راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / سری ماموریت فرعی Epistrophy

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / سری ماموریت فرعی Epistrophy

راهنمایی کامل مراحل بازی Cyberpunk 2077 (منوی اصلی)

ماموریت فرعی Human Nature

ماموریت فرعی Human Nature

بعد از انجام ماموریت اصلی Playing for Time می‌توانید این ماموریت فرعی را انجام دهید. به محل مشخص شده که داخل پارکینگ است بروید و سوار ماشین شوید! یک ماشین دیوانه به شکل عجیبی به شما ضربه ‌می‌زند. بعد از این ضربه جانی ظاهر می‌شود با او صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها از ماشین خارج شوید تا یک پیام از طرف Delamain دریافت کنید. Z را فشار دهید و پیام را بخوانید. بعد از خواندن پیام ماموریت بعدی را بدست می‌آورید.

ماموریت فرعی Tune Up و Epistrophy

ماموریت فرعی Tune Up و Epistrophy

بعد از ماموریت Human Nature و گرفتن پیام از Delamain محلی در نقشه ظاهر می‌شود، به محل مشخص شده در نقشه بروید. بعد از ورود با پذیریش صحبت کنید. دیالوگ‌ها تاثیری در بازی ندارند. فقط در آخر Don’t mind at all را انتخاب کنید تا همین الان ماموریت را ادامه دهید. بعد از پایان صحبت‌ها ماموریت Tune Up تمام و ماموریت Epistrophy آغاز می‌شود.

یک پهپاد کوچک شما را به سمت دفتر Delamain راهنمایی می‌کند. وقتی وارد اتاقش شدید با او صحبت کنید. (انتخاب‌ها تاثیری ندارند) بعد از صحبت‌ها Scanner را از محل مشخص شده بردارید و بعد از گاراژ خارج شوید تا این بخش نیز به پایان برسد.

 حال در ادامه هفت تاکسی وجود دارد که هوش مصنوعی آنها دچار مشکل شده است و Delamain از شما خواسته تا آنها را پیدا کنید.

ماموریت فرعی Epistrophy: Badlands

در میان زباله‌های Night City در بخش Badlands می‌توانید تاکسی پارک شده را پیدا کنید. (همان اطراف محل مشخص شده در نقشه) بعد از اینکه ماشین را پیدا کردید سوارش شوید و با هوش‌مصنوعی آن صحبت کنید (کار دیگری نباید بکنید) و بعد از صحبت‌ها از تاکسی پیاده شوید تا Delamain با شما تماس بگیرد و جایزه این ماموریت را برایتان واریز کند.

ماموریت فرعی Epistrophy: Coastview

به علامت مشخص شده در منطقه Pacifica بروید. در این منطقه یک تاکسی برخلاف عقربه‌های ساعت در حال حرکت است. وقتی ماشین را پیدا کردید باید آن را تعقیب کنید. احتیاجی به زور برای متوقف کردن آن نیست فقط تاکسی را تعقیب کنید و به صحبت‌هایش گوش کنید تا در محلی متوقف شود. وقتی تاکسی متوقف شد. گروهی از دشمنان به شما حمله می‌کنند. (تاکسی شما را وارد تله کرده است!) پشت محلی پناه بگیرید و دشمنان را بکشید. بعد از کشتن دشمنان با تاکسی برای آخرین بار صحبت کنید. بعد از اتمام ماموریت Delamain با شما تماس می‌گیرد و ماموریت تمام می‌شود.

ماموریت فرعی Epistrophy: The Glen

به محله The Glen در نقشه بروید. وقتی به محل مشخص شده در نقشه رسیدید تاکسی را پیدا خواهید کرد. وقتی به تاکسی رسیدید هوش مصنوعی آن با شما تماس می‌گیرد. این ماشین قصد خودکشی کردن دارد پس شما باید با صحبت کردن جلوی او را بگیرید. راه دیگر این است که او را از بلندی به پایین بیندازید و کارش را بسازید! البته در این صورت Delamain جایزه‌ای به شما نخواهد داد. دیالوگ‌ها نیز تاثیری ندارند و صحبت‌ها به یک مسیر ختم می‌شود. بعد از اتمام ماموریت Delamain با شما تماس می‌گیرد و ماموریت تمام می‌شود.

ماموریت فرعی Epistrophy: North Oak

ماموریت فرعی Epistrophy: North Oak

به میدان مشخص شده در نقشه در منطقه North Oak بروید. وقتی به محل رسیدید یک تاکسی در نقشه مشخص می‌شود به دنبال تاکسی بروید و متوقفش کنید. بعد از توقف تاکسی سوارش شوید و بعد با سرعت به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. در میان راه تاکسی به صورت اتوماتیک پشت چراغی توقف می‌کند و از شما درخواست می‌کند آهسته تا محل برانید. تا رسیدن به محل آهسته بروید و قوانین را رعایت کنید! وقتی به جلوی مرکز Delamain رسیدید، از ماشین پیاده شوید. Delamain با شما تماس می‌گیرد و ماموریت تمام می‌شود.

