راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل نهم: The Word of Fate

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل نهم: The Word of Fate

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این فصل، مقدار 4500Xp برای کریتوس و 4500Xp برای Freya بدست می‌آورید.

فصل نهم: The Word of Fate

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل نهم: The Word of Fate

در آغاز این فصل می‌توانید به صحبت‌های Freya و Tyr دور میز گوش کنید. کنار کارگاه برادران هولدرا یک صندوق قرار دارد که حاوی هکسیلور و Dwarven Steel می‌باشد. اگر می‌خواهید می‌توانید تجهیزات خود را آپگرید کنید، تعداد گزینه‌های Accessories و Enchantment نیز افزایش یافته و می‌توانید نگاهی به آنها بیاندازید. کارتان که تمام شد از خانه بیرون بروید، براک جلوی شما را می‌گیرد، سیندری Guardian Shield شما را تعمیر کرده است. به سمت Mystic Gateways که بروید می‌توانید با Ratatoskr صحبت کنید.

به میدگارد که رسیدید از تپه پایین بروید، سورتمه را آماده کنید، دروازه را باز کنید و سوار سورتمه شوید. گرگ‌ها می‌توانند بوی Nornها را حس کنند، پس دنبال آنها بروید، مسیر کاملاً باریک است پس از سواری لذت ببرید تا نهایتاً به Lake if Nine برسید. وقتی به Lake of Nine رسیدید، گرگ‌ها شروع به عوعو کردن می‌کنند و سرشان را در جهت بو می‌چرخانند پس به دنبال آنها بروید. در نهایت به سمت شرق حرکت می‌کنید و در انتها باید از سورتمه پیاده شده و از دیوار بالا بروید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل نهم: The Word of Fate

اکنون به مکانی می‌رسید که King’s Grave نام دارد، جایی که بلافاصله توسط Raiderها مورد حمله قرار می‌گیرید. در اینجا یک Fierce Ogre قرار دارد، که وقتی به اندازه‌ی کافی به آن صدمه زدید می‌توانید سوارش شوید و بقیه دشمنان را لت‌وپار کنید. مراقب Raiderهایی که Frost Shield دارند باشید، سپر آنها را با Blade of Chaos از بین ببرید. وقتی همه را نابود کردید با قبر شکسته‌ی مرکز این منطقه تعامل کنید. صاحبِ Inert Hilt of Skofnung خواهید شد که باید قبل از استفاده تعمیرش کنید. برداشتن این آیتم باعث ایجاد موج می‌شود که دیوار یخی را می‌شکند و به شما اجازه می‌دهد راهتان را ادامه دهید.

یک صندوق قرمز سمت چپ حاوی هکسیلور و Dwarven Steel وجود دارد، سپس به دنبال Freya بروید تا دیوار سمت راست صندوق را بشکنید. متاسفانه این یک مسیر نادرست است، بنابراین به پیش گرگ‌ها برگردید و سورتمه را راه بیاندازید. به جهتی که گرگ‌ها نگاه می‌کنند توجه کنید و سعی کنید بو را تعقیب کنید، آنها شما را به The Lost Treasury هدایت می‌کنند. یک صندوق Nornir اینجا موجود است که اگر بخواهید می‌توانید آن را باز کنید. همچنین یک صندوق Legendary حاویِ Folkvangr Whetstone و یک Accessory به نام Sigil Punishment نیز درون آن موجود است.

اگر بچرخید و زنجیرها را بشکنید و از ورود فریا به داخل ساختمان جلوگیری کنید، یک Favour جدید به نام Sigrun’s Cursed آزاد خواهید کرد. (توضیح کامل) بنابراین از Sigil Arrow برای سوزاندن شاخ و برگ‌های درختان استفاده کنید. می‌توانید Favour را انجام دهید و یا به سورتمه بازگردید و به جستجوی Nornها ادامه دهید. از کنار قبرستان کشتی‌ها در غرب عبور کنید و به دنبال فریا بروید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل نهم: The Word of Fate

فریا می‌خواهد پشت یک دیوار دیگر را ببیند، پس وقتی آماده بودید، اجازه دهید او این کار را انجام دهد تا به یک بن‌بست دیگر برسید. سمت چپ اینجا یک Mystic Gateway قرار دارد، ولی وقتی به آن نزدیک می‌شوید احتیاط کنید زیرا توسط Frost Gradungr مورد حمله قرار می‌گیرید و Raiderهایی که به دنبال او می‌آیند. بعد از نبرد به سورتمه‌ی خود بازگردید، اگر می‌خواهید بیشتر در این مکان بچرخید، The Derelict Outpost در بالای سرتان قرار دارد. اینبار گرگ‌ها شما را به شمال Lake of Nine رهنمون می‌شوند. یک صندوق Nornir دیگر نیز اینجا قرار دارد، پس خاربن‌های سمت راست را بسوزانید، بعد از دیوار بالا بروید. در بالای دیوار صندوق حاویِ Horn of Blood Mead قرار دارد، در ادامه کریتوس دیوار یخی را خرد می‌کند تا وارد محیطی پر از دشمن شوید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل نهم: The Word of Fate

به بالا رفتن از دیوار ادامه دهید، اگر به پشت سرتان بچرخید بلافاصله در بالا یکی از دیگر از کلاغ‌های اودین را می‌بینید. (عکس بالا) دور کمپ Raiderها در حال پرسه زدن هستند، پس سریع از شر آنها خلاص شوید. یک صندوق قرمز حاوی Dwarven Steel و هکسیلوز این بالا موجود است. بعد از باز کردن صندوق به پیش فریا برگردید و منتظر او بمانید تا دیوار را باز کند و وارد غار شوید. به نظر می‌رسد که در جهت درستی برای دنبال کردن Nornها قرار دارید. مسیر را دنبال کنید و سمت راست خاربن‌ها را از بین ببرید تا به دیوار دسترسی پیدا کنید. بر روی پلِ بالا، با اولین Traveller مواجه می‌شوید که فوق‌العاده چالشی است، او با بالا گرفتن سنگی و شارژ کردنش سعی می‌کند دید شما را کور کند. این حرکت باعث ایجاد یک اثر موج‌دار می‌شود که شما تنها می‌توانید آن را دفاع کنید. بعد از اتمام کار صندوق‌های زرد و قرمز را باز کنید و به مسیرتان ادامه دهید.

