راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Dream On

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Dream On

راهنمایی کامل مراحل بازی Cyberpunk 2077 (منوی اصلی)

بعد از انجام ماموریت فرعی I Fought The Law چند روز بعد این ماموریت را بدست می‌آورید.

ماموریت فرعی Dream On

به محل مشخص شده در نقشه بروید. وقتی در جلوی ساختمان بودید از آی‌فون استفاده کنید تا به شما اجازه ورود بدهند. بعد سوار آسانسور شوید و به پنت هاوس بروید. Elizabeth به استقبال شما می‌آید. به دنبال او وارد ساختمان شوید. بعد از اینکه مرد صحبت‌هایش تمام شد بنشینید و با جفرسون صحبت کنید. گزینه‌های آبی اطلاعات بیشتر و گزینه‌های زرد برای بدست آوردن اطلاعات لازم برای ماموریت است. بعد از انتخاب‌ها و پایان صحبت‌ها به پیش Elizabeth بروید و با او صحبت کنید اگر گزینه اول را انتخاب کنید Elizabeth مسیر را نشانتان می‌دهد. گزینه دوم باید خودتان محیط را بگردید. گزینه اول سریعتر است. پس گزینه اول را انتخاب کنید و به دنبال Elizabeth حرکت کنید و به طبقه دوم بروید و وارد دفتر شوید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Dream On

بعد از صحبت‌های Elizabeth حال باید محیط را بررسی کنید. با فشار Tab بخش‌های مختلف را بررسی کنید و در مورد آنها با Elizabeth صحبت کنید. پوستر روی میز بزرگ که رویش Vote نوشته شده را بررسی کنید. تکه پیتزای روی میز را بررسی کنید. حال وارد اتاق رو به رو شوید. در سمت راست در تفنگ را بررسی کنید. عکس کنار تخت را بررسی کنید. حال از اتاق خارج شوید و به سمت راست به انتهای راهرو جایی که Elizabeth  ایستاده بروید و رو به رویش روی زمین و دیوار را بررسی کنید. حال باید خون را دنبال کنید.(عکس بالا) Tab را فشار دهید و به سمت در بزرگ بروید و آن را باز کنید. جلوی در سمت راست خون را بررسی کنید و وارد در شوید. خون روی زمین که به شکل مربع‌های زرد مشخص است را دنبال کنید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Dream On

تا به منطقه بالا برسید در سمت راست اینجا اگر Body شما حداقل هفت است می‌توانید آن در مخفی را باز کنید. بعد از صحبت‌ها کامپیوتر وسط را با فشار F روشن کنید و Message‌ها را بخوانید. جعبه کمک‌های اولیه روی میز کامپیوتر را بررسی کنید تا جانی نیز با شما صحبت کند.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Dream On

بعد کامیپوتر پشت را اسکن کنید. حال باید کابل را دنبال کنید از نبردبان بالا بروید و به پشت بام بروید و Transceiver روی سقف که در عکس بالا مشخص است را بررسی کنید و با جانی صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها به طبقه پایین بروید و تلوزیون جلوی Elizabeth را بررسی و بعد روشنش کنید تا دموی کوتاهی ببینید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Dream On

حال از این اتاق خارج شوید و از طریق پله‌های این قسمت خود را به طبقه پایین برسانید. از این اتاق نیز بگذرید و فایلی که در عکس بالا است را بردارید و باز کنید. در نقشه یک علامت جدید مشخص می‌شود. سوار آسانسور شوید و به پایین بروید و خود را به آنجا برسانید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Dream On

وقتی به محل رسیدید ون را تعقیب کنید و نگذارید زیاد از شما دور شود چراکه ماموریت Fail می‌شود پس ون را در خیابان تعقیب کنید تا به محلی برسد که تعداد زیادی دشمن از آن محافظت می‌کنند با روش بازی خود دشمنان را بکشید و خود را به ون برسانید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Dream On

می‌توانید به صورت مخفیانه و بدون کشتن دشمنان(بیهوش کردن) و یا کشتن همه آنها این بخش را رد کنید و کاملا نوع بازی در دستان شماست. در اینجا مراقب دشمنانی که از پنجره بالایی شلیک می‌کند باشید و با تفنگ نشانه‌دار کار آنها را بسازید. همینطور مراقب نیروهای کمکی نیز باشید چراکه بعد از اینکه تعدادی از دشمنان را کشتید نیروهای پشتیبان سر می‌رسند بخاطر همین بهترین راه روشن مخفیانه در بازی است و کمترین دردسر را دارد! (یک راه دیگر استفاده از پشت بام ساختمان رو به رویی و کشتن تمام دشمنان به وسیله تفنگ نشانه دار است.)

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Dream On

بعد از کشتن یا بیهوش کردن همه دشمان به سمت ون بروید و پشت کامپیوترش Jack In کنید. حال T را فشار دهید و با Elizabeth تماس بگیرید و واقعیت را به او بگویید. بعد از صحبت‌ها و برداشتن لوت‌های این منطقه به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید تا با Elizabeth به صورت رو در رو ملاقات کنید. وقتی به محل رسیدید روی صندلی بنشینید و با او صحبت کنید. در اینجا دیالوگ‌ها تاثیری در روند بازی نخواهند داشت و به نوعی V در حال گزارش اتفاقات به اوست. هرچند که Elizabeth از قبل از اطلاعات V باخبر بود. گزینه‌های آبی اطلاعات بیشتر و گزینه‌های زرد برای بدست آوردن اطلاعات لازم برای ماموریت است. بعد از صحبت‌ها به محل دیگری در نقشه بروید تا با Jefferson صحبت کنید. قبل از صحبت با او با یک تماس تهدید آمیز بیهوش می‌شوید. در مواجهه با او دو انتخاب دارید یا به او بگویید که در حال شستشوی مغزی است (حقیقت)(گزینه اول) یا اینکه به او بگویید که فقط رقیبش بوده که از او جاسوسی کرده است.(دروغ به خاطر همسرش)(گزینه دوم) انتخاب با خودتان است و بعد از این انتخاب ماموریت تمام شده است. (در پیام‌ها بعدا متوجه خواهید شد که Elizabeth شما را بلاک کرده و از شما درخواست می‌کند بیشتر در این قضیه دخالت نکنید!)

دیگر راهنمایی‌های بازی Cyberpunk 2077 مراحل فرعی…

دیدگاه ها بسته شده است