راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل هفدهم: The Realms At War

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل هفدهم: The Realms At War

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این فصل، مقدار 20000Xp برای کریتوس و 20000Xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

فصل هفدهم: The Realms At War

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل هفدهم: The Realms At War

وارد چادر شوید و میان‌پرده را تماشا کنید، وقتی دوباره کنترل را بدست گرفتید. به دنبال Faye بروید و با Touchpad کنترلر با او تعامال کنید و به دیدن ادامه‌ی میان‌پرده بنشینید.

دوباره که کنترل را به دست گرفتید به معبد Tyr بروید، وقت گذاشته و تجهیزات خود را آپگرید کنید. اگر صندوق کنار کارگاه Lunda را باز کنید یک Enchantment جدید به نام Asgard’s Virtue بدست خواهید آورد. بعد از پل عبور کرده و دروازه را باز کنید، با سنگی که در طرف دیگر قرار دارد تعامل کنید و میان‌پرده را تماشا کنید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل هفدهم: The Realms At War

کنترل را که دوباره بدست بگیرید در Asgard خواهید بود، بخش Vigridr، به دنبال فریا بروید، پایین دیوار، از میان گودال‌ها عبور کنید، چند Einherjar اینجا وجود دارد آنها را بزنید، به دنبال فریا مستقیم حرکت کنید، از دیوار بالا بروید و سپس پایین آمده و وارد نزاعی دیگر شوید. از شر Einherjar Archerها و Dodher Wyvernها خلاص شوید. مسیر را ادامه دهید تا به یک Fierce Ogre برسید او را کله‌پا کرده و سوارش شوید و بوسیله‌ی او Einherjar Captain را بزنید. با Blade of Chaos راه خود را باز کنید.

مراقب حمله‌ی اژدها در Jormungandr باشید، مسیر مستقیم را پیش بگیرید، از روی دیوار حرکت کنید تا به آترئوس برسید. مراقب Einherjar Rider و Dodher Gradungrsها نیز باشید. اژدها اینجا به شما حمله خواهد کرد، پس نیزه را به سمت ستونی که اژدها روی آن نشسته پرتاب کرده و آن را تخریب کنید. مسیر را تا رسیدن به Shores of Ifing ادامه دهید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل هفدهم: The Realms At War

از دیوار بالا رفته و به سمت Svartalfheim Tower بروید و با سیندری ملاقات کنید. به دنبال او بروید و تمام دشمنان را از سره راه بردارید تا اینکه به War Machine برسید. میان‌پرده را تماشا کنید. بعد از آنکه کنترل را دوباره به دست گرفتید، با آترئوس به دنبال سیندری بروید. تمام دشمنان را از سرِ راه بردارید منجمله Gulons را ناکار کنید.

وقتی زیر زمین گیر افتادید با فشار R3 و L3 با هم تبدیل به  Bjorn شده Eiherjarها را از سر راه بردارید. به دنبال سیندری بروید، وقتی از دیوار بالا رفتید، میان‌پرده را تماشا کنید، به شکاف دیواری که سیندری اشاره می‌کند شلیک کنید. بعد از این کنترل کریتوس را برعهده دارید، مسیر را روبه جلو ادامه دهید، تنها یک مسیر برای شما وجود دارد و تمام Einherjarها را از سرِراهتان کنار بزنید. در طول راه باید چندتا Dodher Wyvern را نیز از بین ببرید، چنانچه در طول مسیر سنگ‌ سبز دیدید حتماً آنها را برای بازیابی نوار سلامتی خود بردارید. به جلو ادامه دهید تا به میان‌پرده برسید.

مبارزه با Thor (مبارزه‌ی دوم)

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل هفدهم: The Realms At War

ثور ضربات غیرقابل دفاع زیادی دارد، او سعی می‌کند شما را بگیرد و می‌توانید از این حرکت اجتناب کنید ولی اگر گیر افتادید با زدن L1 در هنگام QTE می‌توانید از چنگال او رهایی یابید. در کنار این حرکت، او از میولنیر نیز برای پرتاب صاعقه به شما بهره می‌برد، که باید آن را با غلت خوردن روی زمین جا بگذارید. او به هوا بلند شده و مانند صاعقه به زمین برخورد می‌کند، این حرکت را هم با چرخیدن روی زمین جا بگذارید. در آخر او ضربتی به زمین می‌زند که دایره‌هایی قرمز رنگ ایجاد می‌شود، از این دایره‌ها به سرعت خارج شوید. هنگامی که بدون میولنیر و با مشت و لگد به سراغتان آمد می‌توانید او را Deflect کنید (با شمشیر رد کنید) و وقتی Stun شد او را وحشیانه مورد نوازش قرار دهید.

