راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل سوم: Old Friends

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل سوم: Old Friends

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این فصل، مقدار 750XP برای آترئوس بدست می‌آورید.

فصل سوم: Old Friends

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل سوم: Old Friends

بعد از تکمیل The Quest For Tyr ماموریت بعدی را باید با آترئوس به تنهایی طی خواهید کرد. وقتی از Mystic Gateway خارج می‌شوید، در محلی آشنا در میدگارد سر به نام Shore of the Nine سر در میاورید. به همراه سیندری از صخره پایین بروید و صندوق زرد رنگ را باز کنید. درب اینجا مهروموم شده است ولی می‌توانید با Sonic Arrow برای خود راهی باز کنید. دنبال‌روِ سیندری باشید، سمت راست تعدادی لبه برای بالا رفتن وجود دارد. جعبه‌ی روغن بالای سرتان را بشکنید تا صندوقی قرمز رنگ حاوی  Hacksilver، Beast Scraps و Rawhide نمایان شود.

به دنبال سیندری بروید، تعدادی بشکه و یا سبد آویزان سر راهتان قرار دارند که با شکستن آنها آیتمی بدست می‌آورید که شامل Slag Deposits نیز می‌شوند. وقتی به انسداد رسیدید، با Sonic Arrow به تلِ زباله‌ها شلیک کنید و برگردید و به طرف دیگر انسداد شلیک کنید تا مسیری نمایان شود. به داخل بخزید و آماده‌ی مبارزه شوید. آترئوس با Sonic Arrowاش می‌تواند دشمنان را Stun کند و بعد از فاصله‌ی نزدیک آنها را بزند. همچنین با فشردن کلید مربع می‌توانید سیندری را برای کمک فرابخوانید. در آخر خود را به سوئیچ آسانسور برسانید و منتظر بمانید تا سیندری آن را تعمیر کند. سپس به بالا بروید و از آسانسور خارج شده و دمو را تماشا کنید.

بعد از آن به درب پشتی همین مکان که بالا آمدید بروید. آترئوس زور کریتوس را ندارد پس باز کردن درب را به سیندری بسپارید. به داخل بروید و صندوق قرمز را باز کنید که شامل منابع و هکسیلور می‌باشد. از تونل پایین بروید و با دراگرها مقابله کنید، سپس خمره‌ی آتش را بشکنید تا صندوق قرمز رنگ دیگری نمایان شود. با ورود به تونل با انسداد چوبی مواجه می‌شوید با Sonic Arrow آن را برطرف کنید و راهتان را ادامه دهید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل سوم: Old Friends

از لبه پایین بروید و خود را به سیندری در پایین برسانید. از اینجا از سیندری جدا می‌شوید، پس از دیوار بالا بروید تا خود را به طرف دیگر برسانید. یک دراگر وقتی روی دیوار هستید مزاحمتان می‌شود. پس خمره‌ی آتش را هدف قرار داده و از شرش خلاص شوید. به بالا رفتن ادامه دهید تا به ستون برسید که می‌توانید از بین آنها عبور کنید. تعدادی بشکه حاوی هکسیلور در اینجا وجود دارد آنها را بشکنید. مسیر به پایین بروید و دراگرها را نابود کنید، بعد با Sonic Arrow انسداد را برطرف کنید. قبل پریدن به طرف دیگر، به خمره‌ی آتش روی لبه‌ی سمت راست شلیک کنید، این به شما زاویه‌ای به سمت Sound Stone در طرف دیگر می‌دهد. یک خمره‌ی آتش دیگر نیز در اینجا وجود دارد که با انفجار آن صندوقی قرمز رنگ نمایان می‌شود. سپس به طرف دیگر بپرید و به بالا رفتن ادامه دهید.

وقتی قسمت طولانی کوهنوردی را پشت سرگذاشتید در نهایت به محیطی می‌رسید که پر است از دراگر است، آنها را نابود کنید، حواستان به دراگرها لبه‌ی محیط باشد. می‌توانید با Sonic Arrow بعضی تخته‌سنگ‌ها را به پایین بیاندازید تا دراگرها را بزنید. بعد از آنکه کارتان تمام شد صندوق زرد رنگ را باز کنید و به بالا رفتن ادامه دهید. بعد از آن که وارد تونل در بالای مسیر شدید، تعدادی ارواح مزاحمتان می‌شوند، پس از شرِ آنها خلاص شوید. در این بخش یکبار دیگر با دراگرها درگیر خواهید شد، وقتی به بیرون می‌رسید، از دور در افق آتشی را می‌توانید مشاهده کنید.

مسیر نسبتا باریک را ادامه دهید، دشمنان را در طول مسیر کنار بزنید. سپس با تعدادی دراگر قدرتمند روبرو می‌شوید که سپری دارند و Arrowهای شما را بلاک می‌کنند. عملاً راهی جز اینکه منتظر بمانید تا گاردشان را پایین بیاورند و بعد به آنها تیر بزنید، ندارید. راهتان را به سمت ساختمانی شبیه معبد ادامه دهید، در سمت راست یک خمره‌ی آتش قرار دارد، با زدن آن یک صندوق قرمز را در بیرون نمایان می‌کند که داخل آن هکسیلور، Slag Deposits و Beast Scraps وجود دارد. بعد از آن وارد تونل شوید، بعد از صندوق قرمز رنگ، این فرصت را دارید تا دوباره با سیندری صحبت کنید. اگر دوست دارید می‌توانید با پرتاب گلوله‌ی برف به او سر به سرش بگذارید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل سوم: Old Friends

بعد از صحبت با سیندری به داخل درب بزرگ بخزید و بعد به سمت کمپی که در دور دست می‌بینید بروید و به تماشای دمو بنشینید. بعد از دمو از زنجیر بالا بروید و صندوق را باز کنید که حاوی Accessory است. با کمک دیوار به نزد سیندری برگردید، تمام مسیر را پایین بروید و خود را به کارگاه او برسانید، در اینجا دشمنان زیادی به شما حمله کنند. پس از پایان نبرد مراحل قبلی را تکرار کنید تا دوباره مورد حمله قرار بگیرید. همینطور که راحتان را به سمت Mystic Gateway در پیش می‌گیرید، سیندری یک راز مخوف را با شما در میان می‌گذارد. بعد از مقابله با گروهی از دراگرها، به یک آسانسور می‌رسید، پس با آن بالا بروید. دربالای آنجا یک Mystic Gateway قرار دارد.

وقتی به خانه برگشتید، از درب جلویی وارد شوید تا با کریتوس و Tyr ملاقات کنید، وقت شام است و این کار باعث می‌شود که چپتر Old Friend به پایان برسد. مقصد بعدی شما Alfheim است، بعد از آنکه شامتان را تمام کردید، بلند شوید، اینبار کنترل کریتوس را برعهده دارید. سپس به سمت Mystic Gateway بروید تا خود را به Alfheim برسانید. چندباری توسط Ratatoskr متوقف می‌شوید، او به شما Yggdrasil Seed می‌دهد و یک Favour به نام The Eyes of Odin در Nilfheim برایتان آزاد می‌شود. (بعدا آن را انجام خواهیم داد) اگر می‌خواهید می‌توانید اکنون آن را انجام دهید، در غیراینصورت به سمت Alfheim بروید.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی God of War Ragnarok 

دیدگاه ها بسته شده است