مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 

در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به بهترین و مورد انتظارترین فیلم‌هایی که قرار است در سال 2021 منتشر شوند بیندازیم. بسیاری از این فیلم‌ها ابتدا برای سال 2020 برنامه ریزی شده بودند اما به خاطر همه‌گیری ویروس کووید19 به سال 2021 و 2022 منتقل شدند. در به روزرسانی‌های بعدی در این پست علاوه بر فیلم های سال 2021 به فیلم‌های مهم که قرار است در سال‌های بعدتر نیز منتشر شوند اشاره خواهیم کرد. مسلما فیلم‌های بیشتری در طول سال معرفی خواهند شد و این مطلب به مرور با فیلم‌های بیشتر به روز خواهد شد. با سایت ساعت هفت با ” مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 ” همراه باشید.

مطالب مرتبط و اختصاصی سایت Saate7:

مورد انتظارترین بازیهای سال 2021 / معرفی مهمترین بازیهای آینده

مورد انتظارترین سریال های 2021

معرفی فیلم های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (جدید)


تاریخ انتشار: 18 مهر 1399

تاریخ به روز رسانی: 8 دی 1400 (به روز شد) 

مطلب سال جدید: مورد انتظارترین فیلم های سال 2022

فیلم‌های سه ماه آخر سال در بالای لیست قرار گرفته‌اند و مابقی به آخر لیست منتقل شدند.

مورد انتظارترین فیلم و انیمیشن های سال 2021

ماه اکتبر

Venom: Let There Be Carnage 

مورد انتظارترین فیلم های 2021 / Venom: Let There Be Carnage

ونوم 2 (ونوم: بگذارید کارنیج بیاید)

ژانر:فانتزی، کمدی،وحشت

کارگردان: Andy Serkis (اندی سرکیس)

تاریخ اکران: 1 اکتبر 2021 (9 مهر 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

ونوم، اسپین آف مطرح فیلم مردعنکبوتی به خاطر استقبال خوبی که از شماره ی اول آن در سال 2018 شد برای بار دوم به روی پرده ی سینما خواهد آمد. تام هاردی (هفت فیلم برتر تام هاردی) که یکی از بازیگران خوب و مطرح هالیوود محسوب می‌شود و یکبار به خاطر فیلم The Revenant در سال 2016 نامزد اسکار شده است نقش ونوم را در شماره ی دوم نیز ایفا خواهد کرد. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به Stephen Graham و Michelle Williams اشاره کرد. کارگردانی این عنوان را اندی سرکیس بر عهده دارد که به خاطر عنوان تلوزیونی Longford یکبار نامزد گلدن گلوب (برندگان گلدن گلوب 2020) شده است. فیلم برای 15 اکتبر 2021 (23 مهر 1400) برای اکران در سینماها برنامه ریزی شده است. (تریلر رسمی فیلم از یوتوب)

The Many Saints of Newark 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / The Many Saints of Newark 

ژانر: درام، جنایی

کارگردان: Alan Taylor

تاریخ اکران: 1 اکتبر 2021 (9 مهر 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

بررسی سریال The Sopranos / بهترین اثر مافیایی تلوزیون

از سوپرانوز به عنوان یکی از بهترین سریال‌های تلوزیونی تمام دوران می‌توان نام برد. سریالی که به شکل واقع گرایانه و تکرار نشدنی زندگی رئیس یک باند مافیاییِ معروف به نام “تونی سوپرانو” و داستان‌های پیرامون او را روایت می‌کند. در مارس 2018، استدیو نیو لاین سینما اعلام کرد که آنها فیلمی را با مضمنون داستان پیشینه سریال سوپرانوز در دست تهیه دارند که داستان دهه‌های 1960 و 70 در طی ناآرامی‌های نیوآرک را دنبال می‌کند. در این فیلم تونی سوپرانوی نوجوان را ملاقات می‌کنیم و داستان‌های او در این سن و اتفاقاتی که او را به یکی از خطرناکترین گانگسترهای شهر تبدیل کرد را تجربه می‌کنیم. Michael Gandolfini پسر واقعی James Gandolfini که نقش تونی سوپرانو را در سریال ایفا کرده بود در این فیلم در نقشِ نوجوانیِ تونی ظاهر شده است. از دیگر بازیگران مطرحی که در فیلم حضور دارند می‌توان به Alessandro Nivola، Jon Bernthal، Corey Stoll و Vera Farmiga اشاره کرد. این فیلم در تاریخ 1 اکتبر 2021 (9 مهر 1400) در سینماها و همینطور از طریق HBO Max منتشر خواهد شد. (تریلر رسمی از یوتوب)

No Time To Die 

فیلم  No Time To Die (زمانی برای مردن نیست)

زمانی برای مردن نیست

ژانر: اکشن ، ماجراجویی، هیجان انگیز

کارگردان: Cary Joji Fukunaga (کری جوجی فوکوناگا)

تاریخ اکران: 8 اکتبر 2021 (16 مهر 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

 سری 007 یکی از محبوب‌ترین سری فیلم‌های اکشن، ماجراجویی در دنیای سینما محسوب می‌شود. فیلم‌هایی پر از زد و خورد و صحنه‌های دیدنی که داستانِ یک مامور MI6 را به تصویر می‌کشد. جیمز باند (با بازی دانیل کریگ) بازنشته شده است ،او  اوقات فراغتش را در ساحل جامائیکا سپری می‌کند. اما آرامش او موقتی‌ست. زمانی که دوست قدیمی وی – عامل سیا – فلیکس لیتر (جفری رایت) به دیدار وی می‌آید او باید دوباره به کارش بازگردد.  او برای نجات دانشمند ربوده شده به کمک باند احتیاج دارد. اما این ماموریت به این سادگی ها هم نیست  و باند بزودی متوجه می‌شود که یک شرور خطرناک و اسرارآمیز پشت پرده‌ی این دزدی است. شخصی که از فناوری جدیدِ خطرناکی برخوردار است. Cary Joji Fukunaga کارگردانی فیلم No Time To Die بر عهده دارد که به خاطر کارگردانی یکی از قسمت های سریال True Detective (قسمت چهارم فصل اول) برنده جایزه امی شده است. دانیل کریگ برای پنجمین بار در نقش جیمزباند در بیست و پنجمین بازگشت این شخصیت به پرده‌ی سینما ایفای نقش می‌کند. No Time To Die قرار بود در تاریخ 10 آوریل 2020 به اکران دربیاید اما به ماه نوامبر 2020 منتقل شد اما با تاخیری دیگر رو به رو شد و هم اکنون برای 8 اکتبر 2021 (16 مهر 1400) برنامه ریزی شده است. (تریلر رسمی از یوتوب) (تریلر نهایی)

The Last Duel 

مورد انتظارترین فیلم های 2021 / The Last Duel (آخرین دوئل)

آخرین دوئل

ژانر: درام 

کارگردان:Ridley Scott (ریدلی اسکات)

تاریخ اکران: 15 اکتبر 2021 (23 مهر 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

ریدلی اسکات یکی از بهترین کارگردانان هالیوود و نامزد 4 جایزه اسکار در سال 2021 قرار است با کارگردانی فیلم “آخرین دوئل” به سینما بازگردد. آخرین فیلم بلندی که او کارگردانی کرده بود All the Money in the World نام داشت که با نظرات متوسطی توسط مردم و منتقدین رو به رو شد. داستان فیلم آخرین دوئل در قرن چهاردهم در فرانسه جریان دارد و در مورد دو دوست صمیمی به نام‌های Jean de Carrouges (با بازی مت دیمون) و Jacques LeGris (با بازی آدام درایور) است. Carrouges در داستان LeGris را متهم به تجاوز به همسرش می‌کند پس پادشاه چارلز ششم دستور دوئل تا پای جان را برای حل و فصل شدن این مشکل صادر می‌کند و… از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به Jodie Comer ، Ben Affleck و Harriet Walter اشاره کرد. باید تا تاریخ 15 اکتبر 2021 منتظر این فیلم پرستاره بمانیم… (تریلر رسمی فیلم از یوتوب)

Halloween Kills 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / فیلم Halloween Kills

ژانر: وحشت ، هیجانی ، slasher 

کارگردان:David Gordon Green

تاریخ اکران: 15 اکتبر 2021 (23 مهر 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

فیلم Halloween Kills به کارگردانی David Gordon Green دنباله‌ای بر فیلم Halloween محصول سال 2018 می‌باشد و در کل این فیلم دوازدهمین عنوان فرانچایز هالووین محسوب می‌شود.  بدنبال اتفاقات سال 2018 ، لوری استرود و خانواده‌اش در حال جمع کردن متحدین قدیمی و جدید خود هستند تا در برابر مایکل مایرز نقشه بکشند و… مایکل مایرز قاتل معروف سری Halloween محسوب می‌شود که از سال 1978 (اولین فیلم هالووین به کارگردانی John Carpenter و نویسندگی John و Debra Hill که در اصل آنها خالقین‌ِ اصلیِ این شخصیت و مجموعه محسوب می‌شوند) تا به امروز با آن نقابِ خاصش، هیجان و وحشت را به دل طرفداران سری انداخته است.  طرفداران فیلم های ترسناک (مخصوصا سبک slasher) و فرانچایز Halloween باید تا 15 اکتبر 2021 برای اکران این فیلم صبر کنند… (تریلر رسمی فیلم از یوتوب)

Injustice

انیمیشن Injustice

بی‌عدالتی

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

کارگردان: Matt Peters

تاریخ اکران: 19 اکتبر 2021 (کیفیت عالی منتشر شده)

Injustice انیمیشنی (بر اساس دنیای DC) به کارگردانی Matt Peters است که از روی بازی ویدئویی با همین نام ساخته شده است. داستان این انیمیشن در یک زمین متناوب (alternate Earth) در جریان است. جایی که جوکر لوئیس لین و فرزند درون شکمش را با حقه شومی (به طور ناخواسته توسط سوپرمن) به قتل ‌می‌رساند. با این اتفاق و از دست دادن همسر و فرزندش، سوپرمن تعادل روحی و روانی خود را از دست می‌دهد و قصد نابودی زمین را دارد. به همین دلیل بتمن و متحدانش (لیگ عدالت) مجبور می‌شوند جلوی او بایستند. رو در رویی سوپرمن خشمگین و لیگ عدالت می‌تواند لحظات متفاوتی را در این انیمیشن رقم بزند. انیمیشن بی‌عدالتی در تاریخ 19 نوامبر 2021 (28 آبان 1400) به صورت اینترنتی منتشر خواهد شد. (تریلر رسمی)

Dune 2021

فیلم Dune

ژانر: درام، ماجراجویی، علمی تخیلی

کارگردان:  Denis Villeneuve (دنیس وینلو)

تاریخ اکران: 22 اکتبر 2021 (30 مهر 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

نقد فیلم: بررسی فیلم Dune / ظهور موعود در تل‌ماسه

 فیلم Dune داستان احساسی و حماسی پل آتریدیس را بازگو می‌کند. او جوان با استعدادی است که فراتر از درک خودش دارای سرنوشت ویژه‌ای می باشد. او باید به یکی از خطرناک‌ترین سیارات جهان سفر کند تا به آینده‌ی مردم و خانواده‌اش کمک کند. اما در مقابل ، نیروهای شیطانی برای بدست آوردن یک منبع با ارزش در این سیاره پا به آن می‌گذارند و… فیلم Dune  به کارگردانی دنیس وینلو  و با بازی بازیگرانی همچون Jason Momoa ،Timothée Chalamet و Rebecca Ferguson قرار است در تاریخ 22 اکتبر 2021 (30 مهر 1400) بروی پرده ی سینما برود.

