راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Freyr’s Gift

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Freyr’s Gift

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این ماموریت، مقدار 1000xp برای کریتوس و 250xp برای Freya بدست می‌آورید.

راهنمای مراحل فرعی GOW: Ragnarok / مرحله‌ی فرعی: Freyr’s Gift

برای شروع Freyr’s Gift، به مجسمه بزرگ درست در غرب The Burrows در The Forbidden Sands در آلفهایم بروید. در اینجا شما یکی از کلاغ‌های اودین را در نزدیکی می‌بینید، پس حتما قبل از ادامه ماموریت آن را بکشید. همانطور که از پل نوری عبور می‌کنید، Favour شروع می‌شود.

به سمت راست از تپه بالا بروید و با پرتاب تبرتان به سمت آنها ریشه‌ها را از بین ببرید. سپس به پایین برگردید و به فریا دستور دهید که یک تیر صوتی را به سمت درب شلیک کند. ریشه‌های بیشتری در داخل وجود دارد، پس آن‌ها را پاکسازی  کنید. به پشت سر بروید و کریستال آبی را جمع کنید، سپ از تپه سمت راست بالا بروید و روی پایه قرار دهید.

به زیر پل نوری  در سمت مقابل بروید و کریستال آبی را بردارید. آن را چند قدم دورتر ببرید و رها کنید. پل نوری از بین خواهد رفت و به شما این امکان را می‌دهد که از Twilight Stone برای پرتاب تبرتان به تاندون‌هایی که راه را مسدود کردند استفاده کنید. باز کریستال آبی را روی پایه‌ای که آن را برداشتید قرار دهید.

حالا به زیر پل نوریی که روی آن وارد شده‌اید بروید و یک کریستال آبی دیگر بردارید. آن را در مسیری که هم‌اکنون باز کرده‌اید بالا ببرید و روی پایه مقابل قرار دهید. Freyr’s Gift را از روبروی مجسمه جمع‌آوری کنید، که شامل یک Folkvangr Whetstone و همینطور یک Runic Summon به نام Invoke the Storm است. همچنین Lore‌ای به نام The Enlightened One نیز ظاهر می‌شود، بنابراین قبل از حرکت حتماً آن را بخوانید. برای بیرون رفتن از این بخش، باید یکی از کریستال‌های آبی را بردارید و روی ستون مقابل مجسمه قرار دهید. سپس می‌توانید پل نوریی را برگردانید و از این محیط خارج شوید.

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است