ماموریت ‌های فرعی The Elven Sanctum و Song of the Sands بازی خدای جنگ رگناروک

ماموریت ‌های فرعی The Elven Sanctum و Song of the Sands / بازی God of War Ragnarok

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

ماموریت فرعی: The Elven Sanctum 

ماموریت فرعی The Elven Sanctum اتوماتیک با پیشروی در ماموریت اصلی The Reckoning فعال می‌شود. اما با اینکه این ماموریت را در Vanaheim می‌گیرید، باید آن را در Alfheim تکمیل کنید. همچنین برای پیشروی در این ماموریت باید Secrets of The Sands را نیز انجام دهید که قبل‌تر راهنمایی آن را نوشته‌ایم. با سورتمه‌ی Gulon به سمت شمال‌شرقی سفر کنید تا به دربی برسید که با Rune گشوده می‌شود. وارد شوید تا به مکانی بروید که The Hjarta نام دارد. چنانچه در دوروبر بچرخید Mystic Gatewaysای را خواهید یافت که بدرتان می‌خورد. تنها مسیر روبرو را ادامه دهید تا به Forbidden Sands برسید. این مورد Favourای به نام Song of the Sands را آغاز می‌کند. که توصیه می‌کنم اول این مورد را انجام دهید بعد به سراغ The Elven Sanctum بروید.

با اتمام این ماموریت، مقدار 1500xp برای کریتوس و 350xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

ماموریت Song of the Sands

در این ماموریت نیز مانند Secrets of the Sands باید غار Hafgufa را پیدا کنید. دهانه‌ی این غار در The Forbidden Sands و مرکز آن یافت می‌شود. دهانه غار با مشعل کاملاً مشخص است پس آن را گم نکنید. وارد که شدید، پایین بپرید، بلافاصله در روبروی خود گذرگاهی را می‌بینید که با Soundstone مسدود شده است. با تیرهای Sigil انسداد را برطرف کنید تا به The Barrows برسید. با قلاب به طرف دیگر شکاف در سمت راست بروید‌. یک درب به شکل دهان در سمت چپ قرار دارد که با Sonic Arrow می‌توانید آن را باز کنید. از روی دیوار به سمت محیط بعدی بپرید. بعد با قلاب به سمت دیگر و جایی که با دستانتان می‌توانید خود را نگه‌دارید بپرید و با دیوار نوردی به سمت دیگر بروید. تبرتان را بوسیله‌ی Twilight Stone تغییر جهت دهید تا ریشه‌هایی که مسیر را مسدود کرده‌اند از بین ببرید.

این پایین Wretchedها منتظر شما هستند و کمی جلوتر در بالا باید از شر لانه‌ی آنها راحت شوید. سپس از دیوار بالا بروید، تعدادی Grim و Light Elves در انتظار شما هستند، سپس در سمت چپ، Loreای در قالب Rune Reads خواهید یافت که Sacrifice نام دارد. از شکاف داخل درب عبور کنید، سپس پایین بروید، به آترئوس فرمان دهید تا به سمت درب روبرو Sonic Arrow پرتاب کند، بعد با پرتاب تبرتان به سمت Twilight Stone و تغییر چهت دادنش ریشه‌ها را از بین ببرید.

ماموریت Song of the Sands

اکنون می‌توانید بیشتر در The Barrows پیشروی کنید، تعدادی Grims و Light Elves منتظر شما هستند. بعد از دیواری بالا بروید که آن روبرویش ایستاده بودند، اکنون تقریباً به Hafgufa رسیده‌اید، از سمت چپ به پایین بپرید، بعد ریشه‌ی درخشان نارنجی رنگ را از بین ببرید، اکنون دیگر Hafgufa را یافته‌اید‌.

ماموریت Song of the Sands

سمت چپ تعدادی ریشه‌ی ضخیم وجود دارد، پس با منعکس کردن تبرتان از طریق Twilight Stone آنها را از بین ببرید. بعد با قلاب به طرف دیگر بروید، سپس با شلیک Sonic Arrow به درب بالا سمت چپ و بعد با استفاده از تبرتان و منعکس کردنش، ریشه‌ها را از بین ببرید تا یکی از انسدادها را کنار بزنید. بعد با قلاب برگردید و دنباله‌ی ریشه‌های پوسیده را از بین ببرید و دوباره با قلاب به طرف دیگر بروید و آخرین انسداد را هم برطرف کنید. پایین رفته و از گذرگاهی که باز کردید عبور کنید و با Bergsra بجنگید. یک Artefact این پایین که جزوی از Tributes To Freyr است به نام Pipe خواهید یافت. همچنین یک صندوق افسانه‌ای روبرویتان قرار دارد که حاوی Heavy Runic Attackای به نام Nemean Crush است. بعد از دیوار بالا بروید، به محیطی می‌رسید که تعداد زیادی Twilight Stone در آن قابل مشاهده است و ریشه‌هایی که باید از بین ببرید. روبرو را نگاه کرده و تبرتان را با منعکس کردن از طریق دو Twilight Stones اولین ریشه‌ را از بین ببرید و با قلاب به طرف دیگر بروید. بالا که می‌روید، یک صندوق قرمز خواهید یافت که حاوی Stonewood و هکسیلور است.