The French Dispatch

مورد انتظارترین فیلم های 2021 / The French Dispatch

ژانر: درام، کمدی

کارگردان:  Wes Anderson (وس اندرسون)

تاریخ اکران: 22 اکتبر 2021 (30 مهر 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

وس اندرسون از کارگردان‌های متمایز سینما محسوب می‌شود. او هفت بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و فیلم‌ها و آثار جذاب و متفاوتی را در کارنامه‌اش دارد. جدیدترین اثر او The French Dispatch نام دارد که در جشنواره کن امسال اکران شد و توانست نظرات مثبت منتقدین و مردم را بدست بیاورد. ستاره‌های پرشماری در The French Dispatch به ایفای نقش پرداختند. از جمله آنها می‌توان به بنیسیو دل تورو، آدرین برودی، تیلدا سوینتون، لیا سیدو، فرانسیس مک دورمند، تیموتی شالامت و بسیاری دیگر از ستارگان مطرح اشاره کرد. داستان فیلم “نامه‌ای عاشقانه به روزنامه‌نگاران است. رویدادهای فیلم در شهری خیالی در فرانسه در جریان است و در مورد گروهی از روزنامه‌نگاران است که برای بزرگداشت سه واقعه مهم یک دهه گذشته‌ در حال تهیه گزارش هستند.”  فیلم برپایه همان سه واقعه و رویداد و اتفاقات مرتبط با آن به شکل متفاوتی روایت می‌شود. فیلم The French Dispatch در 22 اکتبر 2021 (30 مهر 1400) به اکران عمومی در خواهد آمد. 

Last Night in Soho

فیلم  Last Night in Soho (دیشب در سوهو)

دیشب در سوهو

ژانر: درام، وحشت

کارگردان:  Edgar Wright (ادگار رایت)

تاریخ اکران: 22 اکتبر 2021 (30 مهر 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

 فیلم Last Night in Soho (دیشب در سوهو) فیلم جدید ادگار رایت، کارگردان فیلم‌هایی چون Baby Driver و Shaun of the Dead می‌باشد. از جمله بازیگران این فیلم می توان به Anya Taylor-Joy ، Matt Smith ، Thomasin McKenzie اشاره کرد. کمپانی فاکس فیچرز  اعلام کرد که فیلم Last Night In Soho برای اکران در تاریخ 22 اکتبر 2021 (30 مهر 1400) برنامه‌ریزی شده است. (تیزر اولیه فیلم)

Antlers 

فیلم antlers

انتلرز (شاخ گوزن)

ژانر: وحشت ، رمز آلود

کارگردان : Scott Cooper

تاریخ اکران: 29 اکتبر 2021 (کیفیت عالی منتشر شده)

فیلم Antlers با بازی بازیگرانی همچون “كری راسل” و “جسی پلمونز”  و کارگردانی Scott Cooper در موردِ یک موقعیت فراطبیعی و وحشتناک در یک شهر کوچک است. معلم مدرسه‌ای به همراه برادرِ کلانترش در این شهر رازِ مخوفی در مورد دانش آموز خود کشف می‌کند. پسر بچه‌ای که یک موجود عجیب و غریب و خطرناک را در زیر شیروارنی خانه‌اش نگهداری می‌کند. به زودی عواقب راز دانش آموز گریبانگیر معلم مدرسه می‌شود و او را درگیر ماجرایی وحشتناک و مخوف می‌کند. این فیلم با تِمی خوفناک و رمزآلود توسط استدیو Searchlight Pictures  در تاریخ 29 اکتبر 2021 به پرده‌ی سینما می‌آید. 

مورد انتظارترین فیلم و انیمیشن های سال 2021

ماه نوامبر

Finch

فیلم  BIOS (بایوس)

 فینچ

ژانر:علمی تخیلی،درام

کارگردان: Miguel Sapochnik (میگوئل ساپوچنیک)

تاریخ اکران: 5 نوامبر 2021 (14 آبان 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

در آینده‌ای نامشخص و در آخرالزمان ، یک مخترعِ در حال مرگ در حال ساختن روباتی است که پس از مرگ از سگ او مراقبت کند. در فیلم Finch “تام هنکس” (معرفی هفت فیلم برتر تام هنکس | Tom Hanks |) که قبلا دو بار جایزه ی اسکار را از آن خود کرده است ایفای نقش می‌کند. کارگردان این اثر Miguel Sapochnik می‌باشد که دو بار برنده‌ی جایزه امی (برندگان امی 2020) بهترین کارگردان برای ساخت قسمت‌هایی از سریال Game of Thrones شده است. این فیلم ابتدا (از سال 2017) با نام بایوس معرفی شد و در اخبار جدید به نام Finch تغییر نام داده است. فیلم فینچ قرار است 5 نوامبر 2021 (14 آبان 1400) از شبکه Apple TV+ منتشر شود.

Eternals

مورد انتظارترین فیلم های 2021 /Eternals

 جاودانگان

ژانر: ابر قهرمانی ،ماجراجویی ، درام

کارگردان: Chloé Zhao (کلوئه ژائو)

تاریخ اکران: 5 نوامبر 2021 (14 آبان 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

“جاودانگان” (Eternals) فیلمی‌ست ماجراجویی – ابر قهرمانی که توسط کمپانی مارول استودیوز در حال تهیه است. این فیلم براساس کمیکی با همین نام اثر “جک کربی” نوشته شده و توسط “کلوئه ژائو” کارگردانی شده است. ستارگانی همچون آنجلینا جولی (هفت فیلم برتر آنجلینا جولی / بهترین فیلم های Angelina Jolie)، سلما هایک، ریچارد مدن،کامیل نانجیانی و کیت هرینگتون در این فیلم نقش ‌آفرینی کرده‌اند. این فیلم مطمئناً یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های سال 2021 خواهد بود و باید دید ۲۵مین فیلم سینمایی مارول میتواند روند موفقیت‌آمیز فیلم‌های قبلی این کمپانی را تکرار کند. این فیلم در تاریخ 5 نوامبر 2021 در سینماها اکران می‌شود. (تیزر اصلی فیلم از یوتوب) (تریلر نهایی فیلم)

Ghostbusters: Afterlife 

فیلم Ghostbusters: Afterlife (شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ)

شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ

ژانر: اکشن ، کمدی ، درام

کارگردان: Jason Reitman (جیسون ریتمن)

تاریخ اکران:11 نوامبر 2021 (20 آبان 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

در حالی که خانواده‌ای با مشکلاتِ مالی شدیدی دست و پنجه نرم می‌کند. مادر خانواده تصمیم میگیرد تا به سمت میراث باقی مانده‌ی پدر بچه‌ها در اوکلاهاما برود. آنها در آنجا وسایلی عجیب و غریب پیدا می‌کنند. وسایلی که برای شکار روح استفاده می شود! این موضوع زندگی آنها را به سمت مسائل عجیب تغییر می‌دهد! فیلم GhostBusters یک فیلم “کمدی ترسناک – فانتزی” است که نخستین بار در سال 1984 توسط یوان ریتمن ساخته شد . ۵ سال بعد از اکران نخستین قسمت از شکارچیان روح ، قسمت دوم آن در سال ۱۹۸۹ ساخته شد. کارگردانی و فیلمنامه‌ی قسمت دوم نیز توسط « ایوان ریتمن » انجام شد و همانند قسمت اول ، موفقیت زیادی نصیب این فیلم شد. بر اساس آخرین گزارشاتی که از سوی سازندگان فیلم منتشر شده ، شکارچیان روح ۳ در تاریخ 11 نوامبر 2021 اکران خواهد شد.

Red Notice 

بازیگران فیلم Red Notice

ژانر: اکشن ، کمدی

کارگردان: Rawson Marshall Thurber

تاریخ اکران: 12 نوامبر 2021 (21 آبان 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

یک پلیس اینترپل در جستجوی یک دزد آثار هنری است. در این فیلم Ryan Reynolds, Dwayne Johnson, Gal Gadot به ایفای نقش پرداخته‌اند و کارگردان این اثر نیز Rawson Marshall Thurber می‌باشد. این فیلم در 12 نوامبر 2021 (21 آبان 1400) از شبکه نت فلیکس منتشر خواهد شد. (تریلر فیلم)

King Richard

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / King Richard

شاه ریچارد

ژانر:بیوگرافی، درام، ورزشی

کارگردان: Reinaldo Marcus Green

تاریخ اکران: 19 نوامبر 2021 (28 آبان 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

معرفی هفت فیلم برتر ویل اسمیت | Will Smith

فیلم شاه ریچارد یک فیلم درام بیوگرافی به کارگردانی رینالدو مارکوس گرین و نویسندگی زک بایلین است و زندگی ریچارد ویلیامز، پدر و مربی  معروف تنیس را روایت می‌کند که دختران خود یعنی ونوس و سرینا ویلیامز را به قهرمانان المپیک و گرنداسلم تبدیل می‌کند. از جمله بازیگران مطرح فیلم می‌توان به ویل اسمیت در نقش ریچارد ویلیامز، Saniyya Sidney در نقش ونوس ویلیامز و Aunjanue Ellis در نقش سرینا ویلیامز اشاره کرد. فیلم شاه ریچارد در تاریخ 19 نوامبر 2021 (28 آبان 1400) توسط Warner Bros. Pictures در سینماها اکران خواهد شد. همینطور به مدت یک ماه از طریق شبکه HBO MAX در دسترس خواهد بود. (تریلر فیلم)

House of Gucci 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / خانه گوچی (House of Gucci)

سرای گوچی

ژانر: اکشن، درام

کارگردان: Ridley Scott (ریدلی اسکات)

تاریخ اکران: 24 نوامبر 2021 (3 آذر 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

خانه گوچی (House of Gucci) فیلمی جنایی بیوگرافی به کارگردانی ریدلی اسکات است که بر اساس کتاب The House of Gucci از Sara Gay Forden محصول سال 2001 ساخته شده است. در این فیلم لیدی گاگا خواننده مطرح در نقش پاتریزیا رجیانی (Patrizia Reggiani) ایفای نقش می‌کند، شخصیتی که به جرمِ تنظیمِ ترورِ شوهرِ سابقش Maurizio Gucci (با بازی آدام درایور) محکوم شد. بازیگرانی همچون جرد لتو، آل پاچینو، جرمی آیرونز و جک هیوستون از دیگر بازیگران این فیلم پرستاره محسوب میشوند. این فیلم در سال 1995 اتفاق می‌افتد و وقایع و پیامدهای قتل مائوریزیو گوچی، تاجر ایتالیایی و رئیس خانه مُد گوچی توسط همسر سابقش پاتریزیا رجیانی را به تصویر می‌کشد. فیلمبرداری فیلم از فوریه تا مه 2021 در مناطق مختلف ایتالیا انجام شد. فیلم خانه گوچی قرار است در 24 نوامبر 2021 توسط United Artists Releasing در آمریکا و توسط Universal Pictures به صورت بین الملی در سینماها اکران شود. (اولین تریلر رسمی از یوتوب)

Resident Evil: Welcome to Raccoon City
 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / Resident Evil 

رزیدنت اویل : به راکون سیتی خوش آمدید

ژانر: اکشن، وحشت

کارگردان:Johannes Roberts

تاریخ اکران: 24 نوامبر 2021 (3 آذر 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

در طول سال‌های گذشته مشخص شده که ساخت یک فیلم سینمایی با اقتباس از یک بازی ویدئویی کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است، چراکه تبدیل ده‌ها ساعت گیم‌پلی و داستان به یک فیلم دو ساعته یا کمتر نمی‌تواند جزئیات داستانی لازم را ارائه دهد پس در نتیجه اکثر پروژه‌های سینمایی اقتباس شده از روی بازی‌ها با شکست روبه رو شده‌اند. یکی از همین سری‌های شکست خورده سری فیلم‌های رزیدنت اویل است که به هیچ عنوان نتوانست پتانسیل فوق العاده این فرانچایز را به نمایش بگذارد. بعد از انتشار شش شماره از سری رزیدنت اویل در دنیای سینما، امسال قرار است یک تحول اساسی در این فرانچایزِ پرطرفدار بوجود بیاید و داستان این فیلم از نو بازسازی شود. سریِ جدید برخلاف عناوین قبلی نگاه ویژه‌ای به داستان بازیهای این مجموعه دارد و همین موضوع خبر خوشی برای این فیلم خواهد بود. داستان فیلم در سال 1998 در جریان است و قرار است اسرار عمارتاسپنسر و شهر راکون سیتی را بازگو کند و داستان دو شماره اول بازی را به صورت سینمایی روایت کند. از جمله معروفترین بازیگران فیلم میتوان به Kaya Scodelario در نقش کلر ردفیلد، Robbie Amell در نقش کریس ردفیلد، Avan Jogia در نقش لیان اسکات کندی، Hannah John-Kamen در نقش جیل ولنتاین، Tom Hopper در نقش آلبرت وسکر اشاره کرد. جمع همین اسامی آشنا میتواند نوید بخش یک عنوان ویژه باشد. رزیدنت اویل ریبوت قرار است 24 نوامبر 2021 (3 آذر 1400) در سینماهای جهان اکران شود.

