راهنمای بازی God of War Ragnarok /فصل دوازدهم: Reunion

راهنمای بازی God of War Ragnarok /فصل دوازدهم: Reunion

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این فصل، مقدار 7000Xp برای کریتوس و 3500Xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

فصل دوازدهم: Reunion

راهنمای بازی God of War Ragnarok /فصل یازدهم: Unleashing Hel

بعد از اتمام مرحله‌ی Hel Unleashed به سمت Mystic Gateways بروید و با Ratatoskr صحبت کنید و به Helheim برگردید. بعد از آنکه از Mystic Gateways خارج شدید، در مکانی جدید به نام Helgrind قرار می‌گیرید. درست روبرو در مسیر اصلی، یکی از کلاغ‌های اودین را خواهید یافت. (عکس بالا) باز هم درست روبرویتان یک شکاف درون دیوار مشخص است آن را از بین ببرید، از دیوار بالا رفته و سپس پایین بیائید و خود را برای نبرد با Hel-Shadowها آماده کنید، وقتی نابود شدند، از دیوار پشت‌سر بالا بروید. یک Lore در قالب Rune Reads به نام Prayer to Hraesvelgr خواهید یافت. بچرخید و به کوه یخ بزرگ پشت سرتان نگاه کنید و نیزه‌اتان را به سه نقطه‌ی زرد رنگ پرتاب کنید تا بشکند. وقتی پایین بروید دشمنان هجوم خواهند آورد، پس بعد از نبرد با آنها از دیوار بالا بروید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok /فصل یازدهم: Unleashing Hel

سمت راست بالای پله‌ها یک صندوق زرد رنگ قرار دارد که حاوی هکسیلور است. از شکاف روی دیوار روبرو عبور کنید، بعد از آنکه خارج شدید وارد The Gleaming Bale شده‌اید. یک Hel-Tear روبرویتان قرار دارد که به کامل کردنش یک Favour به نام Hel To Pay آزاد خواهد شد. (بعدا در موردش صحبت می‌کنیم) بعد از آن به عنوان جایزه یک Essence of Hel و Dust Realms دریافت خواهید کرد. همچنین یک Axe Attachment به نام Grip ogf Healing Harmony نیز پیدا خواهید کرد. از روی پل شکسته عبور کنید، در طرف دیگر چرخ را بچرخانید تا دروازه باز شود. بعد در شکاف سمت چپ چرخ‌دنده، به آترئوس فرمان دهید تا چند تیر Sigil پرتاب کند. تبرتان را به سمت آنها پرتاب کنید تا چرخ‌دنده منجمد شود و دروازه بالا بماند. بر روی لبه بعد از دروازه،  یک صندوق زرد رنگ وجود دارد که حاوی هکسیلور است.

راهنمای بازی God of War Ragnarok /فصل یازدهم: Unleashing Hel

در آنطرف دروازه با Nightmareها و Hel-Raiderها بجنگید، اگر مسیر پایین‌دست سمتِ راست را برگزینید، زاویه مناسبی به شکاف روی دیوار بدست می‌آورید که می‌توانید با پرتاب نیزه‌اتان آن را باز کنید. آنطرف شکاف یک Legendary Chest وجود دارد که حاوی Heavy Runic Attack به نام Tame The Beast است. البته قبل از باز کردن این صندوق باید با چند Hel-Raider مبارزه کنید. به انتهای شکاف بروید و پایین بپرید، آترئوس را به بالای دیوار بفرستید جایی که ستون‌ها ریخته‌اند. به بالا رفتن ادامه دهید تا به Garm برسید، متاسفانه او فرار می‌کند و یک Hel-Viken به سمت شما یورش می‌آورد. یادتان باشد از Blade of Chaos برای سوزاندن زره او استفاده کنید و بعد او را به زمین بزنید. بعد از نبرد وارد شکاف دیوار شوید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok /فصل یازدهم: Unleashing Hel

از لبه که پایین آمدید، سمت راست یک صندوق زرد رنگ وجود دارد، به سمت دیگر Hookshot کنید و با دشمنان در طول مسیر بجنگید. سپس به سمت مسیر سمت چپ بپرید، حتماً از روی جسد Shattered Runes را بردارید. به Shipyard of The Fallen می‌رسید که Hel-Traveller منتظر شماست، بعد از نبرد او به شما یک Enchantment به نام Boon of Wrath می‌دهد. همچنین Frozen Flame برای آپگرید Leviathan، به‌علاوه‌ی مقدار زیادی Bonded Leather بدست خواهید آورد. کارتان در این ناحیه تمام شد، چرخ بزرگ را بچرخانید، بعد به آترئوس دستور دهید تا به بالای چرخ Sigil پرتاب کند وقتی Orb تشکیل شد تبرتان را به سمتش پرتاب کنید تا چرخ‌دنده منجمد شود، بدین ترتیب یک گذرگاه برای عبور درست کرده‌اید. درست سمت چپ یک صندوق قرمز وجود دارد که حاوی Petrified Bone، Stonewood و هکسیلور خواهد بود.

