راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Conscience for the Dead

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Conscience for the Dead

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این ماموریت، مقدار 500xp برای کریتوس و 125xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

راهنمای قدم به قدم مراحل فرعی GOW: Ragnarok / ماموریت فرعی: Conscience for the Dead

در طول ماموریت فرعی Mysterious Orb در منطقه‌ی Cliffside Runes فردی شما را صدا می‌زند، Gunhild به شما این Favour را می‌دهد.

سوار قایقتان در بخش The Vile Passage از Vanaheim شوید. کمی بالاتر از جایی که Mysterious Orb را یافتید، صندوق قرمزی روبروی اسکله قرار دارد که Lunda’s Broken Bracers درون آن موجود است. همچنین یکی از کلاغ‌های اودین نیز در بالای سقف قابل مشاهده است. همچنین می‌توانید از ترکیب تبرتان با Sigil Arrowها، گیاهان سمی را منجمد کرده و صندوق زرد رنگ را باز کنید. بعد با خرد کردن انسداد چوبی سمت چپ، جایی که از قایق پیاده شدید، به مسیر ادامه دهید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Conscience for the Dead

تعداد زیادی گیاه سمی اینجاست پس مراقب آنها باشید. از دیدار بالا رفته و بلافاصله سمت چپ تاج را پایین بیاندازید تا راحت‌تر به بالا برگردید. اولین Seidr را بلافاصله سمت راست پیدا خواهید کرد، حواستان باشد. سپس از مسیر بالا بروید، در طول مسیر گیاهان سمی را کنار بزنید، تعداد Seidrهای بیشتری در طول مسیر قرار دارد، پس به جلو بروید تا به لبه‌ای برسید که می‌توانید به آن طرفش بپرید. در طرف دیگر آخرین Seidr قرار دارد که مجهز به سپر است، پس او را نیز از بین ببرید.

گیاه سمی را منجمد کنید تا بتوانید عبور کنید و از زنجیر پایین بروید. می‌توانید پل را برای رفتن به Cliffside Runes با کشیدن زنجیر پایین بیاورید. اما مراقب باشید توسط دشمنان محاصره می‌شوید. قبل از ادامه دادن مسیر Loreای در قالب Lore Marker به نام Call to Arms را از سمت راست زنجیری که پایین آمدید بردارید. همچنین یک صندوق زرد رنگ نیز در اینجا موجود است. کارتان که تمام شد پل را پایین بیاورید و به Gunhild برسید. با صحبت با او ماموریت فرعی به اتمام می‌رسد و Enchantmentای به نام Svartalfheim’s Honour داده خواهد شد.

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

دیدگاه ها بسته شده است