Licorice Pizza
 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / Licorice Pizza

ژانر: درام، کمدی

کارگردان: Paul Thomas Anderson

تاریخ اکران: 26 نوامبر 2021 (5 آذر 1400) (کیفیت عالی منتشر نشده)

“پل توماس اندرسون” یکی از موفق‌ترین کارگردان‌ها و فیلم‌نامه‌نویسان سینما با هشت بار نامزدی اسکار است. فیلم‌های بزرگی همچون “خون به پا خواهد شد” محصول 2007 با بازی خیره کننده دنیل دی لوئیز، استاد محصول 2012 با بازی زیبای “واکین فینیکس” و عشق پریشان محصول 2002 با بازی جسورانه آدام سندلر و امیلی واتسون بخشی از کارنامه هنری او محسوب می‌شود. او علاوه بر کارگردانی، فیلم‌نامه تمام آثارش را نیز خودش نوشته است و این نشان از استعداد ذاتی او در خلق فیلم‌های تاثیرگذار دارد. Licorice Pizza نهمین فیلم بلند اندرسون در نقش نویسنده و کارگردان است که داستانی درام کمدی در مورد یک پسر نوجوان و یک دختر جوان است که در دهه 1970 در دره سان فرناندو عاشق یکدیگر می‌شوند. از جمله بازیگران فیلم می‌توان به Alana Haim, Cooper Hoffman, Sean Penn و Bradley Cooper اشاره کرد. این فیلم در 26 نوامبر 2021 (5 آذر 1400) در آمریکا به صورت محدود اکران خواهد شد. (تریلر رسمی)

مورد انتظارترین فیلم و انیمیشن های سال 2021

ماه دسامبر

Castle Falls 
 

Castle Falls

ژانر: اکشن، هیجانی

کارگردان: Dolph Lundgren

تاریخ اکران: 3 دسامبر 2021 (12 آذر 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

معرفی هفت فیلم برتر اکشن اسکات ادکینز

Castle Falls فیلمی اکشن هیجانی به کارگردانی و تهیه کنندگی “دولف لاندگرن” است. لاندگرن را بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های اکشن مخصوصا راکی۴ می‌شناسیم. در خلاصه داستان فیلم آمده است: در آپارتمان مجللی که قرار است به زودی تخریب شود، میلیون‌ها دلار پنهان شده است. برای همین جنایتکاران از گروه‌های رقیب برای بدست آوردن پول وارد عمل می‌شوند اما از بد ماجرا سرایداری زودتر این پول‌ها را پیدا می‌کند و… بازیگرانی هم‌چون اسکات ادکینز، دیو هالز و حتی خود دولف لاندگرن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم اکشن قرار است در تاریخ 3 دسامبر 2021 (12 آذر 1400) در آمریکا اکران شود. (تریلر رسمی)

Nightmare Alley
 

مورد انتظارترین فیلم های 2021 / Nightmare Alley

کوچه کابوس

ژانر: درام، رمزآلود، مهیج

کارگردان: Guillermo del Toro

تاریخ اکران: 3 دسامبر 2021 (12 آذر 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

کوچه کابوس یک فیلم درام-مهیج آمریکایی به کارگردانی Guillermo del Toro که فیلم نامه‌ آن را نیز خودش با همکاری Kim Morgan نوشته است. فیلم نامه این اثر بر اساس رمانی قدیمی با همین نام به نویسندگی William Lindsay Gresham به نگارش در آمده است. در این فیلم شاهد حضور ستارگان پرشماری همچون بردلی کوپر (هشت نامزدی اسکار)، کیت بلانشت (برنده دو جایزه اسکار)، ویلیام دفو(چهار نامزدی اسکار)، رونی مارا (دو نامزدی اسکار) و… هستیم. داستان این فیلم در مورد یک کارنیِ(بازیگر دورگرد) جاه طلب (با هنرنمایی بردلی کوپر) است که استعداد زیادی در فریب دادن مردم با زبان بازی دارد که طی اتفاقاتی با یک روانپزشک زن( با بازی کیت بلانشت) که حتی از از او نیز خطرناک‌تر است همراه می‌‌شود و…. کمپانی Searchlight Pictures که سال گذشته فیلم تحسین شده Nommadland را عرضه کرده بود مسئولیت توزیع این فیلم را برعهده دارد. این کمپانی هم اکنون تاریخ 3 دسامبر 2021 را برای اکران این فیلم در نظر گرفته است. این فیلم به دلیل شمار ستارگان زیادش مسلما جزو مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2021 محسوب می‌شود.

Spider-Man: No Way Home 

مورد انتظارترین فیلم های 2021 / Spider-Man: No Way Home

 مرد عنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست

ژانر: اکشن ، ماجراجویی ، ابرقهرمانی

کارگردان: Jon Watts

تاریخ اکران: 17 دسامبر 2021 (26 آذر 1400)

ادامه داستان مرد عنکبوتی دور از خانه (بررسی فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه) قرار است در فیلم دیگری از دنیای مارول به کارگردانی Jon Watts در سال 2021 اکران شود. نام فیلم جدید مرد عنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) مشخص شده و تاریخ انتشار آن برای 17 دسامبر 2021 برنامه ریزی شده است. تاکنون بازیگرانی همچون تام هالند، جیمی فاکس، آلفرد مولینا و زندیا برای فیلم انتخاب شده‌اند. در اخبار جدید آمده که این فیلم قرار است شخصیت‌های آشنای سری پیشین مرد عنکبوتی را دور هم جمع کند و یک عنوان بلند‌پروازنه و متفاوت از سری مرد عنکبوتی خواهد بود. تام هالند در مصاحبه‌ای این عنوان را یکی از جاه طلبانه‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی ساخته شده تاکنون نامیده است. (تیزر فیلم از صفحه یوتوب رسمی)

The Matrix: Resurrections

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / فیلم ماتریکس 4

ماتریکس رستاخیزان

ژانر: اکشن ، علمی تخیلی

کارگردان: Lana Wachowski

تاریخ اکران: 22 دسامبر 2021 (1 دی 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

ماتریکس 4 یکی از شگفت انگیزترین فیلمهای پایان سال 2021 خواهد بود. فیلمی که با سبک و سیاق اکشنهای صحنه آهسته منحصربه فرد خود (البته با جلوه‌های ویژه به‌روز) و در کل ساخت یک اکشنِ هیجان انگیز و ترکیب آن با یک داستانِ پیچیده و عمیق، قصدِ تحول و بازگرداندنِ این فرانچایزِ قدیمیِ محبوب را دارد. کارگردانی فیلم را Lana Wachowski برعهده دارد و خواهرش در این پروژه برخلاف سه گانه قبلی او را همراهی نمی‌کند. از جمله بازیگران فیلم میتوان به کیانو ریوز (بهترین فیلم های کیانو ریوز)، کری-ان ماس و جیدا پینکت اسمیت اشاره کرد. همچنین خبری از حضور Laurence Fishburne بازیگر نقش مورفئوس در ماتریکس 4 نیست که باعث ناامیدی برخی از طرفداران سری شده است. از دیگر نکات جالب در مورد فیلم ماتریکس 4 انتشار همزمان نسخه سینمایی و نسخه دیجیتالی در HBO Max در تاریخ 22 دسامبر 2021 (1 دی 1400) می‌باشد. نام فیلم The Matrix: Resurrections خواهد بود. (تریلر رسمی فیلم از یوتوب)

The King’s Man  

فیلم The King's Man

ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی

کارگردان:  Matthew Vaughn (متیو وون)

تاریخ اکران: 22 دسامبر 2021

فیلم “کینگزمن” یک اکشن-جاسوسی کمیکی است که براساس مجموعه کمیک “سرویس مخفی” نوشته “دیو گیبونس” و “مارک میلار” در دست ساخت است. در این فیلم “متیو وان” نویسندگی و کارگردانی اثر را بعهده دارد و بازیگرانی همچون رالف فاینس، هریس دیکنسون،جما آرترتون در آن به ایفای نقش پرداخته‌‌اند. “متیو وان” پیش از این دو فیلم دیگر از این مجموعه را کارگردانی کرده است. این فیلم در تاریخ 22 دسامبر 2021 در سینماها به اکران می‌رسد.

Sing 2

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / Sing 2

آواز 2

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

کارگردان: Garth Jennings

تاریخ اکران: 22 دسامبر 2021 (1 دی 1400)  (کیفیت عالی منتشر شده)

Sing 2 انیمیشنی کمدی موزیکال است که توسط کمپانی Illumination تولید و توسط Universal Pictures توزیع خواهد شد. این فیلم دنباله فیلم آواز محصول سال 2016 است و گرث جنینگز (Garth Jennings) کارگردان و نویسندگی این فیلم را مانند نسخه اول برعهده خواهد داشت. بازیگران مطرحی حیواناتِ گوناگون این نسخه از فیلم را با صدایشان زنده کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به اسکارلت جوهانسون (بهترین فیلم‌های اسکارلت جوهانسون)، متیو مک‌کانهی، ریس ویترسپون و تارون اجرتون اشاره کرد. داستان فیلم در مورد باستر مون (با صدای متیو مک‌کانهی) و دوستانش است که باید ستاره راک Clay Calloway را ترغیب کنند تا برای افتتاحیه نمایش جدیدشان به آنها بپیوندد. این انیمیشنِ شیرین ابتدا قرار بود در 25 دسامبر سال 2020 منتشر شود اما به خاطر همه‌گیری کرونا به تاخیر افتاد و اکنون برای 22 دسامبر 2021 (1 دی 1400) برنامه ریزی شده است. (تریلر رسمی انیمیشن از یوتوب)

Don’t Look Up 

مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2021 / فیلم Don't Look Up 

بالا رو نگاه نکن

ژانر: کمدی 

کارگردان: Adam McKay

تاریخ اکران: 24 دسامبر 2021 (3 دی 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

آدام مک‌کی” کارگردان مطرحِ برنده جایزه نوبل، به همراه ستارگانی همچون “لئوناردو دی کاپریو”، “جنیفر لارنس”، “جونا هیل”، “کریس ایوانز”، “تیموتی شالامی”، “آریانا گراند”، “کید کادی” و “متیو پری” یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های در حال ساخت هالییود را کلید زده‌اند. فیلمی که به خاطر حضور ستاره‌های بی‌شمارش نگاه‌های بسیاری از علاقه‌مندان به سینما را به خود جلب کرده است. داستان فیلم در مورد دو ستاره شناس است که در طی یک تور رسانه‌ای باید خطر برخورد سیار‌کی که در حال نزدیک شدن به زمین است را به گوش مردم برسانند و… “بالا رو نگاه نکن” ابتدا قرار بود در سال 2019 توسط “پارامونت پیکچرز” ساخته شود اما نت فلیکس در سال 2021  امتیاز ساخت این فیلم را خریداری کرد. “آدام مک‌کی” علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی فیلم را نیز برعهده دارد. این فیلم پر ستاره در تاریخ 24 دسامبر 2021 (3 دی 1400) از شبکه نت فلیکس منتشر خواهد شد. (تریلر رسمی)

