راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Pyramid Song

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Pyramid Song

راهنمایی کامل مراحل بازی Cyberpunk 2077 (منوی اصلی)

این مرحله بخش نهایی سری ماموریت‌های شخصیت Judy محسوب می‌شود. 

ماموریت فرعی Pyramid Song

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Pyramid Song

اگر طبق ماموریت Pisces رفتار کرده باشید بعد از چند روز بازی و انجام تعدادی ماموریت Judy به شما زنگ می‌زند. بعد از صحبت با او ماموریت را بدست می‌آورید. بعد از صحبت‌ها به محل مشخص شده در نقشه بروید. وقتی در محل رسیدید در بخش مشخص شده Wait را بزنید و منتظر آمدن Judy بمانید. روی ماشین پیش او بنشینید و با او صحبت کنید. و در آخر دیالوگ Hell yeah, I’m in را انتخاب کنید تا ماموریت ادامه پیدا کند. بعد از صحبت‌ها، به دنبال Judy بروید در کنار آب لباس‌ غواصی را که در محل مشخص وجود دارد بردارید(به صورت اتوماتیک می‌پوشید.) بعد نزدیک کامپیوتر شوید تا جودی ترمینال را به شما متصل کند. بعد از این کار به درون آب بپرید. بعد به دنبال Judy شنا کنید. وقتی به محل مشخص شده رسیدید دور او بچرخید. وقتی او صدا آهنگ در زیر آب در می‌آورد فقط در صورتی که Streetkid باشید می‌توانید نام آهنگ را حدس بزنید در غیر این صورت Don’t know the title را انتخاب کنید. به هر حال تاثیری ندارد.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Pyramid Song

بعد به دنبال Judy به زیرآب بروید. در زیرآب به محله قدیمی Judy می‌رسید که قبلا در آنجا بزرگ شده بود. مسیر را به دنبال Judy بروید. کمی جلوتر در محلی که با رنگ زرد در نقشه مشخص است باید به دنبال چهار سرنخ بگردید. Tab را فشار دهید تا محل آنها مشخص شود. قاب عکس را روی سنگ‌ها پیدا خواهید کرد. علامت Diner را بررسی کنید. دوربین عکاسی قدیمی را بررسی کنید و بعد آن را بردارید. چوب هاکی را داخل اتاقی پیدا خواهید کرد آن را نیز بررسی کنید.  بعد به پیش Judy بروید و دوربین را به او بدهید. (گزینه سوم) بعد گزینه زرد را بزنید تا از این مکان بروید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Pyramid Song

به دنبال Judy بروید تا به پمپ بنزین برسید. در آنجا باید سه سرنخ را پیدا کنید. ماشین را بررسی کنید. چتر را بررسی کنید. عروسک را که داخل بشکه است بررسی کنید. بعد با Judy صحبت کنید تا مسیر را ادامه دهد و بعد به دنبال او بروید. به کلیسا می‌رسید که درش بسته است. بعد از صحبت‌ها به بالای آنجا شنا کنید و از سوراخی که روی سقف است به درونش شنا کنید. صبر کنید Judy نیز داخل شود و بعد با او صحبت کنید. در آنجا ناگهان حال V بد شده و صفحه سیاه می‌شود. بعد از چند لحظه در بیرون از آب هستید و Judy شما را نجات داده است. با او صحبت کنید و در آخر حتما Why not را انتخاب کنید. بعد به دنبال Judy وارد خانه شوید. هر نوع قهوه‌ای که می‌خورید را انتخاب کنید. بعد از صحبت‌ها به سمت ژانراتور بروید و آن را روشن کنید. وقتی برگشتید حمام را چک کنید و داخل شوید. این دیالوگ‌های را به ترتیب انتخاب کنید: We’re still synced و بعد اگر شخصیت شما زن است It is ours را انتخاب کنید تا ارتباط عاشقانه با او برقرار کنید. (حتما باید طبق شرایط گفته شده در سری مراحل Judy رفتار کرده باشید تا رابطه با او برقرار کنید.) در غیر این صورت دیالوگ It is ours برایتان ظاهر نمی‌شود.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Pyramid Song

اگر شخصیت شما مرد است با جانی صحبت کنید و گزینه اول را انتخاب کنید و بعد روی تخت دیگر اتاق بخوابید. صبح روز بعد لباستان را بپوشید و در بیرون خانه کنار آب به پیش Judy بروید و با او صحبت کنید. اگر شخصیت شما زن است گزینه the beginning of something amazing را انتخاب کنید تا آپارتمان Judy را به عنوان خانه‌تان بدست بیاورید. (اگر شخصیت شما مرد است و تا به انتها این مسیر را طی کرده باشید به عنوان یک دوست صمیمی دسترسی به خانه را بدست می‌آورید.) با این انتخاب‌ها ماموریت تمام می‌شود.

دیگر راهنمایی‌های بازی Cyberpunk 2077 مراحل فرعی…

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است