وقتی به بیرون بازگشتید توسط Light Elvesها مورد حمله قرار می‌گیرید، مسیر را دنبال کنید و از پل یخی عبور کنید، که دشمنان بیشتری منتظر شما هستند. کمی از مسیر را که بالا بروید به اولین Ice Nightmare می‌رسید که کنارش Hel-Revenant نیز وجود دارد. صندوق زرد رنگ انتهای مسیر را باز کنید که داخلش هکسیلور وجود دارد. بعد از دیوار بالا بروید و خود را برای نبرد آماده کنید.

مبارزه با Frost Phantom

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل نهم: The Word of Fate

این مبارزه کاملاً سرراست است، اول باید Runeای که در هوا معلق است را نشانه بروید. به فریا دستور دهید تا با تیر آن را بزند، وقتی شروع به فِلش‌زدن کرد با تبرتان آن را بزنید، او با چیزی شبیه دُم شما را می‌زند ولی این حرکت را می‌توانید Deflect کنید. (با سلاح رد کنید) ولی وقتی به یخ تبدیل می‌شود آن را جاخالی دهید. Stun meter  او را پر کنید و بعد به سمت یکی از Purple Monolithهای او یورش برده و تا می‌توانید آسیب وارد کنید تا بشکند. این کار را دوبار باید انجام دهید تا مبارزه تمام شود، بعد از شکست دادنش، باس به شما Jewel of Yggdrasil و Chaos Flame و مقدار زیادی منابع دیگر می‌دهد.

سنگی که راه را مسدود کرده را کنار بزنید تا مسیر باز شود، بعد از آنکه از دیوار بالا رفتید، سمت راست شما یک صندوق قرمز حاوی هکسیلور و Stonewood خواهید یافت. وارد غار شوید و دور دیوار غارنوردی کنید. به کف غار که رسیدید یک درب عجیب و غریب خواهید یافت. وارد شده و میان‌پرده را تماشا کنید‌. دراگرها محاصره‌اتان می‌کنند پس آنها را کنار بزنید، در نهایت با Mimir ملاقات می‌کنید، اینبار به درخت‌اش برگشته است، با او تعامل کنید. توسط Hel-Revenantها، Nightmareها و Reaverها مورد حمله قرار می‌گیرید. بعد از نبرد کله‌ی Mimir را بردارید تا به رویایی دیگر منتقل شوید.

دشمنان را نابود کنید و بعد وارد خانه شوید، جایی که آترئوس و اودین منتظر شما هستند، بیرون از دربی که باز کردید بیدار خواهید شد، پس واردش شوید. شما در The Well of Urd برخواهید خواست، سوار اسب شوید، این اسب شما را به اعماق آب می‌برد پس از سواری لذت ببرید.

از پله‌ها بالا بروید، به سمت پرده‌ی نخی‌ِ طلایی بروید و میان‌پرده را تماشا کنید. بعد از اسب پیاده شوید، وقت آن است که به سورتمه‌ی خود بازگردید، بنابراین وارد غار شوید و هکسیلور را از روی جسد بردارید. سمت راست یک صندوق قرمز حاوی Dwarven Steel وجود دارد آن را باز کنید، از دیوار بالا بروید و صندوق زرد را باز کنید، یک صندوق قرمز دیگر در گوشه حاوی Honed Metal  نیز اینجا وجود دارد آن را باز کنید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل نهم: The Word of Fate

دیواری که فریا اشاره می‌کند را بشکنید و راهتان را به خارج باز کنید. مسیر را ادامه داده و به سمت پایین بروید، تا به طنابی برای پایین رفتن برسید. در این منطقه مقداری هکسیلور برای جمع‌آوری وجود دارد، پس قبل از آنکه تمام مسیر را پایین بروید و سوار سورتمه شوید، آن را بردارید.

کارهایی وجود دارد که می‌توانید در Lake of Nine انجام دهید، پس تا هر زمان که دوست داشتید آنجا بمانید. با این حال اگر می‌خواهید داستان را ادامه دهید وارد Mystic Gateway شوید و به خانه‌ی سیندری بازگردید. به خانه‌ی سیندری که رسیدید با Ratatoskr صحبت کنید، او از شما می‌خواهد تا Lindwyrmsها را به نزد او برگردانید، که Favour جدیدی به نام The Lost Lindwyrms را آزاد می‌کند. (توضیح بیشتر) تله‌ای به شما می‌دهد تا آنها را جمع‌آوری کنید پس آن را بگیرید. بعد وقتی آماده شدید وارد خانه شوید. با براک و سیندری صحبت کنید تا قدم بعدی را بفهمید. بار دوم با آنها صحبت کنید و میان‌پرده را تماشا کنید. بعد از تماشای دمو از خانه خارج شوید و آماده‌ی سفر به Svartalheim شوید. بعد از آنکه به Mystic Gateway پا گذاشتید این مرحله به پایان می‌رسد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی God of War Ragnarok 

دیدگاه ها بسته شده است