The Tragedy of Macbeth 

The Tragedy of Macbeth

تراژدی مکبث

ژانر: درام، تاریخی

کارگردان: Joel Coen

تاریخ اکران: 25 دسامبر 2021 (4 دی 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

تراژدی مکبث یک فیلم سیاه و سفید آمریکایی به کارگردانی و نویسندگی جوئل کوئن می‌باشد. این فیلم براساس داستانی با همین نام اثر ویلیام شکسپیر ساخته شده است. داستان مشهور این فیلم درباره یک لرد اسکاتلندی است که توسط سه جادوگر قانع می‌شود که پادشاه بعدی اسکاتلند خواهد شد، سپس همسر بلندپرواز و جاه طلبش او را در این راه پرفراز و نشیب حمایت می‌کند. این اثر نخستین فیلمی است که توسط تنها یکی از برادران کوئن کارگردانی شده است. دنزل واشنگتن برنده دو جایزه اسکار در نقش لرد مکبث و فرانسیس مک درموند برنده سه جایزه اسکار در نقش لیدی مکبث ستارگان اصلی این فیلم می‌باشند. این هفتمین همکاری فرانسیس مک درموند با همسرش جوئل کوئن به عنوان بازیگر و تهیه کننده می‌‌باشد. این فیلم اولین بار در تاریخ 24 سپتامبر در جشنواره فیلم نیویورک پخش خواهد شد و در تاریخ 25 دسامبر 2021 به صورت محدود در سینماها اکران خواهد شد. تراژدی مکبث در تاریخ 14 ژانویه 2022 برابر با 24 دی 1400 از طریق Apple TV+ منتشر خواهد شد.

فیلم های منتشر شده

ماه ژانویه

The Little Things  

مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2021 / فیلم چیزهای کوچک

چیزهای کوچک

ژانر: درام، جنایی، هیجانی

کارگردان: John Lee Hancock (جان لی هنکوک)

تاریخ اکران: 29 ژانویه 2021 (10 بهمن 1399) (کیفیت عالی منتشر شده)

نقد فیلم: بررسی فیلم The Little Things / چیزهای کوچک

امتیاز روتن: 47٪   IMDB: 6.3

یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌هایی که قرار است در سال 2021 منتشر شود فیلم “چیزهای کوچک” به کارگردانی و نویسندگی جان لی هنکوک است. فیلمی با نقش آفرینی دنزل واشنگتن، رامی مالک و جرد لتو همراه است که هر سه جایزه اسکار بهترین بازیگر را در کارنامه خود دارند. همین نام‌ها کافی است که انتظارات را برای این فیلم به شدت بالا ببرد. داستان فیلم در مورد همکاری دو پلیس برای ردگیری و پیدا کردن یک قاتل زنجیره‌ای می‌باشد. فیلم چیزهای کوچک در تاریخ 29 ژانویه 2021 (10 بهمن 1399) اکران خواهد شد و به طور همزمان در HBO Max نیز منتشر می‌شود.

مورد انتظارترین فیلم و انیمیشن های سال 2021

ماه فوریه

Malcolm & Marie 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / فیلم ملکوم و ماری

مالکم و ماری

ژانر: درام، عاشقانه

کارگردان: Sam Levinson

تاریخ انتشار: 5 فوریه 2021 (17 بهمن 1399) (کیفیت عالی منتشر شده)

بررسی فیلم Malcolm and Marie / یک تشکر ساده

امتیاز روتن: 58٪   IMDB: 6.7

جان دیوید واشنگتن و زندیا قرار است در یک فیلم عاشقانه با کارگردانی و نویسندگی سم لوینسون ایفای نقش کنند. داستان فیلم در مورد مالکم کارگردان سینماست که بعد از اکران فیلمش به همراه دوست دخترش ماری به خانه باز میگردد. در خانه آنها منتظر انتشار نظرات منتقدین در مورد فیلم هستند و در این بین اتفاقاتی برای آزمودن آنها پیش می‌آید تا میزان علاقه‌ی واقعی این زوج نسبت به یکدیگر سنجیده شود. این فیلم به صورت کامل در دوران همه گیری کوید 19 ساخته شده و با دوربین 35 میلی متری به صورت سیاه و سفید فیلم برداری شده است. فیلم مالکم و ماری قرار است در 5 فوریه 2021 (17 بهمن 1399) از طریق شبکه Netflix منتشر شود.

Judas and the Black Messiah 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / یهودا و مسیح سیاه

یهودا و مسیح سیاه

ژانر: درام، بیوگرافی

کارگردان: Shaka King

تاریخ انتشار: 12 فوریه 2021 (24 بهمن 1399) (کیفیت عالی منتشر شده)

نقد فیلم: بررسی فیلم Judas and the Black Messiah

امتیاز روتن: 86٪  IMDB: 7.7

“یهودا و مسیح سیاه” فیلمی درام بیوگرافی به کارگردانی و تهیه کنندگی Shaka King و نویسندگی او و Will Berson می‌باشد. این فیلم داستان زندگی «فرد همپتون» رئیس حزب پلنگ سیاه (Black Panther) و همینطور خیانت یکی از نزدیک‌ترین افراد او که در اصل یکی از خبرچین‌های سازمان FBI بود را روایت می‌کند. از جمله بازیگران فیلم می‌توان به Daniel Kaluuya بازیگر بریتانیایی در نقش «فرد همپتون»، Lakeith Stanfield بازیگر آمریکایی در نقش ویلیام اونیل و همینطور Jesse Plemons بازیگر آمریکایی در نقش روی میچل اشاره کرد. فیلم قرار است در 12 فوریه 2021 (24 بهمن 1399) در سینماها و همینطور HBO Max منتشر شود.

Nomadland 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / Nomadland

عشایر / سرزمین آواره‌ها

ژانر: درام

کارگردان: Chloé Zhao

تاریخ اکران: 19 فوریه 2021 (1 اسفند 1399) (کیفیت عالی منتشر شده)

نقد فیلم: بررسی فیلم Nomadland / خانه به دوش

امتیاز روتن: 94٪   IMDB: 7.6

در فستیوال فیلم ونیز فیلم Nomadland در تاریخ 11 سپتامبر 2020 اکران شد و توانست نظرات بسیار مثبتی را به سمت خود جلب کند و شیر طلایی جشنواره ونیز را نیز از آن خود کند. همینطور در جشنواره تورنتو به انتخاب مردمی رسید و در بسیاری از جشنواره‌ها نیز جزو بهترین فیلم‌های سال 2020 از آن یاد می‌شود و در سایت روتن توانسته 97 درصدِ نظراتِ منتقدین را به خود جلب کند. این فیلم تاکنون به اکران عمومی در نیامده و قرار است در 19 فوریه 2021 در آمریکا و سایر کشورها اکران شود و همزمان در شبکه هولو نیز منتشر خواهد شد. داستان فیلم در مورد زنی به نام Fern است که به تازگی همسر و کارش را از دست داده و آواره شده است. او با ونی به سراسر کشور آمریکا سفر می‌کند و زندگی را در ماشینش می‌گذراند و …

Tom and Jerry 2021 

تام و جری 2021

ژانر: کمدی ، ماجراجویی، انیمیشن

کارگردان: Tim Story

تاریخ اکران: 26 فوریه 2021 (8 اسفند 1399) (کیفیت عالی منتشر شده)

امتیاز روتن: 32٪   IMDB: 5.2

تام و جری با شکل و شمایل جدید و در داستانی کاملا نو در سال 2021 برخواهد گشت. داستان تعقیب و گریزهای تام و جری این بار در داستانی متفاوت و با بازیگران واقعی ادامه پیدا خواهد کرد. این موضوع می‌تواند موقعیت‌های بامزه و منحصربه‌فردی را برای بیننده‌ها بوجود بیاورد. داستان فیلم در مورد کایلا (با بازی Chloë Grace Moretz) کارمند هتلی پرزرق و برق در نیویورک است که گربه‌ای به نام “تام” را برای جلوگیری از خراب شدن یک مراسم عروسی، استخدام می‌کند. تام وظیفه دارد تا  قبل از شروع این مراسم شر موش مزاحم را کم کند! فیلم برای 26 فوریه 2021 (8 اسفند 1399) برنامه‌ریزی شده است. فیلم به طور همزمان در HBO Max نیز منتشر خواهد شد.

مورد انتظارترین فیلم و انیمیشن های سال 2021

ماه مارس

Chaos Walking  

آشوب مدام

ژانر: ماجراجویی – علمی تخیلی

کارگردان: Doug Liman (داگ لیمان)

تاریخ اکران: 5 مارس 2021 (15 اسفند 1399) (کیفیت عالی منتشر شده)

امتیاز روتن: 22٪   IMDB: 5.7

آشوب مدام یا Chaos Walking فیلمی علمی تخیلی به کارگردانی “داگ لیمان” است که در ابتدا قرار بود در سال 2017 منتشر شود اما بعد از نمایش ناموفق برای تعداد محدودی از تماشاگران به خاطر کیفیت پایین برخی صحنه‌های فیلم و نارضایتی مردم از نو فیلم برداری شد. فیلم‌نامه این فیلم از روی کتاب The Knife of Never Letting Go اثر Patrick Ness توسط Patrick Ness و Christopher Ford اقتباس شده است. از جمله بازیگران مطرح فیلم میتوان به Tom Holland (ستاره فیلم‌های سری جدید مردعنکبوتی) در نقش تاد، Daisy Ridley (ستاره سه گانه جدید جنگ ستارگان) در نقش ویئولا و Mads Mikkelsen (ستاره سریال هانیبال) در نقش شهردار پرنتیس اشاره کرد که این نامها باعث هرچه جذابتر شدن فیلم شده‌اند. داستان فیلم در مورد دنیایی مرموز است که در آن زنان به شکل عجیبی ناپدید شدند و مردان نیز دچار بیماری مرموزی به نام Noise شده‌اند که مانند حاله‌ای در دور آنها را گرفته و به نوعی صدای ذهنی هر فرد را با صدای بلند آشکار می‌سازد اما… این فیلم با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده و برای تاریخ 5 مارس 2021 (15 اسفند 1399) برنامه ریزی شده است.

Raya and the Last Dragon 

رایا و آخرین اژدها

ژانر: انیمیشن – اکشن –  ماجراجویی

کارگردان‌ها : Don Hall – Carlos López Estrada

تاریخ اکران: 5 مارس 2021 (15 اسفند 1399) (کیفیت عالی منتشر شده)

نقد فیلم‌: بررسی انیمیشن Raya and the Last Dragon / رایا و آخرین اژدها

امتیاز روتن: 94٪   IMDB: 7.5

رایا و آخرین اژدها انیمیشن ساخته Walt Disney Pictures و Walt Disney Animation Studios است که قرار است در اوایل سال 2021 اکران شود. داستان انیمیشن در مورد دنیای خیالی Kumandra در آسیای باستان است جایی که انسان و اژدها در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. اما وقتی هیولاهای مرموز و شومی به نام Druun این دنیا را تهدید می‌کنند. تمام اژدهایان برای نجات بشریت خود را فدا می‌کنند. اکنون 500 سال از آن ماجرا گذشته و دوباره هیولاهای Druun دنیا را مورد تهدید خود قرار داده‌اند و اکنون مسئولیت رایا قهرمان داستان است که برای نجات دنیا آخرین اژدهای باقی مانده را پیدا کند و… فیلم برای اکران عمومی و همینطور انتشار در Disney+ در تاریخ 5 مارس 2021 (15 اسفند 1399) برنامه ریزی شده است.

