راهنمای بازی God of War Ragnarok /فصل یازدهم: Unleashing Hel

راهنمای بازی God of War Ragnarok /فصل یازدهم: Unleashing Hel

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این فصل، مقدار 3000Xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

فصل یازدهم: Unleashing Hel

مثل زمانی که در Muspelheim گذراندید، اولین وظیفه‌ی شما این است که Mask of Fragment را استفاده کنید (کلید چپ D-Pad) تا بتوانید مسیرتان را تشخیص دهید. از پله‌های بین صخره‌ها بالا بروید، یک صندوق زرد در سمت راست وجود دارد که هکسیلور داخلش است. چندتا Hel-Raider نیز جلوتر ایستاده‌اند، از Thrud کمک بگیرید تا بتواتید راحت‌تر آنها را بزنید. سپس مسیرتان را ادامه دهید، درنهایت به یک درب بسته و یک اهرم می‌رسید پس آن را بچرخانید و به مسیرتان ادامه دهید. از روی اجساد این ناحیه می‌توانید هکسیلور جمع‌آوری کنید، به سمت جلو مسیر را ادامه دهید تا به Docks of Vadgelmir برسید.

ماسک شما را به یک بن‌بست می‌رساند، پس برگردید و آماده‌ی نبرد با Hel-Raiderها شوید، آنها در دو طرف فنس بزرگِ چوبی احضار می‌شوند، بعد از نبرد، جعبه‌ی بزرگ را تا لبه‌ هل دهید تا بتوانید از دیوار بالا بروید. سمت راست چند Soundstone قرار دارد، پس آنها را با Sonic Arrow بزنید، بعد صفحه‌ی فلزی را از طرف دیگر بیرون بکشید، این کار را با تیر معمولی انجام دهید، این عمل باعث می‌شود جعبه‌ی سنگین سطح زیرین بشکند.

راهنمای بازی God of War Ragnarok /فصل یازدهم: Unleashing Hel

قبل از بازگشت به پایین به سمت دیگر مسیر بروید جایی که قبل‌تر Hel-Raiderها حمله کرده بودند. در اینجا صندوق Legendaryای وجود دارد که حاوی Bow Ability به نام Falling Sky است. به سمت مکان بسته‌ی قبلی برگردید، از روی جعبه‌ای که پایین انداختید، بالا بروید. Hel-Raiderها به شما حمله می‌کنند، آنها را کنار بزنید، در پشت همین اتاق، سمت راست یک جعبه وجود دارد که می‌توانید آن را با Sonic Arrow بزنید، اکنون با پریدن به پایین به مکانی دسترسی دارید که قبل‌تر اینگونه نبود. به پایین که رسیدید، مستقیم در روبرویتان یک صندوق قرمز وجود دارد که حاوی Ydalir Timber، Stonewood و هکسیلور است.

راهنمای بازی God of War Ragnarok /فصل یازدهم: Unleashing Hel

با ورود به مسیر باریک دراگرها به شما حمله می‌کنند، همچنین Nightmareها نیز سروکله‌اشان پیدا می‌شود. بعد از نبرد از پله‌ها بالا بروید که شما را به یک دیوار بزرگ سنگی می‌رساند. در حالی که Thrud آن را باز نگه‌ می‌دارد، مستقیم به شئ‌ تیراندازی کنید تا یک جسم سنگین را روی زمین بیاندازد. سپس به طبقه‌ی پایین برگردید و مسیر را دنبال کنید تا به یک جعبه‌ی غول‌پیکر دیگر برسید، با سوراخی در سقف که بالای این جعبه قرار دارد. بلافاصله Hel-Raiderها به شما حمله می‌کنند، با کشتن آنها می‌توانید تعداد زیادی Ydalir Timber بدست آورید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok /فصل یازدهم: Unleashing Hel

اهرم را بچرخانید تا درب باز شود و Thrud را دنبال کنید. یک دربِ مسدودِ دیگر در جلو وجود دارد، بنابراین باید راه دیگر پیدا کنید. پشت انبوه جعبه‌ها یک جعبه‌ وجود دارد که می‌توانید آن را با Sonic Arrow بشکنید. ماسک شما را به مسیری هدایت می‌کند که توسط جعبه‌ای مسدود شده است و Thrud نمی‌تواند آن را حرکت دهد، زیرا گیر کرده است. به طرف دیگر بدوید و به زنجیر Sonic Arrow بزنید تا مسیر رو به جلو را باز کند. بروی جعبه‌ی انتهای مسیر بروید و دنده‌ی بالای آن را با یک Sonic Arrow از بین ببرید. سپس از آن بالا رفته و مسیرتان را رو به بالا ادامه دهید، به مکانی می‌رسید که یک کشتی بزرگ نیز آنجاست، در سمت چپ اتاقی با یک صندوق قرمز وجود دارد که حاوی Ydalir Timber، Honed Metal و هکسیلور است. سعی کنید درب مقابل را باز کنید ولی مشکلی نیست Thrud آن را باز می‌کند، هدف را در بالای زنجیر، سمت راست، بزنید تا کامل باز شود.

