مرحله فرعی Path of Destruction و A Viking Funeral بازی GOW: Ragnarok

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Path of Destruction

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

مرحله‌ی فرعی: Path of Destruction

با اتمام این ماموریت، مقدار 4500xp برای کریتوس و 1125xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

برای شروع Path of Destruction، ابتدا مطمئن شوید که Return of the River را به پایان رسانده‌اید. (توضیحات بیشتر) حال به دروازه Mystic به نام The Jungle سفر کنید. (این را در طول ماموریت فرعی Trail of the Dead کشف خواهید کرد) در اینجا ابتدا با Celestial Altar تعامل کنید تا روز را برگردانید. حال به سمت شرق حرکت کنید و در اسکله‌ای که در Trail of the Dead با اوگرها جنگیدید، پهلو بگیرید. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، با Blades of Chaos خود در این ناحیه، دقیقاً روبروی حوض، دیوار را پایین بیاورید و روی شکاف تاب بخورید. گوزن تابستانی را از A Stag for All Seasons مستقیماً در پیش رو خواهید دید. (توضیح بیشتر) مسیر اطراف را دنبال کنید تا جایی که یک ردپای غول پیکر ببینید و از دیوار سمت راست آن به داخل بخزید تا این ماموریت آغاز شود.

مرحله‌ی فرعی: Path of Destruction

به پایین چاه بپرید و به پشت سر خود نگاه کنید. ابزاری وجود دارد که می‌توانید با پرتاب تبرتان به سمتش آن بچرخانید. (عکس بالا) باید به سرعت آن را بچرخانید، سپس چرخ‌دنده را مستقیماً در پایین منجمد کنید. این به شما امکان می‌دهد از منطقه خارج شوید. صندوق افسانه‌ای را که مستقیما روبرویتان قرار دارد، برای جواهری از Yggdrasil باز کنید.

از دروازه خارج شوید و با گولون‌ها مبارزه‌ کنید یا می‌توانید با فراخواندن تبرتان و استفاده از زنجیر آنها را گیر بیندازید. روی سکویی که یک گیاه سمی وجود دارد پایین بپرید و در صورت نیاز آن را با تبرتان منجمد کنید. سپس از زنجیره طلایی بالا بروید و وارد منطقه‌ای که قبلاً ردپاهای بزرگ وجود داشت، وارد شوید. اگر زنجیر طلایی وجود ندارد، می‌توانید به سادگی به اسکله‌ای که در ابتدای این راهنمایی ذکر شد برگردید و مسیر را دوباره طی کنید. باید به منطقه‌ای برگردید که از آنجا داخل چاه پریدید. از دیوار عبور کنید و خود را برای نبرد آماده کنید.

مرحله‌ی فرعی: Path of Destruction

علیرغم اینکه Slag Horn دشمن بزرگی است، نباید چالش‌ یا دردسر زیادی برایتان بوجود بیاورد، فقط باید توجه داشته باشید که بخاطر آنکه پوستش سخت است و فلس‌های محکمی دارد، ضربات شما را دفع می‌کند. همینطور شما باید مراقب زمانی باشید که با دم خود سعی می‌کند کریتوس را مانند شلاق بزند، این حرکت را می‌توان دفع کنید. همچنین مانند یک مسلسل به سمت شما شلیک می‌کند، بنابراین در برابر آنها دفاع کنید و جاخالی دهید. بهترین تاکتیک در این مبارزه این است که نیزه Draupnir خود را به دو نقطه درخشان کوچک در پاهای جلویی‌اش پرتاب کنید. هنگامی که نیزه‌ی شما در جای مناسب قرار گرفتند (به رنگ سرخ در می‌آیند)، دکمه مثلث را فشار دهید تا آنها را منفجر کنید تا او را بیهوش کنید. سپس می‌توانید با بهترین حملات خود به او ضربه بزنید و خونش را حسابی کم کنید. پس از شکست دادن باس، مطمئن شوید که دندان‌های اژدها و چنگال‌های اژدها را که می‌اندازد بعلاوه‌ی Enchantmentای به نام Regenerating Essence را جمع‌آوری کنید، بدین ترتیب ماموریت به اتمام می‌رسد.

مرحله‌ی فرعی: A Viking Funeral

مرحله‌ی فرعی: A Viking Funeral

در طول بخش آخر بازی یعنی Beyond Ragnarok، پس از اتمام The Realms at War، به میخانه در Nidavellir برگردید تا مراسم تشییع جنازه وایکینگ را آغاز کنید. به مکالمه دورلین، لوندا و رایب گوش دهید. سپس با جنازه روی میز است تعامل کنید و کات سین را تماشا کنید.

بعد باید به Sverd Sands بروید. اگر می‌خواهید سریع به آنجا برسید، می‌توانید از Mystic Gateway استفاده کنید. برای رفتن به مراسم تشییع جنازه از قایقی استفاده کنید که برای اولین بار در جریان The Quest for Tyr استفاده کردید. هنگامی که به مراسم تشییع جنازه رسیدید، با جسدِ روی زمین تعامل کنید و صحنه را تماشا کنید. پس از پایان، ماموریت Viking Funeral به اتمام می‌رسد‌. (برای این ماموریت XP دریافت نمی‌کنید.)

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

دیدگاه ها بسته شده است