راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل شانزدهم: The Summoning

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل شانزدهم: The Summoning

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این فصل، مقدار 15000Xp برای کریتوس و 7500Xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

فصل شانزدهم: The Summoning

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل شانزدهم: The Summoning

بلافاصله بعد از رسیدن به Muspelheim باید Mimir را تحویل دهید که در یک میان‌پرده این اتفاق می‌افتد. از دیوار پایین بیایید و در سمت چپ یک صندوق قرمز رنگ که توسط شاخک‌ها محاصره شده را باز کنید تا Asgardian Ingot، Hacksilver و Dwarven Steel بدست بیاورید. سپس مسیر مخالف را در پیش بگیرید تا در غاری با Dodher Wisps روبرو شوید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل شانزدهم: The Summoning

یادتان باشد باید با تیر Sigil با آنها مقابله کنید، یک صندوقچه‌ی افسانه‌ای در اینجا وجود دارد که امکان ندارد نتوانید ببینیدش، حتماً آن را برای Divine Ashes باز کنید. همچنین در یک سطل بالای سرتان مقداری Putrified Bone وجود دارد. پس از غارت صندوق، به سمت راست نگاه کنید، یکی از کلاغ های اودین را در طرف دیگر دیوار شکسته کشف خواهید کرد. (عکس بالا)

به آترئوس فرمان دهید تا به سمت شاخک‌هایی که شکاف دیوار را مسدود کرده‌اند، Sigil Arrow پرتاب کند و بعد آنها را بسوزانید و از شکاف عبور کنید. اکنون وقت مبارزه با Draugr King و Wight است، بعد از مبارزه Beast Scraps را بردارید. بعد به پشت آبشار لاوا بروید، به دنبال آترئوس از مسیر پایین بروید، اگر به پشت سرتان نگاه کنید تخته‌سنگی را می‌بینید که مسیری را مسدود کرده است با نیزه‌اتان آن را بشکنید تا به Nornir Chest برسید.

مبارزه با Flame Phantom

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل شانزدهم: The Summoning

مبارزه با این باس شبیه Frost Phantom است، باید Rune درخشان بالای سرش، یا شاید خود سرش، را با Sigil Arrow هدف قرار دهید. بعد آن را با تبرتان و Blade of Chaos بزنید تا حریف گیر بیفتد. وقتی کامل Stun شد، دو ستون بنفش رنگ در این مکان وجود دارد که باید نابود کنید و ستون سوم در گوشه پشت صخره قرار دارد که با نیره‌اتان آن را آماده انفجار کنید و با پرتاب تبرتان به سمت ستون سوم آن را نابود کنید.

بعد چند ضربه نثار Flame Phantom کنید تا R3 به نمایش دربیاید و او را هلاک کنید. یک Heavy Runic Attack برای نیزه‌اتان بدست می‌آورید که نامش Vindsvalr’s Windstorm است. در کنار آن صاحب Putrified Bone، Shattered Rune، Asgardian Ingot، Bonded Leather، Luminous Alloy، Hacksilver و Frozen Flame خواهید شد.

بعد به سمت شکاف بین حصارها بروید و از آن عبور کنید. در طرف دیگر Surtr’s Forge را می‌بینید، از طریق طناب راه خود را ادامه دهید و میان‌پرده را تماشا کنید، وقت مبارزه‌ای دیگر است.

مبارزه با Soul Eater

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل شانزدهم: The Summoning

اکنون باید با دو Soul Eater مبارزه کنید، حرکات آنها مشابه Forest Ancient است. Soul Eaterها از سینه‌ی خود آتش به سمت شما پرتاب می‌کنند، وقتی سینه‌ی خود را گشودند با پرتاب تبر به نقطه‌ی حساس آنجا به آنها صدمه بزنید. آنها می‌توانند آوارها را نیز به سمت شما پرت کنند، سعی کنید تحرک بالایی داشته باشید و آنها را از هم جدا کنید که مبارزه راحت‌تر شود. برای آنکه مبارزه چالشی بشود چند Drougr Warrior نیز وارد گود می‌شوند. بعد که به اندازه کافی به آنها صدمه زدید به نشان R3 توجه کنید تا آنها را از بین ببرید. بعد مبارزه Chaos Flame و Bone Of Fury بدست خواهید آورد.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل شانزدهم: The Summoning

به بالای تپه برگردید تا با Ashen Man صحبت کنید و میان‌پرده را تماشا کنید. به دنبال Surtr بروید و وارد تونل شوید، در پایین The Spark of the World را کشف خواهید کرد. برای رسیدن به Surtr از روی سکوها بپرید، بعد دنبالش بروید تا میان‌پرده آغاز شود. (در Surtr’s Forge یک کلاغ اودین وجود دارد که در عکس بالا مشخص شده است.)