Zack Snyder’s Justice League 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / Zack Snyder’s Justice League

لیگ عدالتِ زک اسنایدر

ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی

کارگردان: Zack Snyder

تاریخ اکران: 18 مارس 2021 (28 اسفند 1399) (کیفیت عالی منتشر شده)

امتیاز روتن: 71٪   IMDB: 8.2

معرفی قهرمانان دنیای DC

آشنایی با شخصیت ‌های اصلی فیلم Zack Snyder’s Justice League

نقد فیلم: بررسی فیلم Zack Snyder’s Justice League / عدالت ابدی

در سال 2017 کمپانی برادران وارنر به خاطر مشکلات شخصی پیش آمده برای Snyder، تصمیم به تغییر کارگردان اصلی فیلم Justice League را گرفت و Joss Whedon را جایگزین Zack Snyder کرد. Whedon نیز بسیاری از سکانس‌ها را تغییر داد و از نو فیلم‌برداری کرد و البته فیلم بعد از انتشار مورد انتقاد شدید طرفداران DC قرار گرفت. بعد از گذشت سه سال کمپانی برادران وارنر قصد دارد تا نسخه کامل و تقریبا متفاوت فیلم که نزدیک به چهار ساعت است و توسط خود Snyder ساخته و کارگردانی شده است را منتشر کند. قهرمانان DC بعد از مرگ سوپرمن باید در کنار هم جمع شوند تا با یک پلیدی غیرقابل تصور مقابله کنند… فیلم قرار است در 18 مارس 2021 (28 اسفند 1399) (کیفیت عالی) از شبکه HBO Max منتشر شود.

Godzilla vs. Kong 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / گودزیلا در برابر کونگ

گودزیلا در برابر کونگ

ژانر: اکشن، هیجانی

کارگردان: Adam Wingard (آدام وینگارد)

تاریخ اکران: 31 مارس 2021 (11 فروردین 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

هفت فیلم گودزیلایی برتر / بهترین فیلم‌ها با حضور گودزیلا

بررسی فیلم Godzilla vs. Kong / گودزیلا در برابر کونگ

امتیاز روتن: 74٪   IMDB: 6.5

فیلم Godzilla vs. Kong یک فانتزی-هیولایی محصول کشور آمریکا به کارگردانی “آدام وینگارد” و حضور بازیگرانی همچون الکساندر اسکارگارد،میلی باب براون،کایل چندلر و ربکا هال می‌باشد. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم Godzilla: King of the Monsters محصول سال ۲۰۱۹ و Kong: Skull Island محصول سال ۲۰۱۷ می‌باشد. این فیلم در 31 مارس 2021 (11 فروردین 1400) از HBO Max منتشر خواهد شد.

مورد انتظارترین فیلم و انیمیشن های سال 2021

ماه آوریل (آپریل)

Nobody 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / فیلم هیچکس

هیچ کس

ژانر: اکشن، جنایی، درام

کارگردان : Ilya Naishuller

تاریخ اکران: 2 آپریل 2021 (13 فروردین 1399)(کیفیت عالی منتشر شده)

بررسی فیلم : بررسی فیلم اکشن Nobody / آقای هیچ کس

امتیاز روتن: 82٪   IMDB: 7.6

“هیچ کس” فیلمی اکشن هیجانی به کارگردانی Ilya Naishuller و نویسندگی Derek Kolstad و به تهیه کنندگی David Leitch (که تهیه کنندگی سری جان ویک را در کارنامه خود دارد) می‌باشد. فیلم داستان هاچ منسل (با بازی باب اُدِنکِرک بازیگر اصلی سریال Better Call Saul) یک مرد خانواده و با روحیه بسیار شکننده و مبتلا به بیماری سندرم PTSD را روایت می‌کند.(سندرمی که باعث می‌شود فرد نتواند جلوی رفتار پرخاشگرانه خود را بواسطه سانحه‌ای که قبلا تجربه کرده بگیرد.)(در اصل او به مدت بیست سال با افراد خطرناکی کار می‌کرد و یک حرفه‌ای محسوب می‌شود.) وقتی دو سارق به خانه حومه شهر او برای سرقت وارد می‌شوند او از درگیری با آنها امتناع می‌کند. اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و وقتی گروهی در حال آزار زنی در اتوبوسی هستند او مداخله کرده و دردسر بزرگی برای خود بوجود می‌آورد. با اینکار ارباب مواد روسی به دنبال انتقام از او و خانواده‌اش وارد عمل می‌شود حال هاچ باید با آنها دست و پنجه نرم کند و از خانواده خود دفاع کند و… این فیلم قرار است 2 آپریل 2021 (13 فروردین 1399) اکران شود و از تریلر فیلم پیداست با یک فیلم سراسر هیجان مانند جان ویک طرف هستیم.

Mortal Kombat

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / فیلم مورتال کمبت 2021

 مورتال کمبت

ژانر:اکشن، ماجراجویی، فانتزی

کارگردان: Simon McQuoid

تاریخ اکران: 23 آپریل 2021 (3 اردیبهشت 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

بررسی فیلم: بررسی فیلم Mortal Kombat 2021 / نبرد آتش و یخ

امتیاز روتن: 55٪   IMDB: 6.3

فیلم مورتال کمبت که از روی بازی کامپیوتری به همین نام ساخته شده قرار است در 16 آپریل 2021 به اکران عمومی دربیاد و به طور همزمان در HBO Max نیز منتشر خواهد شد. سری بازیهای مورتال کمبت به خاطر خشونت بیش از حد در مبارزاتشان و همینطور شخصیتهای خاص و دوست داشتنی بسیار معروف هستند. از بازیگران مطرح فیلم میتوان به Lewis Tan – Joe Taslim – Jessica McNamee و Hiroyuki Sanada اشاره کرد. به نظر میرسد که فیلم قرار است یک سری مبارزات و اکشنهای رزمی بسیار هیجان انگیز و خونین را به نمایش بگذارد و یک روح تازه به سری فیلمهای مورتال کمبت بدمد. بیش از دو دهه از انتشار آخرین فیلم از سری مورتال کمبت میگذرد و این فیلم به نوعی قرار است بازگشت این فرانچایز به دنیای سینما را امکان پذیر کند و شکست دو فیلم قبلی سری را جبران کند. اما آیا فیلم میتواند به موفقیت برسد؟ باید تا 23 آپریل 2021 (3 اردیبهشت 1400) برای پاسخ به این سوال منتظر بمانیم…

Wrath of Man
 

مورد انتظارترین فیلم های 2021 / Wrath of Man

ژانر: اکشن، هیجانی

کارگردان : Guy Ritchie (گای ریچی)

تاریخ اکران: 23 آپریل 2021 (3 اردیبهشت 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

بررسی فیلم:  بررسی فیلم Wrath of Man / خشم انسان

امتیاز روتن: 66٪   IMDB: 7.3

گای ریچی که در سال 2020 با فیلم جنتلمن (بررسی فیلم The Gentlemen) توانست یک فیلم اکشن موفق را بسازد امسال نیز به سراغ یک فیلم اکشن هیجانی دیگر رفته است. فیلمی با نقش آفرینی جسیون استاتهام (معرفی هفت فیلم برتر اکشن جیسون استاتهام) که همین موضوع هیجان خاصی به فیلم بخشیده است. جیسون استاتهام که یکی از محبوبترین بازیگران فیلم‌های اکشن است در این فیلم در نقش H که یک فرد مرموز و سرد است ایفای نقش می‌کند. H یک راننده حمل پول است و صدها میلیون‌ دلار را هر هفته در لس آنجلس جا به جا می‌کند و همین موضوع باعث اتفاقات اصلی داستان می‌شود و… از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به Scott Eastwood در نقش تام و Holt McCallany در نقش بولت اشاره کرد. هم اکنون فیلم برداری این اثر به اتمام رسیده و این فیلم قرار است در تاریخ 23 آپریل 2021 (3 اردیبهشت 1400) به اکران عمومی در بیاید. 

مورد انتظارترین فیلم و انیمیشن های سال 2021

ماه مه(می)

The Woman in the Window 

فیلمهای برتر آینده / The Woman in the Window

زنی پشت پنجره

ژانر: جنایی، درام، رمز آلود

کارگردان: Joe Wright

تاریخ اکران: 14 می 2021 (24 اردیبهشت 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

امتیاز روتن: 26٪   IMDB: 5.7

زنی پشت پنجره فیلمی درام روانشناسانه است که توسط جو رایت – که بیشتر برای کارگردانی آثار درام رمانتیکی همچون غرور و تعصب محصول 2005 و تاوان محصول 2007 مشهور است – ساخته شده است. داستان فیلم در مورد روانشناسِ زنِ تنهایی به نام آنا فاکس است که از بیماری آگورافوبیا (کسانی که محیط‌های شلوغ و باز برایشان ایجاد تنش می‌کند) رنج می‌برد. او از پشت پنجره‌اش یک قتل در همسایگی‌ جدیدش مشاهده می‌کند و همین موضوع مشکلات بسیاری برای او ایجاد می‌کند و او را غرق در اوهامی عجیب می‌کند. بازیگران مشهوری همچون ایمی آدامز، گری اولدمن و آنتونی مکی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. امیدواریم مانند تریلر منتشر شده از فیلم با اثری روانشناسانه و عمیق رو به رو باشیم. این فیلم در تاریخ 14 می 2021 (24 اردیبهشت 1400) از طریق نت فلیکس خواهد شد.

Spiral: From the Book of Saw 

فیلم Spiral

مارپیچ(نسخه جدید اره)

ژانر: جنایی، وحشت، رمز آلود

کارگردان: Darren Lynn Bousman

تاریخ اکران: 14 می 2021 (24 اردیبهشت 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

امتیاز روتن: 37٪   IMDB: 5.9

نقد فیلم: بررسی فیلم Spiral / اره‌ای که دیگر تیز نیست

شماره نهم از مجموعه فیلم‌های سری اره با نام مارپیچ چند وقتی است که معرفی شده است. کارآگاه Zeke Banks (با بازی Chris Rock) به همراه همکارش مسئول تحقیق در پرونده‌ی قتلی مخفوف شده‌اند. پرونده‌ای که در مورد قتل‌های افسرهای پلیس می‌باشد. به زودی Zeke رد پای یک قاتل سادیستی(کسی که از رنج دیگران لذت می‌برد) که شکل عجیبی از قتل‌ها را همراه با بازی انجام می‌دهد را پیدا می‌کند. اما هر چه رازها آشکارتر می‌شود کارآگاه بیشتر در منجلاب بازیی خطرناک قرار می‌گیرد. کارگردان این عنوان را Darren Lynn Bousman بر عهده دارد که کارگردانی سه شماره از این سری (شماره دوم، سوم و چهارم) را برعهده داشته است. از دیگر بازیگران فیلم می توان به Samuel L. Jackson ، Marisol Nichols و Max Minghella اشاره کرد. این فیلم 14 می 2021 (24 اردیبهشت 1400)  قرار است به پرده‌ی سینما بیاید.

Army of the Dead 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / Army of the Dead

ارتش مردگان

ژانر: اکشن، وحشت

کارگردان: Zack Snyder (زک اسنایدر)

تاریخ اکران: 21 می 2021 (31 اردیبهشت 99)(کیفیت عالی منتشر شده)

نقد فیلم: بررسی فیلم Army of the Dead / ارتش مردگان

امتیاز روتن: 71٪   IMDB: 6.3

زک اسنایدر بعد از انتشار موفقیت آمیز لیگ عدالت در سال 2021 یک عنوان کاملا جدید نیز برای امسال در نظر گرفته است. فیلم ارتش مردگان برخلاف فیلم‌های ابرقهرمانی DC تِمی آخرو زمانی دارد. فیلم داستان گروهی از مزدوران را روایت می‌کند که (در شهری پر از زامبی) قصد دارند سرقتی از کازینویی در لاس وگاس انجام دهند. از بازیگران مطرح فیلم می‌توان به دیو باتیستا، الا پورنل، نورا آرنزدر و هیرویوکی سانادا اشاره کرد. برخلاف دیگر فیلم‌های زامبی محورِ سبکِ وحشت در تریلر فیلم شاهدِ زامبی‌هایی بسیار باهوشی هستیم که سریع و کاملا سازمان یافته هستند و این باعث می‌شود با داستانی مرموز و متفاوت به نسبت دیگر آثار مشابه طرف باشیم. با این حال باید دید این ترکیب جدید برای زامبی‌ها جوابگو است یا خیر. فیلم ارتش مردگان در تاریخ 21 می 2021 (31 اردیبهشت 99) از شبکه نت فلیکس منتشر خواهد شد، تا آن تاریخ باید منتظر بمانیم تا نتیجه نهایی را ببینیم.

