راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی The Hunt

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی The Hunt

راهنمایی کامل مراحل بازی Cyberpunk 2077 (منوی اصلی)

ماموریت The Hunt

بعد از انجام ماموریت I Fought The Law چند روز بعد River با شما تماس می‌گیرد و این ماموریت را بدست می‌آورید. حال به محل مشخص شده در نقشه بروید و در آنجا بنشینید و منتظر River بمانید.(اگر عصر باشد او را ملاقات خواهید کرد) وقتی او رسید از جایتان بلند شوید و سوار ماشینش شوید و با او صحبت کنید. (این صحبت‌ها تاثیری در بازی نمی‌گذارد.) ویدیو را نگاه کنید و بعد با River صحبت کنید. (دیالوگ‌های زرد برای ادامه ماموریت و دیالوگ‌های سفید برای کسب اطلاعات بیشتر است) بعد از صحبت‌ها از ماشین خارج شده و River را دنبال کنید تا او جلوی آزمایشگاه بایستد. با او کمی صحبت کنید، حال باید راهی برای نفوذ به آزمایشگاه پیدا کنید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی The Hunt

اگر Technical ability شما 12 یا بیشتر است از طریق مسیری که در نقشه مشخص شده است می‌توانید وارد آزمایشگاه شوید. در غیر این صورت در سمت چپ در کمی جلوتر از طریق پرش می‌توانید وارد آزمایشگاه شوید. در این راهنمایی ما از طریق در اصلی وارد می‌شویم. وقتی وارد شدید، با River صحبت کنید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی The Hunt

بعد از صحبت‌ها باید کابینت درست را پیدا کردید در اتاق بالا می‌توانید کابینت درست را پیدا کنید.  درون اتاق روی کابینتی که رویش ذره‌بین زرد است Tab را فشار دهید و آن را بررسی کنید. بعد از بررسی River وارد اتاق می‌شود. کابینت را باز کنید تا Yawen Packard سر برسد با او صحبت کنید.(دیالوگ‌ها تاثیری ندارد.) اگر کاراکتر شما زن است می‌توانید با River ارتباطتان را بهبود بخشید. در این صورت دیالوگ “Hasn’t let me down yet” و “I wanna see for myself” را در طول صحبت‌های این بخش انتخاب کنید. بعد از صحبت‌ها به دنبال River بروید و سوار ماشینش شوید.

در طول صحبت با او درون ماشین حتما  “Sign me up for that beer” را انتخاب کنید. بقیه صحبت‌ها تاثیری ندارد. بعد از صحبت‌ها F را بزنید تا رانندگی را رد کنید. وقتی به محل رسیدید، به دنبال River بروید و با Joss صحبت کنید. (صحبت‌ها هیچ تاثیری ندارند.) بعد از صحبت‌ها به دنبال River به بیرون بروید تا وسایل Randy را بررسی کنید. در اتاق سه علامت تعجب وجود دارد.

در اتاق سمت راست کلید را از روی گنجه بردارید. وارد اتاق خواب Randy  در سمت چپ خانه شوید و کابینت قفل اتاق را باز کنید. بعد Tab را فشار دهید و تمام بخش‌های زرد اتاق را بررسی کنید. وسیله زیر تخت را نیز بررسی کنید. تا River آن را بیرون بکشد و آن را بررسی کند. اگر Intelligence شما 13 یا بیشتر است می‌توانید کامپیوتر را هک کنید. (در غیر این صورت باید پاسورد را حدس بزنید در این صورت ضبط را روشن کنید تا متوجه شوید Liberum Arbitrium رمز کامپیوتر است.)

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی The Hunt

حال کامپیوتر را بررسی کنید. اول تمام پیام‌ها را باز کنید بعد به قسمت Net بروید و روی عکس کلیک کنید و در صفحه بعدی لینک‌ها را باز کنید. در آخر به قسمت  فایلها بروید و ویدیو را نگاه کنید اگر Intelligence شما 12 یا بیشتر است می‌توانید IP را پیدا کنید دکمه C را بزنید و بعد Definitely را انتخاب کنید. (اگر نتوانستید IP را پیدا کنید نگران نباشید در braindance که کمی جلوتر انجام می‌دهید تمام اطلاعات را بدست می‌آورید.)

بعد از صحبت با River به دنبال او بروید. روی صندلی بنشینید و با River و Joss صحبت کنید. در طول این دیالوگ‌ها حتما Course را انتخاب کنید. در صورتی که دیالوگ Can’t, unfortunately را انتخاب کنید این ماموریت Fail می‌شود و ماموریت بعدی را نیز از دست خواهید داد. بعد از صحبت‌ها می‌توانید حرف‌های اضافی برای شناخت بیشتر با Joss داشته باشید.

