راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Spirit of Rebellion

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Spirit of Rebellion

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این ماموریت، مقدار 3000xp برای کریتوس و 750xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

راهنمای قدم به قدم مراحل فرعی GOW: Ragnarok / مرحله‌ی فرعی: Spirit of Rebellion

در پایان ماموریت اصلی Forging Destiny، همانطور که به سمت Mystic Gateways در Svartalfheim برمی‌گردید، Durlin با شما صحبت خواهد کرد و Favourای به نام Spirit of Rebellion را به شما می‌دهد.

به Mystic Gateway در The Watchtower بروید. بعد به سمت شرق و به Dragon Beach با قایق برانید. در ساحل چند Tatzelwurm مزاحمتان می‌شوند. حواستان به Cursed Grimها باشد، یک Lore در قالب Rune Read در اینجا به نام Don’t Breath وجود دارد. همچنین در سمت چپ Nornir Chestای نیز خواهید یافت. از زنجیر آهنی بالا بروید، بعد از Draupnir Spear خود استفاده کنید تا به سطح بالاتر برسید. در بالا، با روحی ملاقات می‌کنید که ماموریت فرعی‌ای به نام The Lost Treasure را به شما می‌دهد. با قلاب به سمت دیگر بروید و صندوق زرد رنگی را برای هکسیلور باز کنید. به سمت جلو بروید تا به Alberich Hollow برسید و Rune را بر روی سنگ حک کنید. این کار باعث می‌شود مجسمه‌ی Dwarf غول‌پیکر چکشش را بالا بیاورد.

در پشت همین مجسمه صندوقی وجود دارد که حاوی Hammer of Revolution است. حال به نزد Durlin برگردید، اما قبل از آن اگر تمام مسیر را به سمت پایین ادامه دهید و به سوراخ برسید، یک Ygddrasil Rift خواهید یافت که می‌توانید آن را از بین ببرید. با عبور از آن یک Wulver منتظر شماست، او را بزنید و یکبار دیگر با Rift تعامل کنید تا مقدار زیادی منابع بدست آورید. بعد پایین آمده و سوار قایقتان شوید. باید برای یافتن Durlin به سمت Nidavellir بروید. داخل غار شده و با Durlin صحبت کنید، بدین ترتیب ماموریت فرعی Spirit of Rebellion به اتمام می‌رسد. در انتها به شما یک Light Runic Attack به نام Mountain Splitter داده خواهد شد.

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است