راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Return of The River

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Return of The River

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این ماموریت، مقدار 500xp برای کریتوس و 125xp برای Freya بدست می‌آورید.

راهنمای مراحل فرعی GOW: Ragnarok / مرحله‌ی فرعی: Return of The River و What Lies Below

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Return of The River

قبل از اینکه بتوانید Return of the River را به درستی دنبال کنید، باید منطقه‌ای به نام The Jungle را پیدا کنید. اگر هنوز آن را کشف نکرده‌اید، ساده‌ترین راه برای رسیدن به آنجا سفر به دروازه Mystic به نام Western Plains در دهانه‌ای در واناهایم و تعامل با محراب آسمانی (Celestial Altar) برای شب‌سازی است. از این مکان به سمت جنوب حرکت کنید، به منطقه‌ای معبد مانند می‌رسید، اینجا میمیر را تحریک می‌کند تا رودخانه‌ای را که قبلاً در این منطقه جاری بود به یاد بیاورد. دشمنانی که از معبد محافظت می‌کنند را بکشید و مراقب گیاهان هم باشید. از دیوار عبور کنید و Kvasir’s Poemای به نام An Organisation: In The Future را جمع‌آوری کنید. سپس از پنجره تخته شده عبور کنید و ردپای غول پیکر را دنبال کنید تا جنگل را پیدا کنید.

مسیر مخالف مسیر ترول را طی کنید و طاقچه را پایین بیاورید. در اینجا گیاهان سمی وجود دارد، اما می‌توانید با پرتاب تبر به سمت آنها، هاگ‌های سمی آنها را مسدود کنید. Wulverها را از پیش رو بردارید و از دیوار بالا بروید. به محض رسیدن به قلّه، سدی را می‌بینید که ماموریت فرعی Return of The River را آغاز می‌کند.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Return of The River

با نزدیک شدن به ورودی سد، تعدادی گولون و یک دروازه قفل شده پیدا خواهید کرد. مراقب گولون‌ها باشید و آنها را از پیش رو بردارید و سپس به آن سوی دروازه قفل شده، مسیرتان را ادامه دهید. شما با تعدادی تاک قرمز مواجه خواهید شد که می‌توانید با استفاده از پیکان Sigil و Blades of Chaos آنها را از بین ببرید. پشت آنها یک آسانسور است که می‌توانید با استفاده از آن به بالای سد خود را برسانید.

حتما Crystalline Shards را در بالا بردارید. سپس دشمنان را شکست دهید و Loreای با نام Unforgiven را جمع‌آوری کنید. در سمت چپ شما، نه چندان دور از آسانسور، یک شکاف درخشان روی دیوار است. آن را با استفاده از Draupnir Spear نابود کنید تا یک مسیر کوچک به سمت دیگر ایجاد کنید. از میان شکاف عبور کنید، بلافاصله وقتی Dreki را دیدید، Favourای به نام What Lies Below نیز شروع می‌شود. (در این مرحله، اگر دوست دارید، می‌توانید مرحله What Lies Below را نیز انجام دهید. به فراتر از جایی که روح است بروید و از Draupnir Spear خود استفاده کنید و به طرف دیگر بروید، صندوق قرمز را برای Hacksilver و Luminous Alloy باز کنید و به محیط جدید بروید. زنجیر طلا را پایین بیاورید و خود را برای نبرد با دو Dreki آماده کنید. مراقب باشید یکی از آنها الکترونیکی است و در آخر حتما Dragon Teethها را نیز جمع آوری کنید.) برخی از دشمنان در اینجا توسط یک Nokken کنترل می‌شوند، بنابراین قبل از مقابله با دشمنان، مطمئن شوید که آن را از بین برده‌اید. سپس با روح در انتهای سکو صحبت کنید تا ماموریت فرعی Casualty of War: The Stein را شروع کنید.

پس از اتمام کار، به سمت چپ چرخ بروید و تاک‌های قرمز را با Blades of Chaos نابود کنید. شما باید زنجیره‌ای از تیرهای Sigil بسازید تا مجموعه بعدی تاک‌های قرمز را در سمت راست، از بین ببرید. این کار چرخ را آزاد می‌کند و به شما امکان می‌دهد سد را باز کنید. در آخر از راهی که آمده بودید بازگردید و از شکافی که قبلا ایجاد کرده بودید، به داخل بخزید تا Return of the River تکمیل شود.

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

دیدگاه ها بسته شده است