راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Following The River

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Following The River

راهنمایی کامل مراحل بازی Cyberpunk 2077 (منوی اصلی)

خوب این سومین ماموریت از سری ماموریت فرعی River Ward است. باید ماموریت فرعی I Fought The Law و The Hunt را قبلا انجام داده باشید. بعد از چند روز بازی او با شما تماس می‌گیرد و می‌توانید او را ملاقات کنید. اگر شخصیت V شما زن است می‌توانید با او ارتباط عاشقانه برقرار کنید که دیالوگ‌های تاثیرگذار در این زمینه در متن ذکر شده است.

ماموریت فرعی Following The River

بعد از اینکه چند روز از ماموریت The Hunt گذشت، River به شما زنگ می‌زند. بپذیرید که او را ببینید. (Definitely, be glad) به محل مشخص شده در نقشه بروید و روی بشکه‌ها Wait را بزنید تا او سر برسد. وقتی او به محل ملاقات آمد، به پیش او که در حال آشپزی است بروید. (اگر دیالوگ‌های اضافه دوست دارید جانی روی پله‌های سمت راست نشسته‌ است.) صحبت‌های این بخش تاثیری در روند بازی ندارند. Stir را انتخاب کنید و خودتان غذا را هم بزنید. گزینه‌های آبی اطلاعات بیشتر و گزینه‌های زرد برای بدست آوردن اطلاعات لازم برای ماموریت است. بعد از اینکه کمی غذا را هم زدید River به شما می‌گوید که به داخل خانه بروید و برنج را برایش بیاورید. به سمت علامت مشخص شده بروید و داخل آشپزخانه شوید و در محلی که مشخص است روی قفسه‌ها بسته برنج را پیدا خواهید کرد.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Following The River

در آشپزخانه می‌توانید با Joss صحبت‌های اضافه‌ای نیز داشته باشید. (فقط صبر کنید صحبت‌هایش با تلفن به پایان برسد و بعد با او صحبت کنید. حرف‌های این بخش تاثیری در مرحله ندارند و فقط به خاطر کمکی که به او و خانواده‌اش کردید از شما تشکر می‌کند.) به حیاط برگردید و برنج را به غذا اضافه کنید. بعد به دنبال River بروید و کنارش بنشینید تا با هم نوشیدنی بنوشید و صحبت کنید. در بین دیالوگ‌ها برای تاثیر بیشتر بر روی او Your parents – what happened را انتخاب کنید. انتخاب‌های بعدی نیز تاثیری در روند این مرحله ندارند. بعد از صحبت‌ها، بچه‌ها به پیشتان می‌آیند و درخواست می‌کنند تا با آنها بازی کنید. به دنبالشان بروید و از AR استفاده کنید تا وارد محیط بازی شوید. صحبت‌های اولیه را انجام دهید تا بازی شروع شود. گزینه‌های آبی اطلاعات بیشتر و گزینه‌های زرد برای بدست آوردن اطلاعات لازم برای ماموریت است.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Following The River

بعد از صحبت‌ها،  این بخش آغاز می‌شود اگر کاراکتر شما زن است و می‌خواهید با River ارتباط برقرار کنید. این بازی را ببازید. فقط کافیست به هدف‌ها شلیک نکنید و بگذارید بچه‌ها این کار را بکنند. یا به هدف‌ها شلیک کنید و پیروز شوید ولی بهتر است ببازید چون River قبل از بازی از شما درخواست می‌کند شکست بخورید چراکه این بازی مورد علاقه بچه‌هاست. همینطور به دنبال بقیه بروید تا اهداف بیشتری ظاهر شوند و بگذارید بچه‌ها زودتر به آنها شلیک کنند و یا خودتان شلیک کنید و پیروز شوید. انتخاب با خودتان است.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Following The River

کمی جلوتر Joss سر می‌رسد و بازی بهم می‌خورد و River با شما صحبت می‌کند. (اگر گذاشته باشید بچه‌ها پیروز شوند او تشکر می‌کند.) حال به سر میز بروید و به بقیه ملحق شوید و با آنها غذا بخورید و با آنها صحبت کنید. بعد از اتمام غذا خوردن و صحبت‌ها به دنبال River بروید. وقتی به در بسته خوردید اگر دو پرشه دارید به راحتی از بالای در بپرید و داخل شوید و از داخل، در را برای River باز کنید. بعد به همراه او به بالای برج بروید. در بالای برج کلت او را بدست می‌آورید. در اینجا اگر شخصیت شما زن است می‌توانید با انتخاب To us ارتباط عاشقانه با او برقرار کنید. در غیر این صورت شب را پیش او خواهید ماند و فردا صبح بعد از صحبت با او ماموریت تمام خواهد شد.

دیگر راهنمایی‌های بازی Cyberpunk 2077 مراحل فرعی…

دیدگاه ها بسته شده است