بعد از صحبت‌ها می‌خوابید و River شما را از خواب بیدار می‌کند. بعد از صحبت کوتاهی وارد محیط braindance می‌شوید. اول یک دور به طور کامل ویدیو را نگاه کنید. حال به اول ویدیو برگردید Tab را بزنید تا ویدیو را بررسی کنیم. اول مردی که جلوی Randy  نشسته را بررسی کنید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی The Hunt

بعد به قسمت دوم پررنگ ویدیو بروید و دو قسمتی که در عکس بالا مشخص است و بعد Trophy داخل کابینت  را بررسی کنید. حال X را بزنید و از این قسمت خارج شوید.

ویدیو دوم شروع می‌شود. یک دور آن را به طور کامل ببینید. حال R را بزنید تا به اول ویدیو برگردید و Tab را بزنید تا وارد حالت بررسی شوید. اول ویدیو گاو را بررسی کنید. کمی جلوتر کنسول کنار پدر و خود پدر را بررسی کنید. (به رنگ زرد هستند.) در بخش سوم Injection System و Dietary Supplements و در آخر کارتون را بررسی کنید. از این ویدیو با زدن X خارج شوید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی The Hunt

ویدیو سوم آغاز می‌شود. بگذارید یک دور ویدیو پخش شود. به اول ویدیو برگردید Tab را بزنید. پنل را بررسی کنید جلوتر مانیتور بالای در (ساعت) را بررسی کنید. وقتی از در گذشتید Electrial Parts را بررسی کنید. کمی جلوتر Fuel Barrels  را بررسی کنید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی The Hunt

در سمت چپ فردی که روی تخت است را بررسی کنید. در همین قسمت Shift را بزنید و وارد بخش صدا شوید و در قسمتی که در عکس بالا مشخص است را بررسی کنید. به بخش ویدیو برگردید قربانی بعدی روی تخت را بررسی کنید. جلوتر FDNC Certificate را بررسی کنید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی The Hunt

قربانی آنطرف را بررسی کنید. جلوتر کامپیوتر را بررسی کنید. در اینجا قربانی که در حال سینه خیز هست را بررسی کنید. Number کنار در خروجی را بررسی کنید.(سمت چپ) در آخر درخت بیرون در را بررسی کنید.(عکس بالا) حال X را بزنید تا از braindance خارج شوید.

در اینجا اگر مدارک لازم را از ویدیوها بدست آورده باشید محل Randy را پیدا خواهید کرد در غیر این صورت باید حدس بزنید که حدس صحیح Edgewood است. در صورتی که نه بتوانید حدس بزنید و نه مدارک کافی پیدا کرده باشید این ماموریت Fail می‌شود.

در صورتی که توانسته باشید محل Randy را کشف کنید به دنبال River بروید و سوار ماشین شوید. کمی جلوتر بعد از صحبت‌ها F را بزنید تا بخش رانندگی را رد کنید. وقتی به محل رسیدید از ماشین پیاده شوید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی The Hunt

اول سیستم دفاعی و دوربین‌های ساختمانی که در عکس بالا مشخص است را خاموش کنید. (Tab را فشار دهید و گزینه Turn off را بزنید.) (دو دوربین و دو سیستم دفاعی در چپ و راست) مراقب مین‌های روی زمین باشید و از دور آنها را خنثی کنید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی The Hunt

حال با دو پرشه (برای اطلاعات بیشتر به بخش Inventory مراجعه کنید) به پشت بام ساختمانی که در عکس بالا است برسانید باید تمام سیستم دفاعی و مین‌های مسیر را هک کنید. وقتی در بالا پشت بام بودید از طریق محلی که به پایین راه دارد وارد انبار شوید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی The Hunt

در انبار در محلی که در عکس بالا مشخص است Randy را پیدا خواهید کرد. حال به محل مشخص شده در نقشه بروید و دستگاه را خاموش کنید. حال به پیش River بازگردید. حال سه علامت روی نقشه مشخص شده است به هریک بروید تا ماسک روی صورت قربانیان را بردارید. وقتی River شما را صدا کرد به پیش او بروید و Randy را آزاد کنید. بعد از این به مدتی بعد می‌روید. در دیالوگ‌های نهایی برای اینکه ماموریت بعدی را بدست بیاورید دیالوگ‌های I’ll help you و بعد Just remember you can count on me را انتخاب کنید. بعد از صحبت‌ها ماموریت تمام شده است.

دیگر راهنمایی‌های بازی Cyberpunk 2077 مراحل فرعی…

دیدگاه ها بسته شده است