راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی The Broken Prison

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی The Broken Prison

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این ماموریت، مقدار 3000xp برای کریتوس و 1000xp برای Freya بدست می‌آورید.

راهنمای قدم به قدم مراحل فرعی GOW: Ragnarok / مرحله‌ی فرعی: The Broken Prison

ماموریت The Broken Pridon یک Favour است که تنها زمانی باز می شود که ماموریت اصلی آخر یعنی The Realms at War را کامل کرده باشید. پس از انجام این کار، از طریق Mystic Gateway در The Raven Tree به Niflheim سفر کنید. به درخت نزدیک شوید، تا در سمت چپ متوجه شوید که مسیر جدیدی وجود دارد که قبلاً وجود نداشت. این مسیر به یک منطقه مرموز جدید منتهی می‌شود. از عرض شکاف بگذرید و در مسیر حرکت کنید تا به یک ساختمان بزرگ برسید. اینجا قبلا یک زندان آسگاردی بوده است.

از دیوار پایین بروید و داخل خرابه زندان Aesir شوید. برخی از نیروهای اینهریار نزدیک‌تان می‌شوند، بنابراین ابتدا با آنها پیکار کنید. سپس یک نیزه را در نقطه مشخص شده درست زیر جایی که قرار دارید پرتاب کنید. از این کار برای رسیدن به قسمت بعدی استفاده کنید. وقتی به این محل رسیدید چند دشمن دیگر برای مبارزه به شما یورش می‌‌آورد، پس مراقب باشید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی The Broken Prison

درب سلول را باز کنید تا 1220 هکسیلور بردارید. به اطراف بچرخید و زنجیر را بگیرید تا دستگاه را به سمت پایین حرکت دهید. در پایین تعداد بیشتری از Einherjarها وجود دارد، بنابراین برای مبارزه آماده باشید. در سمت چپ سلول دیگری وجود دارد که می‌توانید آن را برای 1173 عدد هکسیلور باز کنید. به دور زدن به سمت چپ ادامه دهید تا طاقچه‌ای را پیدا کنید که می‌توانید از آن بالا بروید، اما مراقب باشید – یک Light Elf در آنجا منتظرتان است. از طاقچه بالا بروید و سپس بچرخید تا دیوار ضعیفی را بیابید که می‌توانید با خرد کردنش از آن عبور کنید. این کار را انجام دهید تا راه جدیدی باز شود.

برگردید پایین و برای مقابله با دارک الف، به جلو بروید. بعد از کشتن دشمنان، به بیرون بروید و نقطه دیگری را پیدا کنید که می‌توانید نیزه‌ای پرتاب کنید. اینکار شما را یک بار دیگر به سطح پایین‌تر می‌رساند. در اینجا چند Einherjar دیگر منتظر شما هستند.

به سمت چپ بروید تا دشمن دیگری را در یک سلول پیدا کنید. مسیر را به سمت چپ ادامه دهید و یک سلول با یک گل در داخل پیدا خواهید کرد. این مورد برای تکمیل Favor دیگری به نام Nine Realms in Bloom لازم است. (توضیحات بیشتر)

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی The Broken Prison

از طریق نیزه پرتاب شده‌ی خود، از راهی که آمده‌اید به بالا برگردید. زنجیر دیگری پیدا کنید و از آن برای کشیدن نیزه به سمت بالا استفاده کنید. در این بخش، دو نیزه شما باید مقابل هم قرار گیرند. به نقطه‌ای که Elf پایین افتاد برگردید و به سطح بالا بروید.

اینجا در سمت چپ یک صندوق نورنیر وجود دارد. بعد از باز کردن صندوق در را به سمت راست باز کنید و از آن عبور کنید. به سمت راست پایین بروید بعد به سمت چپ بروید و از زنجیره استفاده کنید تا یکی از نیزه ها را به سمت بالا حرکت دهید. از طریق قلاب، یک سطح به بالا برگردید، سپس به سمت چپ بروید و از نیزه برای بالا رفتن به نقطه جدید استفاده کنید.

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی The Broken Prison

در اینجا یک صندوق افسانه‌ای است که حاوی Accessory Nocked Proficiency است. در سمت چپ آن، یک آیتم را روی زمین در کنار یک جسد خواهید دید، آن را بردارید. این یک یادگار به نام Motsognir’s Call است. به سمت راست بروید و درب را باز کنید.

از راهی که آمدید برگردید پایین به سمت راست بروید و با استفاده از زنجیر نیزه را به پایین‌ترین نقطه حرکت دهید. از سوراخ به پایین بیایید. به سمت چپ بروید و از نیزه برای پایین رفتن به سطح بعدی استفاده کنید. یک سرباز دیگر در اینجا انتظار شماست. در پشت این قسمت درب سلول دیگری برای باز کردن وجود دارد. داخل آن شوید تا ماموریت Broken Prison کامل شود.

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است