادی Rawhide و هکسیلور هم به شما داده خواهد شد. در این محیط یک صندوق Nornir هم خواید یافت که داخلش Horn of Blood Mead خواهد بود. در بالا Hook و روی دریا یکی دیگر از کلاغ‌های اودین در حال پرواز است. اگر در این محیط می‌خواهید پرسه بزنید، می‌توانید به Watchtower بروید تا یک Draugr Hole بیابید. که قسمتی از Favourئی به نام Born From Fire است. (توضیح کامل) کارتان که تمام شد به قایقتان برگردید و به سمت Althjof’s Rig در شمال بروید.

خاموش کردن Althjof’s Rig

راهنمای قدم به قدم مراحل فرعی GOW: Ragnarok / ماموریت فرعی: In Service of Asgard

در اسکله کنار بزنید و از زنجیر طلایی بالا بروید. چرخ را بچرخانید تا Hookshot Point پایین بیاید و به سمت دیگر بروید. بعد با Blade of Chaos سطح را بوجود آورید که از آن عبور کنید. در طرف دیگر بشکه‌ی قرمز را منفجر کنید تا انسداد چوبی را برطرف کنید. به جلو بروید و دروازه را باز کنید و بشکه قرمز دیگر را در پایین منفجر کنید.

از دیوار بالا بروید و قطعه‌ی مشخص شده از بتن ترک خورده را پایین بیاورید. چند دراگر این پایین هستند، بعد Loreای را در قالب Rune Reads به نام The Squasher در سمت چپ را جمع‌آوری کنید. اکنون با Blade of Chaos پلتفرمی را بالا بیاورید. بعد با همان چرخی که قبل‌تر چرخاندید Hookshot Point را به بالا بیاورید. عبور کنید و از دیوار روبرو بالا بروید. بعد با دراگرها و Grimها بجنگید و Althjof’s Rig را خاموش کنید. با این عمل ماموریت In Service of Asgard به پایان می‌رسد و تعداد بیشتری Nidavellir’s Ore بدست خواهید آورد.

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

دیدگاه ها بسته شده است