A Quiet Place 2

فیلم A Quiet Place 2

یک مکان خلوت 2

ژانر: وحشت، هیجانی

کارگردان: John Krasinski (جان کراسینسکی)

تاریخ اکران: 28 می 2021 (7 خرداد 99) (کیفیت عالی منتشر شده)

نقد فیلم: بررسی فیلم A Quiet Place Part II / آخرالزمان خاموش

امتیاز روتن: 90٪   IMDB: 8

موجودات عجیب پا به دنیا گذاشته‌اند که به صدا بسیار حساسند. پس کوچکترین صدایی می‌تواند تهدیدی خطرناک برای جان انسان‌ها باشد. در سال 2018 ،فیلم A Quiet Place  با بودجه‌ی 17 میلیون دلاری در هالییود ساخته شد. این فیلم یکی از تحسین برانگیزترین فیلم‌های ترسناک در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. که همین امر باعث شد که از طرف منتقدین مورد تمجید قرار گیرد و در سایت Rotten Tomatoes امتیاز 95 از 100 را کسب کند. به همین دلیل اصلا جای تعجب نیست که Paramount Pictures برای کسب درآمد از این گونه فیلم‌های دنباله‌دار حمایت کند. در تاریخ 28 می 2021 (7 خرداد 99) ، Quiet Place 2 بروی پرده سینما خواهد رفت و بعد از  45 روز از طریق Paramount+ کیفیت خوبش منتشر خواهد شد.

Cruella 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / فیلم کروئلا

کروئلا

ژانر: اکشن، کمدی، جنایی

کارگردان: Craig Gillespie

تاریخ اکران: 28 می 2021 (7 خرداد 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

نقد فیلم: بررسی فیلم Cruella / دخترکی سیاه و سفید

امتیاز روتن: 72٪   IMDB: 7.4

با تمام تهی بودنِ سینماییِ فیلم‌ها و انیمیشن‌های جدیدِ دیزنی نمیتوان از موفقیت تجاری بزرگی که این فیلم‌ها برای این کمپانی بدست آورده چشم پوشی کرد. در ادامه‌ی بازسازی و تبدیل به Live-Action کردن عناوین قدیمی، دیزنی به سراغِ انیمیشنِ 101 سگِ خالدار محصولِ سال 1961 (101 Dalmatians) رفته است. در این انیمیشن ما با شخصیت بدذاتی به نام کروئلا دویل آشنا می‌شویم که یک طراحِ مدِ جوان است که عاشق ساخت لبا‌س‌های عجیب با پوستِ و خزِ سگ‌هاست! او یکی از بدذات‌ترین کاراکترهای تاریخ است و در لیست 100 سال 100 شخصیت منفور AFI (ویژه برنامه شبکه CBS) در رتبه سی و نهم قرار گرفته است. در این فیلم بازیگر معروف اما استون (Emma Stone) که برای نقش آفرینی در فیلم لالالند برنده جایزه اسکار نیز شده است، در نقش کروئلای مجنون ایفای نقش خواهد کرد که یکی از مهمترین دلایل مورد انتظار بودن این فیلم حضور او در این نقش سمبلیک و تاریک می‌باشد. در این فیلم فراتر از داستان انیمیشن بیشتر با درونِ عجیب و مجنون کروئلا آشنا خواهیم شد. از دیگر بازیگران فیلم میتوان به Emma Thompson (برنده دو جایزه اسکار) و Mark Strong اشاره کرد. دیزنی تاریخ 28 می 2021 (7 خرداد 1400) را برای اکران فیلم در نظر گرفته است. باید منتظر اطلاعات بیشتری از این فیلم بمانیم. (تریلر رسمی اول) (تریلر رسمی دوم)

مورد انتظارترین فیلم و انیمیشن های سال 2021

ماه ژوئن

The Conjuring: The Devil Made Me Do It 

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It (احضار: شیطان مرا مجبور کرد)

احضار: شیطان مرا مجبور کرد

ژانر:وحشت، رمز آلود

کارگردان: Michael Chaves (مایکل چاوز)

تاریخ اکران: 4 ژوئن 2021 (14 خرداد 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

نقد فیلم: بررسی فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It

امتیاز روتن: 59٪   IMDB: 6.4

 لورن و اد وارن به عنوان متخصصین در مورد وقایع غیرطبیعی تحقیق می‌کنند. این بار آنها با نوعی از “شرِ” کاملا جدید سر و کار دارند. اگر در شماره‌های قبلی با خانواده‌های وحشت زده سر و کار داشتند. اما این بار سر و کار آنها با محاکمه‌ی قتلی است که بسیار مشکوک است… این عنوان سومین داستان سری احضار می‌باشد و کارگردانی این عنوان را مایکل چاوز بر عهده خواهد داشت. از جمله بازیگران مطرح در این فیلم می‌توان به Vera Farmiga ،Patrick Wilson و Julian Hilliard اشاره کرد. فیلم در تاریخ 4 ژوئن 2021 (14 خرداد 1400) اکران خواهد شد و به مدت یک ماه نیز از طریق HBO MAX در دسترس خواهد بود. (تریلر فیلم از یوتوب)

In the Heights 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / In the Heights 

در ارتفاعات

ژانر: درام، موزیکال

کارگردان: Jon M. Chu

تاریخ اکران: 11 ژوئن 2021 (21 خرداد 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

امتیاز روتن: 95٪   IMDB: 7.4

فیلمِ “در ارتفاعات” اقتباسی از نمایش تئاتری به همین نام به قلم “لین-مانوئل میراندا” است. شاید این نمایش به محبوبیت نمایش همیلتونِ میراندا (بررسی فیلم همیلتون) نباشد اما جزو آثار موفق او محسوب می‌شود. به طوری که این نمایش در سال 2008 توانست چهار جایزه تونی از جمله بهترین موسیقی را از آن خود کند. میراندا به همراه کوییرا هودز (Quiara Alegría Hudes) این نمایش(برای تئاتر) را به رشته تحریر در آورده اما خود “کوییرا هودز” نمایشنامه این فیلم را آماده کرده است. جان ام. چو (Jon M. Chu) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و نام مانوئل میراندا به جز در بازیگران در تهیه‌کنندگان فیلم نیز دیده می‌شود. این فیلمِ موزیکال داستانِ صاحب مغازه‌‌ی خواربار فروشی در محله‌ای لاتین در نیویورک را روایت می‌کند که در آرزوی بستن مغازه‌اش و رفتن به سوی آرزوهای بزرگ‌تر است. با این حال وقتی تراژدی‌های خانوادگی اتفاق می‌افتند، او در صدد مبارزه برمی‌آید و… این فیلم قرار است در 18 ژوئن 2021 (28 خرداد 1400) به اکران عمومی برسد و برای 30 روز نیز در HBO Max در دسترس خواهد بود.

The Hitman’s Wife’s Bodyguard 

The Hitman's Wife's Bodyguard

ژانر: اکشن،ماجراجویی، کمدی

کارگردان:Patrick Hughes 

تاریخ اکران: 16 ژوئن 2021 (26 خرداد 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

امتیاز روتن: 25٪   IMDB: 6.2

فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard ادامه‌ای بر فیلم The Hitman’s Bodyguard محصول سال 2017 می‌باشد که با داستان جذاب و بازیهای بسیار خوبش یکی از فیلم‌های اکشن کمدی جذاب سال 2017 محسوب می‌شود. چهار سال از اتفاقات شماره قبل گذشته و هنوز دوستی ما بین دو شخصیت اصلی فیلم Michael Bryce (با بازی Ryan Reynolds ) و Darius Kincaid (با بازی Samuel L. Jackson) ادامه دارد. اما تهدیدی جدید اینبار زن Darius (با بازی Salma Hayek) را هدف قرار داده و اینبار آن دو باید با هم در برابر این تهدید قد علم کنند. فیلم برای 16 ژوئن 2021 (26 خرداد 1400) برنامه ریزی شده است. (تریلر رسمی فیلم از یوتوب)

Peter Rabbit 2: The Runaway 

انیمیشن Peter Rabbit 2 The Runaway

پیتر خرگوشه 2 : فراری

ژانر: کمدی، ماجراجویی، خانوادگی

کارگردان:Will Gluck (ویل گلوک)

تاریخ اکران: 18 ژوئن 2021 (28 خرداد 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

امتیاز روتن: 66٪   IMDB: 6.2

انیمیشن Peter Rabbit 2: The Runaway به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی Will Gluck می‌باشد. این انیمیشن دارای محیطی شاد و جذاب است که هم کودکان و هم بزرگسالان را به راحتی جذب خود می‌کند. در فیلم شخصیت‌های کارتونی را می‌توانید در کنار بازیگران واقعی ببینید که محیط متفاوتی را ساخته‌اند. داستان انیمیشن درست بعد از شماره اول آن در جریان است. توماس مک گرگور (با بازی Domhnall Gleeson) و همسایه سابقش Bea (با بازی Rose Byrne) در حال حاضر متاهل شده‌اند و پیتر و دیگر خرگوش‌ها را در کنار خودشان در باغ نگهداری می‌کنند. اما پیتر هنوز از ماجراجویی و شیطنت هایش دست برنداشته است. او در شهر برای دزدی از یک بازار میوه برنامه ریزی کرده اما نقشه‌ی او شکست می‌خورد و تمام دوستان او در خطر جدی قرار می‌گیرند… اکنون او باید به همراه توماس و Bea به کمک آنها برود. این انیمیشن قرار است در تاریخ 18 ژوئن 2021 (28 خرداد 1400) به روی پرده ی سینما برود.

Fast & Furious 9 

فیلم Fast & Furious 9

به اختصار F9 (سریع و خشن 9)

ژانر: اکشن، ماجراجویی، جنایی

کارگردان: Justin Lin (جاستین لین)

تاریخ اکران: 25 ژوئن 2021 (4 تیر 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

نقد فیلم: نقد و بررسی فیلم F9 / سریع و خشن ۹

معرفی و رتبه بندی مجموعه فیلم های سریع و خشن 

امتیاز روتن: 59٪   IMDB: 5.2

فیلم “سریع و خشن ۹” محصول کشور امریکا دنباله‌ای است بر فیلم “سریع و خشن ۸” که در ژانر اکشن – مهیج با کارگردانی “جاستین لین” و بازیگرانی همچون، وین دیزل ، لوکاس بلک و تیرس گیبسون تولید شده است. طرفداران پرتعداد این مجموعه باید تا 25 ژوئن 2021 (4 تیر 1400) صبر کنند تا ببینند چه ماجراجویی‌هایی در این فیلم انتظارشان را می‌کشد. پس از اکران موفق فیلم “هابز و شاو” (نقد فیلم هابز و شاو) حال باید به تماشای دهمین فیلم از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن بدون حضور “دواین جانسون” (بهترین فیلم های دواین جانسون) بنشنیم. این نشان می‌دهد که این فیلم می‌خواهد داستان جدید و مستقلی را برایمان تعریف کند. در داستان فیلم آمده است… پس از وقایع (Fate of the Furious (2017 ، دومینیک تورِتو و خانواده وی باید با برادر کوچکتر او جیکوب که یک قاتل خطرناک است و  با دشمن قدیمی آنها همراه شده است ، روبرو شوند. سازندگان اسم اصلی این عنوان را F9: The Fast Saga اعلام کردند و اعلام کردند در این قسمت سریع و خشن به فضا نیز خواهد رفت! همچنین طبق اخبار جدید اعلام شده این فیلم آخرین عنوان از سری سریع و خشن خواهد بود. 