بعد از کمی آسیب، ثور با شما مقابله کرده و به دیوار می‌کوبدتان، میان‌پرده را تماشا کنید. بعد او را بزنید و او در صحنه‌ای باید دکمه‌ی دایره را پشت‌سر هم بزنید تا میولنیر را از او جدا کنید که وارد فاز دوم مبارزه می‌شوید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل هفدهم: The Realms At War

در این فاز حرکاتش تفاوتی ایجاد نمی‌کند، اگرچه وقتی خواست نوسانی بزرگ ایجاد کند می‌توانید او را با فشردن دوبل L1 بزنید. بعد از آنکه نصف جان او را خالی کردید یک صحنه‌ی QTE دیگر به نمایش در می‌آید، که باز باید دکمه‌ی دایره را نابود کنید.

اکنون در فاز سوم او بسیار سریع‌تر و قوی‌تر شده است، او در جای‌جای زمین‌ مبارزه دایر‌ه‌های الکتریسیته ایجاد می‌کند و قبل از ضربه زدن به زمین ناپدید می‌شود. از دایره‌ها دور شده و فقط زمانی که بعد از ضربه خواست بلند شود به او یورش ببرید. بدین ترتیب او را بزنید تا R3 را ببینید و وارد میان‌پرده شوید.

مبارزه با Odin

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل هفدهم: The Realms At War

اودین خیلی چابک و سریع است اما در اکثر مواقع یک جا می‌ایستد و دَری‌وری نثارتان می‌کند. او شما را با Bifrost Laser می‌زند، که باید آن را با جاخالی روی زمین جا بگذارید. وقتی تلاش می‌کند با چرخاندن عصایش به شما ضربه بزند، نباید برای Parry کردن این حمله به خود شک کنید. با اینکار، او را گیر بیاندازید و دهان گشادش را وحشیانه نوازش کنید! او در لحظه‌ای به زمین می‌کوبد و هاله‌ای بنفش رنگ ایجاد می‌کند از این حرکت فرار کنید تا آسیب نبینید. آنقدر بزنیدش تا R3 به نمایش در بیاید و کارش را تمام کنید. میان‌پرده را تماشا کنید که اودین دوباره بلند می‌شود.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل هفدهم: The Realms At War

در فاز دوم اودین بسیار قوی است، او از عصایش به مانند شلاق بهره می‌برد. وقتی به زمین شلاق می‌زند موجی انرژی ایجاد می‌کند که از آن فرار کنید. همچنین تعدادی Orb قرمز ایجاد می‌کند که باید آنها را با پرتاب تبرتان از بین ببرید یا به آترئوس و فریا بگویید آنها را برایتان بزنند. وقتی کلاغ‌هایش را احضار می‌کند آن را Parry کنید، در غیر اینصور باید مدام دایره را بزنید. در جایی او شلاقش را بالای سرش می‌چرخاند و دایره‌ای قرمز رنگ ایجاد می‌کند، پس از Shield Strike استفاده کنید و در این حرکت اودین مداخله کنید تا دست‌بالاتر را در مبارزه بگیرید. بعد R3 را بزنید تا وارد فاز سوم شوید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل هفدهم: The Realms At War

اکنون او Frost Shield دارد پس از Blade of Chaos استفاده کنید تا سپر را کنار بزنید. یکی از حرکات جدیدش پرتاب جادو به سرتاسر محیط مبارزه است، پس حواستان به دایره‌های قرمز باشد و جایی امن قرار بگیرید. او با Flamethrower سعی می‌کند شما را بسوزاند این مورد را گارد بگیرید. او را آنقدر بزنید تا R3 به نمایش دربیاید و بعد در صحنه‌ای باید QTE انجام داده تا او را ناکار کنید. در نهایت به تماشای میان‌پرده بنشینید.

با به دست گرفتن کنترل Atreus در Hoddmimi’s Holt، داستان بازی ادامه می‌یابد، درب سمت راست قفل است، پس مستقیم حرکت کنید تا پدرتان را پیاده کنید. در میان راه با Thrud و Sif روبرو می‌شوید. از پله‌ها بالا رفته و با Skjoldr صحبت کنید. کمی جلوتر با Lunda، Byggvir و Beyla روبرو می‌شوید. آنها مشغول صحبت با Freyr هستند، پس اگر دوست دارید بایستید و به آنها گوش دهید.

سپس در گوشه‌ای فریا و Mimir را خواهید یافت، با ادامه دادن راهتان در نهایت به آنگربودا و Fenrir  می‌رسید و به تماشای دمو بنشینید. دوباره کنترل را به دست گرفتید، کریتوس را هدایت می‌کنید، به دنبال آنگربودا بیرون رفته و به تپه بروید، او شما را به Jotnar Shrine می‌برد و میان‌پرده‌ای اتفاق می‌افتد. وقتی دوباره کنترل را بدست گرفتید از تپه پایین آمده و از موسیقی و تیتراژ پایانی لذت ببرید. با باز کردن درب بزرگ که قبلاً بسته بود، به میدگارد برگردید، این کار Favourای به نام The Last Remnants Of Asgard آزاد خواهد شد که بعدا در مورد آن خواهیم نوشت. (خسته نباشید)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی God of War Ragnarok 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است