مسیر را به جلو دنبال کنید تا به گروهی از دشمنان برسید. اگر به سمت راست مسیر بروید، می‌توانید با نیزه خود مسیر ایجاد کنید تا به طرف دیگر بروید. سمت چپ طاقچه‌ای وجود دارد که برروی آن هکسیلور وجود دارد. همانطور که در این مسیر راه خود را باز می‌کنید از روی جسدی Shattered Rune را بردارید. یک صندوق افسانه‌ای هم اینجا وجود دارد که حاوی Light Runic Attackای به نام Thrust of The Thousand Soldiers است. به درون شکاف دیوار بخزید و خود را برای نبرد با Hel-Raiderها آماده کنید، بعد به سمت Garm بروید.

منتظر آترئوس بمانید تا حواسش را پرت کند، سریع بجنبید و زنجیر را بگیرید ولی دفعه‌ی اول همه‌چیز راحت نخواهد بود. دوباره Garm فرار می‌کند، درب را باز کنید و آنطرف درب با Hel-Raiderها بجنگید. در انتهای مسیر چند میز و آوار را تخریب کنید تا زاویه‌ی مناسب را برای پرتاب نیزه به سمت سوراخ روی دیوار سطح بالاتر بیابید. در بالا Nightmareها منتظر شما هستند، مواظب Hel-Revenant باشید که سرزده وارد دعوا می‌شود. بعد از این سطل بالای سرتان را بشکنید تا Shattered Runes بدست بیاورید. به The Silent Clearing می‌رسید، به روی دیوار بپرید و به مسیر ادامه دهید تا دوباره به Garm برسید.

مبارزه اول با Garm

راهنمای بازی God of War Ragnarok /فصل یازدهم: Unleashing Hel

این مبارزه کاملاً منحصربه‌فرد است پس سعی کنید از آن لذت ببرید. Garm زنجیرش را به سمت شما تاب می‌دهد پس جاخالی دادن روی زمین را فراموش نکنید و وقتی به زمین گیر کرد آن را با تبرتان منجمد کنید. این کار او را Stun می‌کند و اجازه می‌دهد آسیب بسیار بالایی به او وارد کنید. او همچنین پایش را بر زمین می‌کوبد که باعث انجماد شده ولی اگر زمان‌بندی خوبی داشته باشید می‌توانید آن را Deflect کنید. (با سلاح رد کنید) وقتی خواست شما را گاز بگیرد، سریع جاخالی کنید. با ادامه‌ی مبارزه او به سمت شما تخته‌سنگ پرتاب می‌کند، می‌توانید این سنگ‌ها را به خودش برگردانید و به او آسیب بزنید. وقتی بر روی سطح بالاتر ایستاد، خود را برای جاخالی دادن پرتابه‌های یخی‌اش آماده کنید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok /فصل یازدهم: Unleashing Hel

بعد زمانی که به محیط اصلی می‌پرد مراقب باشید زیرا یک حرکت مرگبار اجرا می‌کند که باید آن را جاخالی به موقع دهید. همینطور که مبارزه پیش می‌رود و جان Garm را کم می‌کنید، او حرکات ترکیبی بیشتری اجرا می‌کند. در این حالت زنجیرش را بیش از یک مرتبه می‌چرخاند و تاب می‌دهد، جدای از اینکه ضرباتش و حرکاتش بیشتر شده، ماهیت مبارزه یکسان باقی می‌ماند، وقتی زنجیر به زمین گیر کرد آن را منجمد کنید و حساب Garm را برسید. در میان مبارزه QTE نیز وجود دارد، پس حتماً آماده باشید و دکمه‌های خواسته شده (در اینجا مربع یا دایره) را مکرراً فشار دهید (بخوانید پدر Duelsense را درآورید) تا جانور از پا بیافتد.

بعد از مبارزه از دیوار بالا رفته و تنها مسیر مستقیم را دنبال کنید. مسیر را روبه پایین دنبال کنید، در راه صندوق زرد را باز کنید، درست سمت راست یک صندوق افسانه‌ای وجود دارد که حاوی Shieldای به نام Onslaught Shield است. یک درب بسته روبرویتان قرار دارد، چرخ را بچرخانید و به آترئوس فرمان دهید Sigil پرتاب کند، بعد با پرتاب تبرتان به آن چرخ‌دنده را منجمد کنید، بعد وارد درب شوید. میان‌پرده را تماشا کنید، به نظر می‌رسد Garm نمرده و باید فرار کنید.