مورد انتظارترین فیلم و انیمیشن های سال 2021

ماه ژوئیه(جولای)

The Tomorrow War 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / The Tomorrow War 

جنگ فردا

ژانر: اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی

کارگردان: Chris McKay

تاریخ اکران: 2 جولای 2021 (11 تیر 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

نقد فیلم:بررسی فیلم The Tomorrow War – در جدال با فضائی‌ها

امتیاز روتن: 53٪   IMDB: 6.6

The Tomorrow War فیلمی اکشن علمی‌تخیلی به کارگردانی کریس مک‌کی(Chris McKay) که زک دن(Zach Dean) نگارش فیلم‌نامه آن را برعهده داشته است. از جمله ستارگان فیلم می‌توان به کریس پرت(Chris Pratt)، ایوان استراهاوسکی(Yvonne Strahovski)، جی کی سیمونز(J. K. Simmons) و بتی گیلپین(Betty Gilpin) اشاره کرد. بشر در آینده‌ای نزدیک (سال 2050) در جنگی عظیم و مرگبار با موجودات فضایی رو به رو شده و در آستانه انقراض قرار دارد. از همین رو آیندگان برای نجات دنیا به گذشته سفر می‌کنند تا از گذشتگان برای مقابله با نابودی جهان کمک بگیرند. در این بین یک معلم (با بازی کریس پرت) تصمیم می‌گیرد به آینده سفر کند تا به مبارزه با مهاجمین فرازمینی بپردازد و… یکی از مهمترین ویژگی‌های فیلم که از تریلر آن می‌توان حدس زد جلو‌ه‌های ویژه زیبا و صحنه‌های اکشن هیجان انگیز و درگیرکننده است. این فیلم قرار است 2 جولای 2021 (11 تیر 1400) از شبکه Prime Video منتشر شود. (تریلر رسمی فیلم از یوتوب) (تریلر دوم از یوتوب)

Black Widow 

فیلم Black Widow (بیوه ی تاریک)

بیوه‌ی سیاه

ژانر: ابر قهرمانی ، اکشن ، ماجراجویی

کارگردان: Cate Shortland (کیت شورتلند)

تاریخ اکران: 9 جولای 2021 (18تیر 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

نقد فیلم:  نقد و بررسی فیلم سینمایی Black Widow / بالیوود در هالیوود

امتیاز روتن: 80٪   IMDB: 6.8

فاز چهارم سری داستان های دنیای مارول با فیلم Black Widow آغاز خواهد شد. این فیلم یکی از مورد انتظارترین فیلم های مارول در سال 2021 می باشد که پس از فیلم کاپیتان مارول (بررسی فیلم کاپیتان مارول ) دومین فیلم مستقل با قهرمان اصلیِ زن محسوب می‌شود. فیلم داستان “ناتاشا رومانوف” معروف به Black Widow که قبل از این جزو جاسوس‌های آموزش دیده‌ی روسیه بود را به تصویر می‌کشد. داستان فیلم بین اتفاقات Captain America: Civil War و Avengers: Infinity War در جریان است. او به همراه سازمان مخفی SHIELD به یک ماموریت فوق خطرناک پا می گذارد. کارگردانی این فیلم به عهده ی کیت شورتلند است و از جمله بازیگران مطرح فیلم میتوان به اسکارلت جوهانسون  و فلورانس پوگ و دیوید هاربر در نقش نگهبان سرخ اشاره کرد. فیلم در تاریخ 9 جولای 2021 (18 تیر 1400) همزمان در سینماها و دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. (تریلر نهایی از یوتوب)

Gunpowder Milkshake 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / Gunpowder Milkshake

ژانر: اکشن، ماجراجویی، هیجانی

کارگردان: Navot Papushado

تاریخ اکران: 14 جولای 2021 (23 تیر 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

امتیاز روتن: 62٪   IMDB: 6

Gunpowder Milkshake فیلمی اکشن هیجانی به کارگردانی ناوت پاپوشادو (Navot Papushado) است که فیلم‌نامه آن را پاپوشادو با کمک ایهود لاوسکی (Ehud Lavski) به رشته تحریر در آورده است. از جمله بازیگران مطرح فیلم می‌توان به کارن گیلان (Karen Gillan)، لینا هیدی (Lena Headey)، کارلا گوجینو (Carla Gugino) و میشل یئو (Michelle Yeoh) اشاره کرد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: اسکارلت (با بازی لینا هیدی) در زندگیِ آشفته خود به عنوان یک آدمکش حرفه‌ای در ماموریتی مجبور می‌شود به شکلی بی‌رحمانه دخترش سام (با بازی کارن گیلان) را رها کند و بگریزد. سالها بعد، سام نیز مانند مادرش به قاتلی خونسرد تبدیل شده است. در یکی از ماموریت‌ها وقتی سام دخترِ بی‌گناه 8 ساله‌ای را در مخاطره می‌بیند، چاره‌ای ندارد جز اینکه ماموریت را نادیده گرفته و دختر را نجات دهد و… از تریلر فیلم پیداست که با فیلمی پر زد و خورد و هیجان انگیز طرف هستیم. این فیلم قرار است در 14 جولای 2021 (23 تیر 1400) از طریق شبکه Netflix منتشر شود. (تریلر رسمی فیلم از یوتوب)

Escape Room: Tournament of Champions 

اتاق فرار : تورنمنت قهرمانان

اتاق فرار : تورنمنت قهرمانان

ژانر: وحشت، رمز آلود

کارگردان: Adam Robitel (آدام رابیتل)

تاریخ اکران: 16 جولای 2021 (25 تیر 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

امتیاز روتن: 46٪   IMDB: 6.1

 پس از موفقیت فیلم “اتاق فرار” محصول سال ۲۰۱۹، کاملا قابل حدس بود که Sony Pictures به دنبال ساخت دنباله‌ای برای این فیلم برود. قسمت دوم این مجموعه نیز توسط “آدام رابیتل” کارگردان قسمت نخست ساخته خواهد شد. تیلور راسل، ایزابل فورمن و لوگان میلر از جمله ستارگان این فیلم رازآلود و ترسناک می‌باشند. سازندگان فیلم قول سورپرایزهای بزرگی در این فیلم به طرفداران این مجموعه داده‌اند. در داستان فیلم شش نفر با خصوصیات و ویژگی‌های خاص در واگن مترویی اسیر شده‌اند و باید با کمک هم از آنجا و اتاق‌های عجیبِ بعدی با حل معماها و رد شدن از تله‌های مرگبار فرار کنند، اما آیا همه آنها می‌توانند از این اتاق‌های مرگبار جان سالم به در ببرند؟ فیلم اتاق فرار 2 قرار است در تاریخ 16 جولای 2021 (25 تیر 1400) توسط Sony Pictures به سینماهای آمریکا اکران شود. (تاریخ انتشار کیفیت عالی مشخص نیست) (تریلر رسمی فیلم از یوتوب)

Old 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / Old 

اولد

ژانر: درام، رمزآلود، هیجان انگیز، وحشت

کارگردان‌: M. Night Shyamalan

تاریخ اکران: 23 جولای 2021 (1 مرداد 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

نقد فیلم: بررسی فیلم Old / پیری زودرس

امتیاز روتن: 50٪   IMDB: 5.9

اولد فیلمی ترسناک-مهیج با رگه‌های روانشناسانه به نویسندگی و کارگردانی M. Night Shyamalan و با الهام از رمان گرافیکی Sandcastle ساخته “پیر اسکار لوی” و “فردریک پیترز” است. دختر Night به مناسبت روز پدر این رمان را به او هدیه داد، و نایت پس از خواندن آن تصمیم گرفت این داستان را تبدیل به یک فیلم سینمایی کند. داستان فیلم در مورد یک ساحل مرموز است که افرادی که به آنجا می‌روند را به شکل اسرارآمیزی مسن می‌کند. یک خانواده که در تعطیلات به سر می‌برند، متوجه می‌شوند که ساحلِ خلوتی که برای چند ساعت در آن استراحت کرده‌اند، به نوعی باعث پیر شدن سریع آنها شده و کل زندگی آنها را در یک روز کاهش داده است. این داستان می‌تواند موقعیت متفاوتی در ژانر وحشت در سینما باشد و ترسی که همه ما از پیر شدن داریم را در کاراکترهایی که یک شبه مسن شده‌اند، انعکاس دهد. این فیلم قرار است در 23 جولای 2021 (1 مرداد 1400) توسط Universal Pictures در سینماها اکران شود اما باید برای کیفیت خوب آن کمی بیشتر منتظر بمانیم.

Snake Eyes: G.I. Joe Origins

Snake Eyes (چشمان مار) 

چشمان مار

ژانر: اکشن، ماجراجویی

کارگردان:  (Robert Schwentke) (روبرت شونتکه)

تاریخ اکران: 23 جولای 2021 (1 مرداد 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

امتیاز روتن: 38٪   IMDB: 5.7

 Snake Eyes سومین فیلم مجموعه G.I. Joe از زمان اکران فیلم «جی‌. آی. جو: ظهور کبرا» (G.I. Joe: The Rise of Cobra) در سال 2009 است؛ روبرت شونتکه (Robert Schwentke) کارگردان فیلم‌های RED و R.I.D.P در حال مذاکره برای کارگردانی این فیلم می باشد. Snake Eyes قرار است در تاریخ 23 جولای 2021 (1 مرداد 1400) در سینماها اکران شود.

The Green Knight 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / The Green Knight

شوالیه سبز

ژانر: درام، فانتزی، ماجراجویی

کارگردان:David Lowery (دیوید لوری)

تاریخ اکران: 30 جولای 2021 (8 مرداد 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

بررسی و تحلیل: بررسی و تحلیل فیلم The Green Knight / سفری از رذالت به شرافت

امتیاز روتن: 87٪   IMDB: 6.7

شوالیه سبز فیلمی فانتزی حماسی قرون وسطایی به نویسندگی، تدوین، تهیه‌کنندگی و کارگردانی “دیوید لوری است. این فیلم بر اساس شعر سر گاوین و شوالیه سبز (Sir Gawain and the Green Knight) ساخته شده است. Dev Patel در نقش سر گاوین، Alicia Vikander در نقش لیدی اِسل، Joel Edgerton در نقش لرد و Sean Harris در نقش شاه آرتور بخشی از مهمترین بازیگران این فیلم محسوب می‌شوند. شوالیه سبز داستان سر گاوین، برادرزاده سرسخت شاه آرتور را روایت می‌کند، که در تلاش برای مقابله با شوالیه مشهور سبز(موجود درخت مانند) به یک ماجرای حماسی و مرگبار قدم می‌گذارد. فیلم شوالیه طبق آخرین اخبار برای 30 جولای 2021 (8 مرداد 1400) برنامه‌ریزی شده است.

