راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی The Last Remnants of Asgard

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی The Last Remnants of Asgard

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این ماموریت، مقدار 10000xp برای کریتوس و 2500xp برای Freya بدست می‌آورید.

راهنمای مراحل فرعی GOW: Ragnarok / مرحله‌ی فرعی: The Last Remnants of Asgard

این Favor پس از اتمام ماموریت The Realms at War باز می‌شود. هنگامی که داستان اصلی God of War Ragnarok را تمام کردید، آزاد هستید تا هرجا که می‌خواهید بروید، که در این صورت می‌توانید تمام کارهای ناتمام را انجام دهید و در چند فعالیت دیگر از جمله این ماموریت فرعی شرکت کنید. بقایای پراکنده آسگارد در سراسر قلمروها قرار دارد که هر کدام حاوی چند دشمن برای مبارزه است.

برای تکمیل این Favour، باید تمام باقیمانده‌های آسگارد را که 10 مورد از آن‌ها وجود دارد، پیدا کنید. خوشبختانه، بازی یافتن آنها را بسیار آسان می‌کند و  همچنین می‌توانید آنها را روی نقشه علامت‌گذاری کنید. با این حال، اگر می‌خواهید دستورالعمل‌های دقیق‌تری درباره مکان یافتن Remnants of Asgard داشته باشید، برای اطلاعات بیشتر به اطلاعات زیر مراجعه کنید:

راهنمای مراحل فرعی GOW: Ragnarok / مرحله‌ی فرعی: The Last Remnants of Asgard

دقت کنید این موارد با علامت قرمز مشخص شده در بالا روی نقشه مشخص شده‌اند.

بقایای آزگارد در Alfheim

– اولین مورد در The Strond قرار دارد، بعد از دروازه‌ی Mystic به سمت Temple of Light بروید تا در طول مسیر این مورد را بیابید.

– دومین مورد همینجا، در Barrens قرار دارد، به Mystic Gateway در The Canyons بروید، با سورتمه به سمت Barrens بتازانید، بعد از آنکه از دروازه عبور کردید به سمت راست بچرخید. بقایای آزگارد را در گوشه جنوب شرقی این ناحیه خواهید یافت.

بقایای آزگارد در Midgard

– دریاچه‌ی نه‌گانه، با سورتمه به سمت بالابری بروید که شما را به معبد Tyr می‌رساند. وقتی‌ به بالا رسیدید، بقایای آزگارد درست روبروی شماست.

– مورد بعدی در Well of Urd قرار دارد، با سورتمه به سمت شمال غربی بروید، تا به Well of Urd برسید، بقایای آزگارد درست روبروی شما قرار دارد.

بقایای آزگارد در Muspelheim

به Burning Clifs برگردید و مسیر اصلی را به سمت جنوب‌شرقی دنبال کنید. بعد از آنکه از آبشار مواد مذاب گذر کردید، مسیر را ادامه دهید و به روی سطح پایین‌تر بپرید تا بقایای آزگارد را بیابید.

بقایای آزگارد در Svartalfheim

از طریق Mystic Gateways به Aurvangar Wetlands بروید، سوار قایق شده و به سمت بالادست رودخانه پارو بزنید، نیمی از مسیر را که به سمت Nidavellir بپیمایید، می‌توانید از گذرگاهی کوچک در سمت چپ عبور کرده، تا در طرف دیگر بقایای آزگارد را بیابید.

– برای یافتن مورد دوم از طریق Mystic Gateway به Jarnsmida Pitmines بروید. درست سمت راست شما یک زنجیر قرار دارد که شما را به سطح بالایی می‌برد. به زنجیر که برسید بقایای آزگارد را خواهید یافت.

– در نهایت با Mystic Gateway به Watchtower Hollow بروید، سوار قایق شده و به سمت Dragon Beach پارو بزنید، از زنجیر بالا رفته و به سمت چپ بروید و مسیر را به سمت بالادست ادامه دهید. دور Alberich Hollow به بقایای آزگارد برمی‌خورید.

بقایای آزگارد در Vanaheim

– از طریق Mystic Gateway به Freyr’s Camp بروید، به محض اینکه رسیدید، باید بقایای آزگارد را روبرویتان ببینید. سوار قایق شده و به سمتش بروید.

– از طریق Mystic Gateway به Freyr’s Camp بروید، مطمئن شوید که روز است، به سمت دوازه‌ی چوبی بروید، از آن گذر کرده و خود را به ویرانه‌ داربست‌های چوبی برسید. از آن عبور کرده تا بقایای آزگارد را بیابید.

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است