راهنمای بازی God of War Ragnarok /فصل یازدهم: Unleashing Hel

تعداد زیادی Hel-Raider منتظر شما هستند آنها را معطل نکنید. صندوق زرد سمت چپ را برای هکسیلور بگشایید و سپس از ماسک استفاده کنید تا بفهمید کجا باید بروید. Thrud جعبه را از مسیر خارج می‌کند، تا بتوانید به سطوح بالاتر Hookshot کنید، از زنجیر طلایی پایین بروید و مسیر را به سمت چپ دنبال کنید. یک صندوقچه‌ی افسانه‌ای اینجا وجود دارد که حاوی Runic Summonای به نام Wrath of the Wolf است. درست سمت چپ، دنبال جعبه‌ای باشید که از دیوار آویزان است و قبل‌تر مسیر Thrud را مسدود کرده بود، آن را پایین بیاندازید. (عکس بالا) به مسیری که آمدید برگردید، اما توسط Hel-Raiderها مورد تهاجم قرار می‌گیرید. سپس از زنجیر آهنی بالا رفته و به نزد Thrud برگردید.

اکنون می‌توانید راهتان را از مسیری که قبلاً مسدود بود پیگیری کنید. صندوق زرد رنگ را برای هکسیلور باز کنید، بروی جعبه بروید و به اتاق بعدی بپرید. از پله‌ها بالا بروید، چیزی غیرعادی در افق دیدمان وجود دارد دارد پس حواستان را جمع کنید. به ناحیه‌ی Gnipahellir Landing می‌رسید و Mask of Fragment به شما می گوید که در مسیر درستی قرار دارید. جلو بروید و از پله‌ها بالا بروید و قفل سمت چپ را بشکنید. همین کار را برای گیره‌ی سمت راست انجام دهید. حال گیره‌ی سوم هم نمایان خواهد شد و آن را هم بشکنید، میان‌پرده را تماشا کنید، بعد وارد معبد شوید که خواهید فهمید آنجا چیزی نیست.

در نتیجه Thrud از شما جدا شده و دور می‌شود، خود را به او برسانید و میان‌پرده را تماشا کنید. به آزگارد بر می‌گردید، به دنبال هایمدال از پله‌ها بالا بروید و وارد اتاق اودین شوید. او به شما می‌گوید که به اتاقتان برگردید، همین کار را انجام داده و به تخت‌خوابتان بروید. می‌توانید در طول راه به نزد Thrud بروید و به او دلداری دهید. برای آپگرید کردن می‌توانید از کمد استفاده کنید. در نهایت فردی به درب اتاقتان می‌کوبد، آن را جواب دهید. وقتی دوباره کنترل کاراکتر را به دست گرفتید به بیرون رفته و با دشمنان مبارزه کنید. بعد وارد Mystic Gateway شده و به خانه‌ی سیندری برگردید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok /فصل یازدهم: Unleashing Hel

به محض خروج از Mystic Gateways خانه‌ی سیندری را در محاصره دشمنان می‌یابید. به دیگران کمک کنید تا Hel-Raiderها را شکست دهند، آنها را از فریا دور نگه‌دارید تا او بتواند Rift را ببندد. در نهایت او از شما کمک خواهد خواست، پس به سمت او بروید و حمایتش کنید. بعد از آنکه دوباره کنترل کریتوس را بدست گرفتید، وظیفه دارید از فریا و آترئوس در برابر Hel-Raiderها محافظت کنید. در این نقطه به مدل جدیدی از Spartan Rage دسترسی دارید که Wrath خوانده می‌شود. همچنین باید با نوع جدیدی از دشمنان به نام Hel-Shadow مبارزه کنید. بعد از مبارزه میان‌پرده را تماشا کنید، بدین ترتیب مرحله‌ی Hel Unleashed نیز به اتمام خواهد رسید.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی God of War Ragnarok 

دیدگاه ها بسته شده است