راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Cure For The Dead

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Cure For The Dead

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این ماموریت، مقدار 500xp برای کریتوس و 125xp برای Freya بدست می‌آورید.

راهنمای مراحل فرعی GOW: Ragnarok / مرحله‌ی فرعی: Cure For The Dead

در منطقه Vanaheim، واقع در Pilgrim’s Landing، که درست در شمال خرابه‌های Cliffside قرار دارد، لنگر بیاندازید. اینجا یک سنگ قبر Berserker وجود دارد، اما به دنبال روحی باشید که بتوانید با آن صحبت کنید. در اینجا، شما باید سه آیتم پیدا کنید.

ابتدا از تاقچه‌ای که درست روبروی سنگ قبر Berserker است، بالا بروید و از تیرهای Sigil برای سوزاندن گیاهان استفاده کنید. سپس تبرتان را روی دو صفحه پرتاب کنید تا پل متحرک پایین بیاید. درست جلوتر یکی از موارد است، بنابراین آن را بردارید و به سمت چپ بروید.

چند تا Nokkenها در اینجا وجود دارد که قبل از کشتن Reaverها باید آنها را از بین ببرید. Loreای را به شکل Dead on Arrival جمع‌آوری کنید، سپس صندوق زرد را برای هکسیلور باز کنید. وقتی کارتان تمام شد، قارچ را در استخر گل‌آلود برای ماده دوم جمع کنید. روبروی جایی که مواد را جمع کردید، با تبر به کنده‌ی چوبی که دو منقل روی آن است ضربه بزنید. با Blades of Chaos خود آن را به سمت راست بکشید تا منقل اول روشن شود و سپس از Sigil Arrows برای روشن کردن دیگری استفاده کنید.

حالا آن را به سمت راست بکشید تا منقل سومی که روی درختان انگور قرمز در حال رشد هستند، روشن شود. از تیرهای Sigil برای سوزاندن آنها استفاده کنید و از تبر Leviathan خود برای خراب کردن پل متحرک استفاده کنید. در اینجا یک صندوق افسانه‌ای که حاوی یک Axe Attachment به نام “Grip of The Fallen Alchemist” است پیدا خواهید کرد.

سومین و آخرین عنصر درست در سمت راست است. یکی از کلاغ‌های اودین درست در پشت صندوق افسانه‌ای وجود دارد اگر می‌خواهید او را بکشید.

به پیش روحی که با آن صحبت کردید برای کامل کردن ماموریت بازگردید، در طول مسیر با سه نفر از ریورها مبارزه کنید. بعد از تکمیل ماموریت یک طلسم به نام Svartalfheim’s Fortune دریافت خواهید کرد.

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است