سپس اجسام آویزان را با تبر خود بچرخانید تا سنگ‌های گرگ‌ومیش بیشتری را ردیف کنید، بدین ترتیب می‌توانید مسیری را برای بالا رفتن محیا کنید. به حرکت به سمت بالا ادامه دهید، از دیواری شکسته عبور کنید و در همین ابتدای دهانه‌ی غار مورد حمله‌ی یک Light Elf قرار می‌گیرید. دوباره به سطح بالا بروید، به سورتمه‌ی گولون برگردید و نشانه‌گر ماموریت را در جنوب دنبال کنید تا Hufgufa را یکبار برای همیشه دنبال کنید. بدین ترتیب این ماموریت به اتمام می‌رسد و Full Gufa را به عنوان جایزه دریافت می‌کنید.

با اتمام این ماموریت، مقدار 1000xp برای کریتوس و 250xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

ادامه‌ی ماموریت The Elven Sanctum

ماموریت The Elven Sanctum

با فرض بر اینکه آب‌وهوا را صاف کرده‌اید، به سمت نشانه‌گر ماموریت The Elven Sanctum بروید و خود را با قلاب به ورودی برسانید. سمت چپ ورودی یک Artefact که مربوط به Tributes To Freyr می‌باشد که Bracelet است را خواهید یافت. درب را باز کرده و وارد شوید.

تعداد زیادی خمره‌ در اینجا موجود است که می‌توانید برای هکسیلور آنها را بشکنید. در اتاق بعدی یک Lore در قالب Lore Marker به نام Rules of Sanctum قرار دارد. همچنین در میز روبرویتان نیز توماری به نام An Examination of Temporal Significance وجود دارد. درضمن می‌توانید سند دومی نیز از روی میز بردادید، درست سمت چپ Lore Marker تا Labourای به نام The Lost Page نیز آزاد شود. چنانچه به سطح بالاتر قلاب کنید، سمت راست صندوقی زرد رنگ حاوی هکسیلور خواهید یافت. سمت چپ یک Lore Marker به نام The Arbiters of Knowledge قرار دارد. سمت چپ صندوق قرمزی حاوی هکسیلور و Stonewood خواهید یافت. سمت راست یک Artefact به نام Consul’s Journal خواهید یافت، که شما را وارد فاز بعدی این ماموریت می‌کند. قبل از ترک Sanctum یک صندوق افسانه‌ای حاوی Jewel of Yggdrasil در اینجا وجود دارد. سمت راست نیز یک Treasure Map به نام Forgotten Tower وجود دارد. وقتی همه‌چیز را جمع‌آوری کردید از همان راهی که وارد شدید، خارج گردید، اما قبل از ترک اینجا توسط The Maven مورد حمله قرار می‌گیرید.

مبارزه با The Maven

ماموریت The Elven Sanctum

این مبارزه راحتی نیست، الگوهای و کمبو‌های Maven شاید قابل پیش‌بینی باشند ولی صدمات جدی‌ای وارد می‌کنند. او از شما فاصله می‌گیرد وقتی شمشیرهایش را پرتاب کرد آنها را deflect کنید. (با شمشیر رد کنید) چنانچه دوبار شمشیرهایش را پرتاب کرد، آنها را دوبار Parry کنید. اگر Prihectileای X شکل پرتاب کرد آن را حتماً جاخالی دهید. وقتی به جلو پرید و به زمین ضربه‌ زد، با دوبار فشردن L1 آن را Shield Strike کنید. محافظه‌کارانه بازی کنید، حریص نشوید و در صورت لزوم او را Parry کنید. چنانچه سعی کرد خود را Heal کند مانع از این کار او شوید و وقتی درخواست R3 را دیدید کار او را بسازید. با ترک ساختمان ماموریت The Elven Sanctum به پایان می‌رسد. وقتی به صحرا برمی‌گردید، شکافی در دیوار ظاهر می‌شود و اگر از شکاف به طرف دیگر بخزید، یک صندوق Nornir و کلاغِ اودین در آنجا خواهید یافت. داخل صندوق Horn of Blood Mead قرار دارد.

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

دیدگاه ها بسته شده است