Jungle Cruise  

فیلم Jungle Cruise (کشتی تفریحیِ جنگلی)

کشتی تفریحیِ جنگلی

ژانر: فانتزی، ماجراجویی، خانوادگی

کارگردان:Jaume Collet-Serra

تاریخ اکران: 30 جولای 2021 (8 مرداد 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

نقد فیلم: بررسی فیلم Jungle cruise / ترکیبی ضعیف از چند فیلم 

امتیاز روتن: 63٪   IMDB: 6.7

فیلم “jungle cruise” یک فیلم کمدی-ماجراجویانه به کارگردانی “جوم کوله سِرا” با حضور بازیگرانی همچون دواین جانسون ،امیلی برانت و ادگار رامیرز در دست تولید می‌باشد‌. این فیلم در تاریخ 30 جولای 2021 (8 مرداد 1400) اکران می‌شود و ما قرار است که آنها را در این ماجراجویی در دل جنگل‌های آمازون همراهی کنیم. داستان فیلم در مورد یک پارک غیر عادی است که عنصری فرازمینی آن را تحت تاثیر قرار داده است. این فیلم در همان تاریخ در دیزنی پلاس نیز منتشر شده و کیقیت عالی آن در دسترس خواهد بود. (تریلر رسمی دوم از یوتوب)

Stillwater

Stillwater

ژانر: درام ، دلهره آور

کارگردان:Tom McCarthy (تام مک کارتی)

تاریخ اکران: 30 جولای 2021 (8 مرداد 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

امتیاز روتن: 74٪   IMDB: 6.9

فیلم “Stillwater” یک درام-جنایی محصول کشور آمریکا می‌باشد.این فیلم توسط کارگردان فیلم تحسین شده “Spotlight” یعنی “تام مک کارتی” کارگردانی شده است. از بازیگران این فیلم میتوان به مت دیمون،ابیگل برسلین و کامیل کاتین اشاره کرد. “Stillwater”داستان مردی را روایت می‌کند که برای تبرئه کردن دخترش از اتهام قتلی که انجام داده وارد عمل می‌شود. این فیلم قرار بود در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ اکران شود، اما تاخیر خورد و در اخبار جدید قرار است در 30 جولای 2021 (8 مرداد 1400) منتشر شود. (تریلر رسمی از یوتوب)

ماه اوت (آگوست)

The Suicide Squad

The Suicide Squad (جوخه انتحار)

جوخه انتحار

ژانر: اکشن،ماجراجویی،فانتزی

کارگردان:James Gunn

تاریخ اکران: 6 آگوست 2021 (15 مرداد 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

نقد فیلم: بررسی فیلم The Suicide Squad / جوخه انتحارِ باشکوه

هفت فیلم برتر مارگو رابی / آشنایی با مارگو رابی و بهترین فیلم‌هایش

معرفی گروه Suicide Squad / معرفی اعضا و چگونگی تاسیس

جوخه انتحار یک فیلم ابرقهرمانی از دنیای کمیک DC می‌باشد. این فیلم دنباله‌ی فیلم خوجه انتحار محصول سال 2016 می‌باشد و ادامه داستان آن را به شکلی متفاوت دنبال می‌کند. از بازیگران مطرح فیلم می‌توان به مارگو رابی در نقش هارلی کویین (معرفی شخصیت هارلی کویین) ، ادریس البا در نقش بلاداسپورت و جان سینا در نقش Peacemaker اشاره کرد. جوخه انتحار قرار است در تاریخ 6 آگوست 2021 (15 مرداد 1400)  به اکران عمومی در بیاید و به خاطر ستارگانش، انتظارات از این فیلم بسیار زیاد است. (تریلر جدید از یوتوب)

Free Guy 

مورد انتظارترین فیلم های 2020 / Free Guy

مرد آزاد

ژانر: اکشن، ماجراجویی ، کمدی

کارگردان: Shawn Levy

تاریخ اکران: 13 آگوست 2021 (22 مرداد 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

نقد فیلم: بررسی فیلم Free Guy / گایِ آزادِ اسیر!

یک بازیِ کامپیوتریِ جهان‌بازِ بسیار خشونت آمیز (مثل GTA!) را در نظر بگیرید! و بعد تصور کنید خودتان یکی از NPCهای (شخصیت های غیرقابل بازی درون بازی یا داستان آن) درون این بازی هستید و به یکباره متوجه اتفاقات عجیبی می شوید! Ryan Reynolds قرار است در نقش Guy در این فیلم اکشن کمدی متفاوت ایفای نقش کند. فیلمی که موضوع جالبی را برای جذب مخاطبانش انتخاب کرده و می‌تواند موقعیت‌های طنز غیرقابل پیش‌بینی زیادی را در طول داستانش بوجود بیاورد. رایان را با نقش آفرینی زیبایش در فیلم Deadpool بیاد داریم و می‌توان انتظار داشت در این فیلم نیز با موضوع جالبی که دارد بتواند یک اثر طنز جالب را برای طرفدارانش به جا بگذارد. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به Taika Waititi (سازنده فیلم جوجو ربیت) و Jodie Comer (شخصیت Villanelle در سریال Killing Eve)اشاره کرد. تاریخ انتشار فیلم برای 21 می 2021 (31 اردیبهشت 1400) برنامه ریزی شده است و بعد از 45 روز در دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.

Candyman 

فیلم Candyman 2020

مرد شکلاتی

ژانر: وحشت، دلهره آور

کارگردان: Bernard Rose (برنارد رز)

تاریخ اکران: 27 آگوست 2021 (5 شهریور 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

 فیلم مرد شکلاتی، یک فیلم در ژانر وحشت است که بازسازیِ اثری با همین نام  از سال 1992 می باشد.  کارگردانی این فیلم را “نیا داکوستا” برعهده دارد و از یحیی عبدالمتین به بعنوان بازیگر اصلی فیلمش استفاده کرده است . همچنین بازیگرانی همچون تونی تات و تیونا پاریس نیز در این فیلم ایفای نقش می کنند. نیا داکاستا که از او فیلم little woods را به یاد داریم در این فیلم از بازیگرِ فیلمِ آکوامن، یحیی عبدالمتین در فیلم اصلیش استفاده کرده است.این فیلم در تاریخ 27 آگوست 2021 (5 شهریور 1400) بر روی پرده سینماها می رود. (تریلر رسمی دوم از یوتوب)

مورد انتظارترین فیلم و انیمیشن های سال 2021

ماه سپتامبر

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings 

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (شانگ چی و افسانه ده حلقه)

شانگ چی و افسانه ده حلقه

ژانر: اکشن، درام

کارگردان: Destin Daniel Cretton

تاریخ اکران: 3 سپتامبر 2021 (12 شهریور 1400) (کیفیت عالی منتشر نشده)

معرفی شخصیت Shang-Chi / حقایقی از شخصیت شانگ-چی

مارول در سال 2021 قصد دارد تا یکی دیگر از شخصیت‌هایش یعنی “شانگ چی” را در یک فیلم سینمایی مستقل بروی پرده سینما بیاورد. این فیلم بخشی از فاز چهارم مارول خواهد بود و قرار است داستان و ماجراهای “شانگ چی” استاد کونگ فو و استاد استفاده از نانچیکو و ماجراهای پیرامونش را به تصویر بکشد. این فیلم برای 3 سپتامبر 2021 (12 شهریور 1400) برای اکران در سینماها برنامه‌ریزی شده است (و بعد از 45 روز در دیزنی پلاس منتشر خواهد شد) بازیگرانی هم چون Awkwafina ، Michelle Yeoh و همینطور Simu Liu (در نقش شانگ چی) در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. (تریلر رسمی فیلم از یوتوب) (تریلر رسمی دوم) (کیفیت عالی فیلم از دیزنی پلاس در تاریخ 12 نوامبر 2021 (21آبان ماه ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد)

Cinderella 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / سیندرلا 2021

سیندرلا

ژانر: کمدی، فانتزی، موزیکال

کارگردان: Kay Cannon

تاریخ اکران: 3 سپتامبر 2021 (12 شهریور 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

 سیندرلا و داستان عاشقانه و تلخش برای اولین بار در سال 1950 در انیمیشنِ فانتزی موزیکالی به همین نام به روی پرده سینما رفت. بعد از انتشار چندین فیلم و انیمیشن از روی این داستان، این بار در سال 2021 نیز قرار است یک فیلم کاملا موزیکال از روی این داستانِ قدیمی و عاشقانه ساخته و منتشر شود. داستان فیلم در مورد سیندرلا دختر یتیمی‌ست که زیر دست نامادریِ سنگ‌دلش در حال عذاب است و به دنبال راهی برای فرار از این جریان با پرنسی آشنا می‌شود و… از جمله بازیگران فیلم میتوان به Camila Cabello خواننده معروف آمریکایی کوبایی در نقش سیندرلا، Idina Menzel در نقش نامادریش Vivian و Nicholas Galitzine در نقش پرنس رابرت و همینطور Billy Porter در نقش پری مهربان اشاره کرد. این فیلمِ موزیکال پس از تاخیرهای زیاد توسط Sony Pictures فعلا برای 3 سپتامبر 2021 (12 شهریور 1400) برنامه ریزی شده است. 

Cry Macho 

مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / Cry Macho

گریه کن ماچو

ژانر: اکشن، هیجانی، وسترن

کارگردان: کلینت ایستوود (Clint Eastwood)

تاریخ اکران: 17 سپتامبر 2021 (26 شهریور 1400) (کیفیت عالی منتشر شده)

Cry Macho فیلمی درام وسترن به کارگردانی، تهیه کنندگی و بازیگری کلینت ایستوود است. این فیلم از روی رمانی به همین نام محصول 1975 اثر N. Richard Nash اقتباس شده است. کلینت ایستوودِ 91 ساله (برنده چهار جایزه اسکار) در این فیلم در نقش مایک میلو ستاره اسب سواری و پرورش دهنده اسب ایفای نقش می‌کند. میلو توسط رئیس سابقش مامور می‌شود تا پسر جوانی را از دست مادر الکلیش بدزدد و به تگزاس منتقل کند. او در این سفر رستگار شدنش را در تبدیل کردن پسر به انسانی درستگار می‌بیند. علاوه بر کلینت ایستوود بازیگرانی چون دوایت یوآکم، ناتالیا تراون و ادواردو مینت در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. فیلم گریه کن ماچو در تاریخ 17 سپتامبر 2021 (26 شهریور 1400) در سینماهای سراسر دنیا و HBO Max توسط Warner Bros. Pictures منتشر خواهد شد.

مورد انتظارترین فیلم و انیمیشن های سال 2021

امیدواریم از مطلب ” مورد انتظارترین فیلم های سال 2021 / معرفی فیلم های مطرح 2021 ” لذت برده باشید تا بعد…

مورد انتظارترین فیلم های سال 2022

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
18 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

خیلی خوب بود ممنونم

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

no time to die به نطرم می تونه فیام خوبی باشه

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

ممنون از مطالب به روزتون

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

خیلی عالی بودش ممنون

A
A

مرسی ممنون

مجتبی
مجتبی

عالیه ممنون از به روزرسانی مستمر دمتون گرم

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

سرزمین آواره ها بنظرم جذابه

خرید سیم کارت ایرانسل

ندیدم تا الان هیچکدوم رو
اومده رو سایتای دانلود اصلا؟

امین علیرضائی

اونایی که نوشته شده “کیفیت عالی منتشر شده” هم تو تورنت و سایت‌های ایرانی و خارجی منتشر شده

بهرام
بهرام

از اکثرا فیلم‌های مهم نام برده شده در این صفحه فقط فیلم جدید جیسون استتهام رو هم اضافه کنید کاملتر بشه متنتون ممنون

امین علیرضائی
پاسخ به  بهرام

حتما اضافه میشه

immounaaaw
immounaaaw

واییییییییی من مردمممممم😍😍😍😍
مگهه میشههههه
من فق منتظرمم همشوو ببینمممممممم

مجتبی
مجتبی

عالی … لیست کاملیه ممنون از به روز رسانی

Ramin
Ramin

لیست واقعا عالیه و برای به روزرسانی مستمر تشکر می‌کنم

کیانوش
کیانوش

دستتون درد نکنه لیست کامل و توضیحات عالیه ممنون که به روز نگهش می‌دارید

محمد

سلام برای بروز نگهداشتن این صفحه واقعا ممنون

امین علیرضائی
پاسخ به  محمد

سلام خواهش میکنم حتما باز به روز خواهد شد

محمد جواد
محمد جواد

لیست بسیار عالی هستش ممنون از به روز رسانی مطلب