راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Sigrun’s Curse

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Sigrun’s Curse

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این ماموریت، مقدار 1500xp برای کریتوس و 350xp برای Freya بدست می‌آورید.

راهنمای قدم به قدم مراحل فرعی GOW: Ragnarok / مرحله‌ی فرعی: Sigrun’s Curse

در طول ماموریت The Word of Fate در میدگارد، به منطقه‌ای پا می‌گذارید که The Lost Treasury نام دارد. یک صندوق Nornir در اینجا وجود بعلاوه‌ی یک صندوق افسانه‌ای که حاوی Folkvangr Whetstone و Accessoryای به نام Sigil Punishment است. اگر در این دوروبر بچرخید زنجیری را خواهید یافت که می‌توانید بشکنید و به فریا کمک کنید تا وارد ساختمان شود. در اینجا Favourای به نام Sigrun’s Curse آغاز می‌شود. ورودی مسدود است، پس به غرب به سمت منطقه‌ی Derelict Outpost بروید. چنانچه بازی را تمام کرده باشید (وارد +NG نشوید) Skjoldr در این محیط سرگردان است. درست بعد از کارگاه برادران Huldra از روی شکاف بپرید. با استفاده از تبرتان اهرم را بچرخانید تا به منطقه‌ی بعدی وارد شوید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Sigrun's Curse

تعدادی Wisps در انتظار شما هستند، پس با نابود کردن Totem در انتهای مسیر آنها را از بین ببرید. با Loreای در قالب Lore Marker به نام Boldugr Steinn تعامل کنید. بعد یک پازل کوچک که مربوط به اهرم می‌شود در انتظار شماست. پس با تبرتان نقطه‌ی گرفتن قلاب را جابه‌جا کنید تا به طرف دیگر شکاف بروید. یکی از کلاغ‌های اودین درست روی ستون سمت چپ قرار دارد که باید برای کامل کردن The Eyes of Odin کلاغ را بزنید. بعد اهرمی که قبل‌تر به آن اشاره کرده بودم را به سرِ جایش برگردانید تا به یک صندوق قرمز برسید که حاوی هکسیلور و Dwarven Steel است. زنجیر را بکشید تا با دشمنان مقابله کنید، بعد صندوق زرد رنگ زیر دیواری که باید از آن بالا بروید را باز کنید. در بالا با Wispsها بجنگید.

دربی که با یخ پوشانده شده است را بشکنید تا از آن عبور کنید. بعد از دیوار سمت راست پایین بیایید. زنجیر را بکشید تا جرثقیل پایین بیاید. بعد با تبرتان آن را بچرخانید، قبل از اینکه به سرجایش در بالا برگردانید. به طرف دیگر شکاف قلاب کنید و از دیوار بالا بروید. در این بالا Lore بیشتری در قالب Lore Marker به نام An Accursed Name قرار دارد همینطور یک صندوق افسانه‌ای حاوی Whispering Slab و Heavy Runic Attackای به نام Ivaldi’s Anvil خواهید یافت.

از روی مجسمه Fjortuland Vault Key Half را بردارید. بعد مسیر را به منطقه‌ی Derelict Outpost برگردید و سوار سورتمه شوید. بعد باید به شمال‌شرقی بروید تا به The Oarsmen برسید. وقتی به این منطقه نزدیک شدید، رشته‌های سمت راست را بسوزانید و از روی شکاف بپرید.

وقت آن رسیده است که به زیرزمین بروید، این پایین دشمنان سرسختی منجمله Hel-Raider Chief قرار دارند. تعدادی صندوق زرد رنگ بعلاوه‌ی یک صندوق Nornir در اینجا خواهید یافت. از دیوار روبروی راه‌پله بالا رفته تا وارد این محیط شوید و بعد خارج شده و به زمین پوشیده از برف قدم بگذارید. این بیرون باید با یک Stalker بجنگید، پس خود را برای نبرد آماده کنید. هکسیلورها را از صندوق زرد رنگ جمع‌آوری کنید، بعد از زنجیر طلایی روبرویتان بالا بروید.

به سمت زمین پایین‌دست بپرید و زنجیر بزرگ را از سر راه بردارید. از راه‌پله پایین رفته و با Wispsها بجنگید، بعد از مجسمه Fjortuland Vault Key Half را بردارید. قبل از اینکه به مسیرتان برگردید، مطمئن شوید که صندوق افسانه‌ای را باز می‌کنید، که داخلش Jewl of Yggdrasil را خواهید یافت. همچنین یک Lore در قالب Lore Marker به نام Death of Helgi را خواهید یافت. در ادامه می‌توانید از Sonic Arrows برای باز کردن راهتان برای رسیدن به صندوق Nornir که قبل‌تر اشاره کرده بودم باز کنید که کنار نیمه‌ی دیگر کلید فیورتولاند قرار دارد. برگردید و سوار سورتمه‌اتان شوید و خود را به The Lost Treasury برسانید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی Sigrun's Curse

سرانجام می‌توانید درب را باز کنید، به محض ورود یک Traveller منتظر شماست. با Loreای در قالب Lore Marker به نام Love’s End، درست کنار درب ورودی سمت راست تعامل کنید. بدین ترتیب Sigrun’s Curse به اتمام می‌رسد. قبل از خروج از منطقه از زنجیر طلایی بالا رفته و هکسیلور را بردارید. بعد زمین را خرد کرده و وارد شده و Loreای در قالب Last Page را بردارید.

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است