راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی For Vanaheim

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی For Vanaheim

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این ماموریت، مقدار 3000xp برای کریتوس و 750xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

راهنمای مراحل فرعی GOW: Ragnarok / مرحله‌ی فرعی: For Vanaheim

ماموریت فرعی For Vanaheim درست بعد از اتمام Scent Of Survival آغاز می‌شود. از دیوار که پایین بروید وارد منطقه‌ی جدیدی به نام The Crater می‌شوید. با Gulonها مبارزه کنید، اما خود را آماده کنید که یک اژدهای عصبانی بزرگ در تعقیب شماست. او بروی زمین آتش پخش می‌کند، پس آتش دهانش را حتما جاخالی دهید. اژدها نیز متعاقباً به سمت دیگری پرواز می‌کند. فعلاً قرار نیست با او مبارزه کنید، چنانچه در گوشه‌ای بخزید با روحی آشنا می‌شوید که Favourای به نام Casualty of War: The Brooch را می‌دهد.

باید خود را به صاعقه‌ی یخ‌زده برسانید، در این ناحیه تعدادی Draugr Fiends وجود دارد، برای آنکه به صاعقه‌ی یخ‌زده برسید، باید دور این ناحیه بچرخید، زیرا هیچ راهی برای ردشدن از شکاف وجود ندارد. به سمت جنوب‌غربی بروید و پایین بپرید، از شکاف عبور کنید و به سمت دیگر قلاب کنید. از دیوار بالا بروید، حواستان به Celestial Altar در افق دیدتان باشد. با این حال باید از میان دشمنان بخصوص Wyvern عبور کنید، اژدها نیز در این موقعیت به شما حمله می‌کند، پس حسابی احتیاط کنید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی For Vanaheim

متوجه خواهید شد که در اطراف Celestial Altar دو نقطه برای پرتاب نیزه‌اتان وجود دارد. اما باید نقطه‌ی سومی را نیز بیابید. اول این دو نقطه که راحت هستند را بزنید. بعد مسیر سمت راست را برگزینید، دور مسیر بچرخید و وارد غار شده و با قلاب خود را به سمت دیگر برسانید. بعد از صندوق قرمز، در بالای مسیری که از Celestial Altar می‌گذرد، نقطه‌ی سوم را خواهید یافت. سنگ را از روی مسیر کنار بزنید، در اینجا می‌توانید تجهیزات خود را آپگرید کنید، یا وارد Mystic Gateway شوید. بعد از اتمام کارتان با Celestial Altar تعامل کنید تا زمان تغییر کند. صفحه‌ی فلزی روبرویتان را پایین بیاندازید، تا نقطه‌ای برای Hookshot کردن درست کند که بعدا می‌توانید برگردید. به پایین بپرید و با Viken و Wightها مبارزه کنید. همچنین این اطراف یک Fierce Ogre نیز می‌چرخد. بعد از آنکه تمام دشمنان را از بین بردید، وارد دروازه شوید، به سمت شمال بروید. بر روی زمین گیاهان سمی قرار دارد، در انتهای مسیر یک صندوق قرمز وجود دارد. اما قبل از رسیدن به آن دشمنی قدرتمند مزاحمتان می‌شود.

مبارزه با Vali The Oath Guard

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی For Vanaheim

اکنون باید Vali مبارزه کنید، تعدادی Shadow نیز در اینجا وجود دارد که مراقب باشید که زمین را با پرتاب مواد سمی، مسموم می‌کنند. پس اول باید آنها را از بین ببرید. Vali خیلی کند است و بیشتر اوقات باید ضربلتش را Parry کنید. اما وقتی شمشیر را به بالای سر برد این ضربه را جاخالی دهید. چنانچه Orb بزرگی بالا سرش احضار کرد، قبل از هر کاری نیره یا تبرتان را پرتاب کنید تا این Orb از بین برود. در نهابت او به شما Bonded Leather و Folkvangr Whetstone و Loreای در قالب Scroll به نام The Path of Lies می‌دهد.

صندوق قرمز را برای هکسیلور و Asgardian Ingot باز کنید. وارد غاری شوید که قبل از Vali بود، گیاهان را کنار بزنید تا Crystalline Shard بدست آورید. وارد شکاف درون دیوار شوید.

مبارزه با Crimson The Dread

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی For Vanaheim

آن اژدهای حرامزاده که مزاحمتان می‌شد، نام‌اش Crimson The Dread است. این دشمن سرسخت، قدرتمند و بسیار پرتحرک است. بعضی حملاتش که می‌خواهد گازتان بگیرد را می‌توانید جاخالی دهید ولی در مجموع حرکاتش غیرقابل دفاع هستند. بعد از آنکه او را زدید، به هوا می‌رود، زمین را به آتش می‌کشد و یا به سمت شما Projectile پرتاب می‌کند‌، این‌ها را جاخالی دهید و او را با پرتاب تبرتان، زمانی که پرواز می‌کند بزنید. به زمین می افتد و سعی می‌کند شما را با آتش دهانش ذوب کند، نقطه‌ی درخشان در دهانش را با تبر بزنید تا Stun شود. همین استراتژی را ادامه دهید تا مبارزه تمام شود. در نهایت صاحب Dragon Claw و یک Enchantment به نام Vanaheim’s Fortitude و Purified Crystalline و مقداری Bonded Leather و یک عدد Frozen Flame می‌شوید. در گوشه‌ی محیطی که با اژدها جنگیدید، Yggdrasil Rift را خواهید یافت که Lost Lindwyrm نیز درونش خواهید یافت. بعد از دیوار بالا بروید و به سمت شرق محیط بروید، وارد شده و با Birgir صحبت کنید. به Mystic Gateway بروید تا Birgir را به خانه‌اش برگردانید. بدین ترتیب ماموریت فرعی For Vanaheim به اتمام می‌رسد. در نهایت Rond of The Nine Realm را بدست می‌آورید. اگر به سمت گوزن روبروی Mystic Gateway بروید، ماموریت فرعی جدیدی به نام Stag For All Season آزاد می‌شود. (اطلاعات بیشتر)

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است