راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Secret of the Sands

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Secret of the Sands

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این ماموریت، مقدار 1500Xp برای کریتوس و 375Xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

راهنمای مراحل فرعی بازی GOW: Ragnarok / مرحله‌ی فرعی: Secret of the Sands

در انتهای ماموریت اصلی Groa’s Secret وقتی به Mystic Gateway می‌رسید، یک Dark Elf با خرد کردن دیوار مسیری به The Canyons در Alfheim باز می‌کند. اگر در اینباره با سیندری صحبت کنید، Favourای به نام Secrets of the Sands باز خواهد شد. از طریق Mystic Gsteway به The Canyons بروید. مسیر را به جلو ادامه دهید تا Loreای در قالب Lore Marker بیابید که U-natur-liker نام دارد. مسیر را کمی به جلو بروید تا Gulon را پیدا کنید که سورتمه‌ای را می‌کشد. سوار سورتمه شوید و در مسیر اصلی حرکت کنید، سر راهتان بشکه‌ها را برای Shattered Runes بشکنید. یک صندوق زرد رنگ وجود دارد که خاوی هکسیلور است. در آخر به The Barrens می‌رسید.

راهنمای مراحل فرعی بازی GOW: Ragnarok / مرحله‌ی فرعی: Secret of the Sands

به سمت جنوب بروید تا دهانه‌ی غاری را بیابید وارد غار شوید. پایین رفته تا به زیرزمین برسید و موجودی را تعقیب کنید. به منطقه‌ای به نام The Below می‌رسید، سراسر شکاف را Hookshot کرده و در مسیر اصلی رو به پایین حرکت کنید. باید تبرتان را به سمت ریشه‌ی آسیب دیده پرتاب کنید تا بتوانید از ستون بالا رفته و به جلو ادامه دهید. مورد حمله‌ی یک Dark Elf قرار می‌گیرید آن را کنار زده و به مسیر ادامه دهید. در گوشه، از Twilight Stone برای منعکس کردن تبرتان استقاده کنید (عکس بالا) از میان ریشه‌های بیشتری عبور کنید. با Dark Elfها مبارزه کنید و صندوق زرد را برای هکسیلور باز کنید.

راهنمای مراحل فرعی بازی GOW: Ragnarok / مرحله‌ی فرعی: Secret of the Sands

در اتاق بعدی با تعداد بیشتری Dark Elf طرف هستید، بعلاوه یک صندوق Nornir نیز اینجا موجود است. از دیوار بالا رفته و ریشه‌های پشت سرتان را از بین ببرید که Loreای در قالب Rune Reads به نام Patience خواهید یافت و در کنار آن صندوق قرمزی حاوی هکسیلور و Rawhide و Dwarven Steel نیز می‌یابید. وقتی به طناب رسیدید از آن پایین بروید، در پایین درست پشت سرتان یک صندوق زرد رنگ قرار دارد، دیوار نوردی کنید و پایین بروید تا دروازه را باز کنید تا به جایی برگردید که قبل‌تر با Dark Elfها مبارزه کردید. از اینجا می‌توانید به زاویه‌ی سمت راست Twilight Stone دسترسی داشته باشید و با منعکس کردن تبرتان ریشه‌ها را از بین ببرید. (عکس بالا) حال در طول دیوار حرکت کرده تا به ساختمانی برسید که قبل‌تر مسدود بود. اکنون به Nornir Chest نیز دسترسی دارید تا Idunn Apple داخلش را بردارید.

در اتاقی که با از بین بردن ریشه‌های پوسیده به آن دسترسی داشتید، زنجیر طلایی را رها کنید تا از طریق آن پایین بروید. اینجا یک Dark Elf Lord قرار دارد، مواظب باشید. یادتان باشد که با پرتاب تبرتان به Twilight Stone و برخورد آن به این دشمنان آنها Stun می‌شوند‌. به داخل شکاف روی دیوار بخزید، از سمت راست پایین بپرید و بر روی لبه، آوار را خراب کنید تا Twilight Stone آشکار شود. به بالا برگردید و در زاویه مناسب با پرتاب تبرتان به Twilight Stone ریشه‌ها را از بین ببرید. یک صندوق قرمز رنگ حاوی هکسیلور و Rawhide و Dwarven Steel خواهید یافت. حال مسیر اصلی را دنبال کنید.

راهنمای مراحل فرعی بازی GOW: Ragnarok / مرحله‌ی فرعی: Secret of the Sands

در این منطقه تعداد زیادی معمای ریشه‌های پوسیده قرار دارد. سمت راست تبرتان را به سمت نزدیک‌ترین ریشه پرتاب کنید. به‌گونه‌ای تبرتان را پرتاب کنید که با برخورد به Twilight Stone و منعکس شدنش به دو ریشه‌ی دیگر هم برخورد کند. از شکاف بپرید و تبرتان را به سمت کوزه‌ی قرمز پرتاب کنید تا زباله‌ها از بین برود. در مقابل شکاف یک صندوق زرد حاوی هکسیلور خواهید یافت، به سمت محلی که زباله‌ها را از بین بردید برگردید و با پرتاب تبرتان از روی دو سنگ Twilight ریشه‌های بیشتری را نابود کنید. بالا بروید و صندوق قرمز سمت راست خود را باز کنید. در جلو یک سنگ Twilight قرار دارد که می‌توانید با پرتاب تبرتان آن را به سمت سوئیچ‌ها بچرخانید. آن را طوری ردیف کنید که بتوانید با منعکس کردن تبرتان تمام ریشه را از بین ببرید. اکنون مسیری در روبرویتان باز شده و Nightmareها هم سر می‌رسند. با Blade of Chaos از میان شکاف قلاب کنید.

وقتی همه‌ی دشمنان را کشتید از دیوار بالا بروید، در آخر جای موجودی که در تعقیبش بودید را می‌یابید. زباله‌های سمت چپ را از بین ببرید و سپس به سمت مقابل نگاه کنید، دوباره تبرتان را به سمت Twilight Stone پرتاب کنید تا بوسیله‌ی آن اتصالات را از بین ببرید. سپس دوباره به بالا بروید و از زاویه سمت چپ اتصالات بیشتری را از بین ببرید. اما هنوز نمی‌توانید Hafgufa را آزاد کنید.

از مسیر روبروی Hafgufa راه بیرون را بگیرید و سر راهتان صندوق را باز کنید. از دیوار بالا رفته و به درون شکاف بخزید. به سطح که رسیدید یک صندوق افسانه‌ای روبرویتان قرار دارد. آن را برای Whispering Slab و Shoulder Straps of Rediance باز کنید. ریشه‌ی سمت راست را از بین ببرید وقتی از دیوار بالا می‌روید و خود را به سطح می‌سانید، در آخر سوار سورتمه شوید.

به دنبال علامت ماموریت بروید تا به پیچک برسید و آن را منجمد کنید. این Hafgufa را آزاد می‌کند و ماموریت فرعی Secrets of the Sand نیز پایان می‌رسد.

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است