راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Freya’s Missing Peace

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Freya’s Missing Peace

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این ماموریت 1500xp برای Freya بدست می‌آورید.

راهنمای قدم به قدم مراحل فرعی GOW: Ragnarok / ماموریت فرعی: Freya’s Missing Peace

این ماموریت بعد از پایان ماموریت اصلی The Reckoning در Vanaheim آزاد می‌شود، چنانچه ماموریت فرعی Mysterious Orb را انجام نداده‌اید، پیشنهاد می‌کنم این ماموریت را کامل کنید زیرا باید مسیر رودخانه را باز کنید که برای این ماموریت لازم است. همچنین در منطقه‌ی Cliffside Ruins هم باید کمی بیشتر فعالیت کنید تا انسداد را برطرف کنید که در ماموریت Mysterious Orb همه را توضیح داده‌ام. پس بعد از انجام آن کارها، با قایق به سمت The Veiled Passage برانید و در ساحل توقف کنید. با Fierce Wulversها بجنگید، بعد از دیوار بالا بروید، در بالا یکی از کلاغ‌های اودین را خواهید یافت.

از روی شکاف با قلاب بپرید، سمت چپتان با Sigil Arrow رشته‌ها را نابود کنید. صندوق قرمز را که در طرف دیگر قرار دارد برای هکسیلور و Dwarven Steel باز کنید. بعد برگردید و با بالا رفتن از دیوار مسیر اصلی را دنبال کنید. در این بالا یک صندوق Nornir وجود دارد.

نکته‌ی مهم: چنانچه آترئوس همراه شماست او به شما می‌گوید که قادر به باز کردن Freya’s Wedding Shrine نیست و بدین ترتیب در حال حاضر قادر به انجام ماموریت نیستید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Freya's Missing Peace

وقتی Freya همراه شما بود به این مکان برگردید و انسداد را بررسی کنید. فریا این انسداد را با جادو از بین می‌برد، که باعث می‌شود مکانی جدید به نام Vanir Shrine آزاد شود. یک Soul Eater داخل معبد است، به نقطه‌ی حساس روی سینه‌اش ضربه بزنید تا بمیرد. بعد از جسدش هکسیلور،  Shattered Runes و Bonded Leather را بردارید. همچنین می‌توانید Dwarven Steel نیز بدست آورید چنانچه سطل آویزان بالای سرتان را بشکنید.

در سمتی از این اتاق دربی گِرد مانند وجود دارد، که برای باز کردن آن باید دو چراغ را روشن کنید. اما نکته اینجاست که باید هر دو چراغ را همزمان روشن کنید. بنابراین از پیوند Sigil Arrowsها و ساخت Orb و آتش زدن آنها با Blade of Chaos این درب را باز کنید. در طرف دیگر از روی جسد هکسیلور را بردارید و مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. در ادامه Loreای در قالب Rune Reads که Wall Art نام دارد خواهید یافت. اما قبل از برداشتن این Lore و باز کردن صندوق قرمز، باید با Hel-Reaverها بجنگید که توسط Nokken هدایت می‌شوند. با آتش زدن رشته‌ها از میان‌ آنها گذر کنید و با Nokken در طرف دیگر دشمنان را پشت‌سر بگذارید و بعد برگردید و صندوق و Lore را بردارید. بعد به Freya بپیوندید تا او اولین Chalice را نابود کند. قبل از ترک این قسمت، یک Lore در قالب Lore Marker به نام The Blessing of Two روبروی جایی که Chalice قرار داشت وجود دارد آن را بردارید. روبروی جایی که فریا ایستاده بر روی سنگ Rune را حک کنید، بعد به محیط اصلی برگردید، جایی که Soul Eater بود.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Freya's Missing Peace

در اینجا Wulverای منتظر شما است، بعد سمت راست Loreای در قالب Lore Marker به نام The Feast وجود دارد. همچنین Treasure Mapای در سمت راست اینجا وجود دارد که نامش The Giant’s Toe است. بعد با پرتاب تبرتان پل را برقرار کنید. با پرتاب Sigil می‌توانید رشته‌های انسداد بعد پل را از بین ببرید. در اتاق بعدی Nightmareها منتظر شما هستند و سپس Loreای در قالب Lore Marker به نام The Auburn Crown وجود دارد که پشت همین اتاق است. جلو که بروید Gulonها به شما حمله می‌کنید، اما می‌توانید Artefactای به نام Hylli’s Crest از اتاقی که آنها با شکستن دیوارش وارد می‌شوند بدست آورید. در انتها دروازه را باز کنید.

سمت راست تعدادی رشته‌ وجود دارد که با سوزاندن آنها شکافی روی دیوار نمایان می‌شود. تبرتان از میان شکاف پرتاب کنید تا مسیری به جایی که با Gulonها جنگیدید باز شود. یک صندوق افسانه‌ای حاوی Light Runic Attack به نام Rampage of the Furies بردارید. قبل از آنکه فریا به سمت کاسه برود، باید با Hel-Reaverها بجنگید. یادتان باشد اول با کمان آنها را بزنید بعد با سلاح اصلی لت‌وپارشان کنید. اجازه دهید تا فریا دومین متعلقات خودش را نابود کند، بعد صبر کنید تا او ریشه‌های بیش‌ از حد رشد کرده را از بین ببرد تا بتوانید Rune دوم را فعال کنید. ریشه‌ها را بسوزانید تا به محیط اصلی برگردید.

بعد به سمت Runeای بروید که تکه به تکه در حال کامل شدن است، با Rune تعامل کنید تا پلی نمایان شود. می‌توانید چند Lore بدست آورید در قالب تومار، که Abandoned نام دارد. درب را بشکنید و وارد شمشیر شوید. میان‌پرده را تماشا کنید، سپس Mardoll آزاد می‌شود. قبل از ترک این محیط، تعدادی Lore در قالب Lore Marker به نام The Ceremony درست سمت راست درب وجود دارد.

وقتی از پل عبور کرده و خود را به Shrine رساندید، توسط Wulverها مورد حمله قرار می‌گیرید. از درب عبور کرده و وارد قایقتان شوید. اما مورد حمله‌ی تعدادی Dreki فرار می‌گیرید. بعد از کشتن آنها یادتان باشد Dragon Tooth را بردارید. قایق را به آب انداخته تا ماموریت فرعی Freya’s Missing Peace تمام شود.

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

دیدگاه ها بسته شده است