ماموریت فرعی Epistrophy: Northside

ماموریت فرعی Epistrophy: Northside

در ابتدا باید تاکسی مخفی را پیدا کنید. وقتی به محل رسیدید Delamain با شما تماس می‌گیرد و محیطی در نقشه مشخص می‌شود. حال باید به آنجا بروید و تاکسی را پیدا کنید. محل تاکسی در عکس بالا مشخص است. (به مینی مپ بالا سمت راست دقت کنید به راحتی آن را پیدا خواهید کرد.) بعد از اینکه تاکسی را پیدا کردید آن فرار می‌کند باید ماشین را تعقیب کنید و نگذارید فرار کند. همینطور مسیر را ادامه دهید تا ماشین تصادف کند و متوقف شود. بعد از تصادف، با Delamain صحبت کنید تا ماموریت تمام شود.

ماموریت فرعی Epistrophy: Rancho Coronado

به محل مشخص شده در نقشه بروید. در محدوده سیگنال بمانید و به دنبال ماشین بروید و آن را گم نکنید تا صحبت‌های بین شما و ماشین تمام شود! بعد از اتمام صحبت‌ها باید فلامینگوهای دکوری را نابود کنید چراکه تاکسی با آنها مشکل دارد! آنها روی نقشه مشخص هستند فقط کافی است از روی آنها رد شوید تا نابود شوند. بعد از اینکه به اندازه کافی فلامینگوهای پلاستیکی را نابود کردید Delamain با شما تماس می‌گیرد و بعد از صحبت‌ها ماموریت تمام می‌شود.

ماموریت فرعی Epistrophy: Wellsprings

ماموریت فرعی Epistrophy: Wellsprings

بعد از صحبت‌های اولیه با Delamain به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید تا تاکسی را پیدا کنید. این تاکسی در واقع دیوانه شده است و راهی جز تخریب آن وجود ندارد. پس باید تاکسی را با تمام سرعت تعقیب کنید و با زدن ضربات پیاپی به آن کاری کنید از کار بیفتد و متوقف شود. اول در نزدیکی ماشین بمانید تا صحبت‌ها تمام شود و بعد شروع به ضربه زدن و شلیک به ماشین کنید تا از کار بیفتد. بعد از اینکه ماشین از کار افتاد Delamain با شما تماس می‌گیرد و ماموریت تمام می‌شود.

بعد از اتمام تمام ماموریت‌های Epistrophy بعد از چند روز Delamain با شما تماس می‌گیرد و ماموریت جدیدی به نام Don’t Lose Your Mind بدست خواهید آورد.

ماموریت فرعی Don’t Lose Your Mind

به محل مشخص شده در نقشه بروید و وارد ساختمان شوید. وقتی می‌خواهید وارد ساختمان شوید در نمی‌گذارد داخل شوید. پس باید راه دیگری برای ورود پیدا کنید. اگر TECHNICAL ABILITY شما 8 است می‌توانید از در کناری ساختمان وارد شوید و یا به پشت بام بروید و از آنجا داخل شوید. از هر کدام که دوست دارید داخل ساختمان شوید. بعد از ورود به ساختمان وارد اتاقی که مشخص شده شوید و کامپیوتر را استفاده کنید با رمز 1234 آن را باز کنید و تمام پیام‌ها را بخوانید. بعد به قسمت local network بروید و open را بزنید تا درها باز شود.

ماموریت فرعی Don’t Lose Your Mind

حال به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. وقتی کمی جلوتر رفتید گروهی از ربات‌ها به شما حمله می‌کنند. همه آنها را نابود کنید(حتما لوتشان را بردارید) و به سمت محل مشخص شده پیش بروید. چندین بخش Optional وجود دارد که شما را از برق گرفتگی نجات می‌دهد و تا اتاق Delamain  راهنمایی می‌کند. اما بهترین کار این است که در بخش Characters قسمت TECHNICAL ABILITY و بخش Engineering حتما Perkی که باعث می‌شود الکتریسیته به شما اثر نکند یعنی Insulation را فعال کنید تا به راحتی بتوانید به سمت جلو بروید و خود را به Delamain برسانید. در هر صورت اگر این Perk را ندارید باید بخش‌های Optional را بروید تا به Delamain برسید.

وقتی وارد اتاق شدید اول صبر کنید و صحبت‌های Delamain را گوش کنید. بعد از صحبت‌ها باید هسته مرکزی او را پیدا کنید. به سمت محل مشخص شده بروید و با جانی در آنجا صحبت کنید.

در اینجا سه راه پیش روی شماست که البته تاثیری ندارند و به یک مسیر ختم می‌شوند و کاملا به خودتان بستگی دارد که کدام را انتخاب کنید.

ماموریت فرعی Don’t Lose Your Mind

1. نابود کردن هسته برای آزادسازی Delamainهای متفاوت
اگر می‌خواهید تمام اشکال Delamain را از بین ببرید، از هسته عقب بایستید و شلیک کنید تا منفجر شود.

2. بازگرداندن هسته برای بازیابی Delamain اصلی 
اگر می‌خواهید هسته را ریست کنید تا از شر اشکالات مختلف خلاص شوید، این گزینه را انتخاب کنید.

3. هک هسته برای ادغام همه Delamainها
اگر INTELLIGENCE شما 13 است، می‌توانید هسته‌ای را که همه فرم‌های Delamain را دارد هک کنید تا یکی شود.

یکی را انتخاب کنید. (به شخصه گزینه سوم را انتخاب کردم ولی به هر حال فرقی کوچکی در هدیه‌ای که دریافت می‌کنید ایجاد می‌کند) حال به سمت محل مشخص شده بروید و سوار ماشین شوید. ماشین هدیه شما برای تمام کردن این مرحله است. مرحله تمام شده است.

دیگر راهنمایی‌های بازی Cyberpunk 2077 مراحل فرعی…

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است