راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Mysterious Orb

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Mysterious Orb

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این ماموریت، مقدار 1000xp برای کریتوس و 250xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

راهنمای قدم به قدم مراحل فرعی GOW: Ragnarok / ماموریت فرعی: Mysterious Orb

در انتهای ماموریت اصلی The Reckoning وقتی به Freyr’s Camp برمی‌گردید، چنانچه با براک صحبت کنید این Favour را آزاد خواهید کرد. سوار قایق شده و و از Yggdrasil Dew عبور کنید. اگر نمی‌توانید به پایین‌دست رودخانه بروید، در کنار Mystic Gateway با Celestial Altar تعامل کنید تا زمان را به روز (Daytime) تغییر دهید. اگر نمی‌دانید کدام سمت بروید، می‌توانید Favour را از روی نقشه دنبال کنید، حواستان به علامت مشخص شده در نقشه و بالای تصویر باشد و آن را دنبال کنید. چنانچه از منطقه‌ای به نام River Delta عبور کردید بدانید در مسیر درست قرار دارید. در نهایت به Cliffside Ruins می‌رسید، اگر قبلاً این مکان را گشته‌اید پس در Mystic Gateway ابتدایی به دنبال نام River Delta بگردید تا خیلی سریع‌تر وارد این مکان شوید. حواستان باشد با پهلو گرفتن قایقتان، Revenant Hagها به همراه Nightmareها بر سرتان خراب می شوند. چنانچه با Gunhild صحبت کنید Favour دیگری به نام Conscience for the Dead برایتان آزاد می‌شود. (توضیح کامل)

از دیوار بالا رفته و گیاهان سمی سمت چپ را از بین ببرید. بعد صندوق قرمز را برای Lunda’s Broken Belt باز کنید. به عقب برگردید، با عبور از میان ستون‌ها به مکانی می‌رسید که رشته‌ها را می‌توانید با Sigil Arrow از بین ببرید. بعد بالا رفته و با Rune انتهای مسیر تعامل کنید، با اینکار انسداد انتهای رودخانه  از بین می‌رود. حال به قایق برگردید و مسیر را ادامه دهید تا به مکانی به نام Goddess Falls برسید، اولین مسیر سمت چپ را برگزینید تا به The Viled Passage برسید و درون غار از قایق پیاده شوید. از روبرویتان سنگ‌های انفجاری بردارید و بلافاصله آن را به سمت آوار سمت چپتان پرت کنید. یک صندوق Nornir پشت آوار است و می‌توانید آن را باز کنید. بعد درست سمت چپ جایی که از قایق پیاده شدید، Mysterious Orb قرار دارد که در کنار یکسری وسائل و ابزار قابل مشاهده است.

آماده که شدید به سمت یکی از کارگاه‌های برادران هولدرا بروید. نزدیک‌ترین کارگاه در Cliffside Runes قرار دارد. چنانچه Orb را به آنها بدهید این ماموریت به اتمام می‌رسد.

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

دیدگاه ها بسته شده است