مبارزه با Hrist & Mist

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل شانزدهم: The Summoning

فاز اول: بعد از دمو باید با والکایری قدرتمند روبرو شوید، مبارزه‌ی همزمان با جفت آنها سخت است پس آنها را از یکدیگر جدا کنید، ولی حق با شماست و این کار بسیار مشکل است زیرا آنها با بالهایشان خیلی سریع در محیط مبارزه جابه‌جا می‌شوند. سعی کنید محلی قرار بگیرید که همیشه هر دو دشمن را روی صفحه‌ی نمایش ببینید و حرکاتشان را راحت بخوانید و به موقع ضرباتشان  را جاخالی دهید. از نظر الگوی حمله چیز غیرعادی‌ای اینجا وجود ندارد، یکی از والکایری‌ها ضربات چرخشی می‌زند ولی خیلی راحت می‌توانید آن را Block کنید. آنها به هوا رفته و محکم به زمین ضربه می‌زنند که از آن نیز می‌توانید حذر کنید. گاهی هر دو پرواز کرده و به سمت شما شیرجه می‌زنند این حرکت نیز آنچنان خطرناک نیست و به شما فرصتی برای مجازات آنها می‌دهد. وقتی یکبار خط سلامتی آنها را از بین بردید، آنها بلافاصله دوباره احیا می‌شوند و شما را از محیط مبارزه به بیرون پرت می‌کنند، دکمه‌ی دایره را نابود کنید تا هرچه سریع‌تر به آترئوس برسید و نجاتش دهید!

راهنمای بازی God of War Ragnarok / فصل شانزدهم: The Summoning

فاز دوم: اینبار آنها بسیار تهاجمی‌تر هستند، وقتی به بیرون از محیط پرش انجام می‌دهند می‌خواهند ضربه‌ای مهلک وارد کنند پس حواستان جمع باشد به موقع آن را جاخالی دهید. یادتان باشد آنها آترئوس را خفت می‌کنند و او از شما کمک طلب می‌کند پس حتماً به دادش برسید. وقتی به آترئوس رسیدید دکمه‌ی مربع را بزنید تا نجاتش دهید. بعد از خالی کردن ‌نوارسلامتی آنها وارد فاز سوم نبرد می‌شوید.

فاز سوم: وقتی یکی از والکایری‌ها بال‌هایش را بست با فشار دوبل L1 گارد او را بشکنید، بعد از آنکه نوار سلامتی آنها را برای بار سوم خالی کردید با فشار R3 و بعد QTE کار آنها را بسازید. در نهایت Gale Flame بدست خواهید آورد.

بعد از نبرد به لبه‌ی صخره بروید و دریابید آترئوس به چه چیزی نگاه می‌کند. با این کار The Summoning به اتمام می‌رسد، ولی هنوز باید برای خروج از Muspelheim یک Mystic Gateways پیدا کنید. در راه بازگشت به بالا، بیرون The Spark of The World یک صندوق قرمز وجود دارد که می‌توانید برای هکسیلور، Putrified Bone و Dwarven Steel آن را بگشائید. وقتی به Muspelheim برمی‌گردید، بلافاصله توسط نیروهای اودین مورد محاصره قرار می‌گیرید که یک Wyvern نیز در میان آنها وجود دارد. آنها را نابود کنید و Beast Bones را جمع‌آوری کنید. به سمت دیوار بپرید و بالا بروید، در آخر پایین آمده و قبل ورود به شکاف دیوار صندوق زرد رنگ را برای هکسیلور باز کنید. تعدادی Einherjar مسیر شما را مسدود کرده‌اند پس از شر آنها خلاص شوید. به سمت جلو ادامه دهید و دراگرها و کابوس‌ها را از سرِراهتان کنار بزنید. بعد به پشت آبشار گدازه‌ها بروید. در آنطرف دیوار نیز Einherjar Riderها و Dodher Gradungr منتظر شما هستند. اول Dodher را بزنید بعد Einherjar را تا Rider خون خود را پر نکند.

کارتان که تمام شد به شکاف میان صخره‌ها بخزید، یکی از کلاغ‌های اودین روبرویتان قرار دارد، پس حتماً این کلاغ را به عنوان بخشی از ماموریت The Eyes of Odin بزنید. از دیوار بالا رفته و خود را به Mystic Gateways برسانید. با Mimir ملاقات می‌کنید، پس او را بردارید و برای ادامه‌ی داستان به میدگارد برگردید.  اگر می‌خواهید می‌توانید اکنون به سراغ Faourهای دیگر بروید و آن‌ها را به اتمام برسانید، در غیر اینصورت سوار سورتمه شده و به معبد Tyr برگردید و از بالابر استفاده کنید. از سورتمه که پیاده شوید با فریا ملاقات می‌کنید، با او صحبت کنید تا جزئیات بیشتری از داستان دستگیرتان شود. وقتی به چادر بروید مرحله‌ی The Realms At War آغاز می‌شود.

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با بازی God of War Ragnarok 

دیدگاه ها بسته شده است