راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی The Desert Door

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی The Desert Door

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این ماموریت، مقدار 2400xp برای کریتوس و 750xp برای Freya بدست می‌آورید.

راهنمای مراحل فرعی GOW: Ragnarok / مرحله‌ی فرعی: The Desert Door

زمانی که شما نیمه کلید Alfheim Barrens را در Alfheim جمع‌آوری می‌کنید، Desert Door شروع می‌شود. نیمه اول درست در جنوب‌غربی منطقه The Burrows در The Forbidden Sands واقع شده است. دومین نیمه Alfheim Barrens Key را درست در غرب The Hjarta، تقریباً مستقیماً در جنوب The Burrows خواهید یافت.

راهنمای مراحل فرعی GOW: Ragnarok / مرحله‌ی فرعی: The Desert Door

هنگامی که هر دو نیمه‌ی Alfheim Barrens Key Halves را دارید، به شمال The Burrows بروید و به معبدی در افق برسید. (نقشه بالا) از صخره بالا بروید و سپس دیوار را خراب کرده و از آن عبور کنید. مدت کوتاهی پس از مبارزه با الف‌های نور، می‌توانید نقشه گنجی را به نام “برج فراموش شده”، در اینجا تکمیل کنید. پس از اتمام کار، از درب بزرگ عبور کنید و آماده شوید!

مبارزه با Gravel Belly

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی The Desert Door

این Gravel Belly یک دریک است و به محض اینکه کلید را وارد کنید، از درب وارد می‌شود. با وجود بزرگی قابل توجهی که دارد، این دشمن نباید چالش زیادی برایتان ایجاد کند. وقتی بین Gravel Belly و Kratos فاصله وجود داشته باشد، او گوی‌های سمی به سمتتان پرت می‌کند که می‌توان آنها را دفع کرد. حمله اصلی دیگر او ضربه زدن به زمین است که باعث ایجاد یک افکت موج‌دار ایجاد شده که باید از مسیر آن کنار بروید. در نزدیکی او مراقب باشید زیرا سعی می‌کند شما را گاز بگیرد، اما این حرکت نیز قابل جلوگیری و جاخالی دادن است. زمانی که دشمن Stun می‌شود، زمان مناسبی است که آسیب جدی به او وارد کنید و این کار را تا زمانی که شکست بخورد ادامه دهید. Gravel Belly یک Enchantment به نام Alfheim’s Fortune و همچنین دندان‌های اژدها و Dragon Claw را به شما می‌دهد. شکست دادن آن، The Desert Door را کامل می‌کند و همچنین جایزه Skirnir’s Gambanteinn را بدست می‌آورید.

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است