مسیر کاملاً واضح است پس دشمنان را در طول فرارتان کنار بزنید. در نهایت Garm مسیرتان را مسدود می‌کند، با نیزه‌اتان و Draupnir را اجرا کرده و آن را به پاهای Garm پرتاب کنید. بدین ترتیب Garm موقتاً از سر راهتان کنار می‌رود. سپس او شما را به زیرزمین پرت می‌کند، در اینجا با Hel-Raiderها مبارزه کنید و سمت راست خود انسداد چوبی را از بین ببرید. بعد از دیوار بالا بروید و پله‌ها را دنبال کنید.

مبارزه دوم با Garm

راهنمای بازی God of War Ragnarok /فصل یازدهم: Unleashing Hel

در این مبارزه Garm بر روی گردن و پاهایش نقطه‌ای درخشان دارد، با پرتاب نیزه به این قسمت‌ها و ترکاندن آنها، به او آسیب زیادی وارد می‌کنید. بسیاری از حرکاتش همان قبلی‌ها هستند پس می‌دانید چطور واکنش نشان دهید. پرتابه‌های او را به خودش برگردانید تا بتوانید مقدار بیشتری به او آسیب وارد کنید. در نهایت او را Stun می‌کنید ولی خیلی زود روی پاهایش می‌ایستد.

پس باید او را برای بار دوم Stun کنیم، همان استراتژی که در بالا ذکر کردم را دنبال کنید. در آخر R3 را فشار دهید و وقتی کلید دایره را دیدید مکرراً آن را فشار دهید. آترئوس از جانور بالا می‌رود و بعد باید کلید مربع را مکرراً فشار دهید تا مبارزه تمام شود. حال باید یکبار دیگر Garm را بزنید. از شکاف دیوار پشت سرتان به آنطرف بخزید. مسیر را دنبال کنید تا به دیواری برسید که محل بالا رفتن از آن علامت گذاری شده است. دیوارنوردی کنید تا میان‌پرده آغاز شود، اکنون یک متحد دارید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok /فصل یازدهم: Unleashing Hel

وقت آن رسیده است که به Mystic Gateways برگردید، پس به بالای دیوار Hookshot کنید و پایین بروید و پازل درب را انجام دهید. همان روش قبلی را پیاده کنید، چرخ را بچرخانید و به آترئوس بگویید Sigil Arrow شلیک کند و غیره…. درست آنطرف درب یکی دیگر از کلاغ‌های اودین را خواهید یافت. یک Lore Marker به نام Hraesvelgr در اینجا خواهید یافت. مسیر را دنبال کنید از پله‌ها بالا بروید و دیوار‌نوردی کنید تا به Mystic Gateways در طرف دیگر برسید. زیر آوار مدفون خواهید شد، پس آوار را کنار بزنید، به تماشای میان‌پرده بنشینید. بعد از Mystic Gateways عبور کنید و به خانه‌ی Sindri بروید. در آنجا نیز دموی دیگری آغاز می‌شود.

در این مقطع می‌توانید Favourهای مختلف را انجام دهید و یا به دنبال فریا رفته و به او در Vanaheim ملحق شوید. اما ابتدا بهتر است به کارگاه برادران هولدرا بروید و تجهیزات خود را آپگرید کنید. بعد که آماده شدید به Vanaheim رفته و وارد Freyr’s Camp شوید. وقتی به اینجا رسیدید وارد قایق شوید، متوجه خواهید شد که مسیرتان مسدود شده است، پس آرام به سمت چپ رفته و بعد مسیر راست را برگزینید تا به ساحل برسید. غار اینجا هست که باید نیزه‌اتان را پرتاب کرده و شکاف‌ آن را باز کنید. بعد که از غار خارج شدید درست بلافاصله پیش‌پایتان یک Lore در قالب Rune Reads به نام Vanaheim Lullaby وجود دارد. با کاسه‌ی غذای کنار کمپ Interact کنید تا میان‌پرده آغاز شود.

به دنبال Hindisvini وارد دروازه شوید و به اعماق Vanaheim بروید. به جایی می‌رسید که برای ادامه‌ی مسیر باید از نیزه‌اتان استفاده کنید، در اینجا مرحله‌ی Reunion به اتمام رسیده و Creatures of Prophecy آغاز می‌شود.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی God of War Ragnarok 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است