راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل هشتم: Into the Fire

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل هشتم: Into the Fire

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

فصل هشتم: Into the Fire

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل هشتم: Into the Fire

اکنون ثور به عنوان همراه شما در این مرحله حضور دارد. یادتان هست که اودین به شما The Mask of Fragment را داد؟ با کلید چپ D-Pad می‌توانید از آن استفاده کنید، پس آن را نگه دارید و به اطراف بنگرید. وقتی شروع به درخشش کرد، شما را به مسیر درست رهنمون می‌کند. به سمت چپ جایی که مرحله را آغاز می‌کنید نگاه کنید، جایی که توده‌ی بزرگی از سنگ و آشغال وجود دارد. ماسک می‌درخشد و ثور راه را باز می‌کند، اینجا The Burning Cliff است. روبرویتان دراگرها قرار دارند، از شرِ آنها خلاص شوید و دوباره به درون ماسک نگاه کنید تا مسیر درست را بیابید. ثور شما را به سطح بالاتر می‌برد، جایی که دراگرهای بیشتری حضور دارند، یادتان باشد که در کنارتان Ingrid نیز حضور دارد، پس می‌توانید از کمک او نیز بهره ببرید. بعد از دراگرها یک صندوق قرمز حاوی هکسیلور و Stonewood و Ydalir Timber خواهید یافت.

ماسک را بیرون آورده و به سمت زباله‌ها بروید که سمت چپ محیط وجود دارند. ثور دوباره مسیر را باز می‌کند، مسیر را به سمت بالا ادامه دهید و روی دیوار پشت آبشارِ گدازه‌ها حرکت کنید. یک میان‌پرده می‌بینید و بعد باید با دراگرها مبارزه کنید.

بعد از مبارزه، ماسک را به چهره بزنید و مسیر را از روی لبه‌ی مشرف به مناظر Muspelheim ادامه دهید. باید راهی به سمت پایین صخره بیابید، پس به سمت ثور بروید تا ببینید چه چیزی را فهمیده است. در نهایت به Molten Lawland می‌رسید، بلافاصله هکسیلور را از سمت چپ بردارید، به ثور بپیوندید تا او شما را به میدانی پر از دراگر رهنمون سازد که بعدتر دشمنان بزرگ‌تر نیز سر می‌رسند.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل هشتم: Into the Fire

برخی دشمنان Ydalir Timber رها می‌کنند پس حتماً آن را از روی زمین بردارید. همچنین یک Runic Summon جدید به نام Falcon’s Dive بدست خواهید آورد. ثور مسیر خودش را می‌رود، شما به شکاف میان آوارها بروید و بعد به سمت معبد Surtr حرکت کنید. از دیوار بالا بروید و تمام گدازه‌ها را رد کنید و با Wispsئی که از آن محافظت می‌کند به سطح دیگری پایین می‌افتید. متوجه خواهید شد در سمت چپ، یک سنگ یکپارچه‌ی بزرگ وجود دارد که این Wispsها از آن نشات می‌گیرند، آن را نابود کنید. سپس صندوق زرد روبرویتان را باز کنید، با Shrine تعامل کنید و میان‌پرده را تماشا کنید. با پایان یافتن صحنه از معبد خارج شوید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل هشتم: Into the Fire

از دیوار بالا بروید و با ثور همراه شوید، وقتی از شکاف بین آوارها عبور می‌کنید، مراقب باشید که دشمنان در انتظار شما هستند. بعد از ماسک استفاده کنید و میان آوارهایی که دروازه را مسدود کرده‌اند را بررسی کنید. ثور مسیر را باز می‌کند، از تپه بالا بروید تا ماسک شروع به تکان خوردن کند، پس بیرون بکشیدش و مسیر درخشان را ادامه دهید و میان‌پرده را ببینید. دایره را بزنید تا قسمت‌های جدا شده‌ی ماسک را کنار هم قرار دهید و به نزد اودین برگردید.

اکنون به آزگارد بازگشته‌اید، به اتاق آترئوس بروید، یک صندوق زرد رنگ سمت چپ قرار دارد و هکسیلور سمت راست، حتماً آنها را بردارید. هکسیلور بیشتری در اتاق اودین وجود دارد، حتی بیشتر در صندوق سمت چپ اتاق اودین، Thrud شما را صدا می‌زند که تا اتاقش او را همراهی کنید، پس با او درباره‌ی کارهایی که کردید صحبت کنید، همچنبن می‌توانید یواشکی به حرف‌های ثور و Sif گوش کنید. کارتان که تمام شد به اتاقتان برگردید و به تخت خواب بروید، میان‌پرده را تماشا کنید، در اینجا مرحله‌ی Into The Flame پایان می‌یابد.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی God of War Ragnarok 

دیدگاه ها بسته شده است