راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Stadium Love

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Stadium Love

راهنمایی کامل مراحل بازی Cyberpunk 2077 (منوی اصلی)

ماموریت فرعی Stadium Love

ماموریت فرعی Stadium Love

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید. و با مرد صحبت کنید. زیاد با این افراد درگیر نشوید و سعی کنید تا در مسابقه‌‌ی تیراندازی که در آنجا برگزار می‌شود شرکت کنید. (در آخر با انتخاب I’m in در مسابقه شرکت کنید.) بعد از این کلت را از روی میز بردارید و به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. (در صورتی که تمام صورتک‌ها را بزنید نفر اول می‌شوید اگر نزدیک 40 تا بزنید نفر دوم و بالای 30 نفر سوم و زیر 30 نفر چهارم خواهید شد.) (در صورتی که هرکجا نتوانستید به صورت کامل صورتک‌ها را بزنید از Autosave قبلی استفاده کنید.)

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Stadium Love

 از نبردبان بالا بروید و به سمت اولین صورتک‌ها بروید. اول از روی میز نوشیدنی را بنوشید و سریع پشت نوار بایستید و به صورتک‌ها شلیک کنید. از یک سمت شروع کنید و به سمت دیگر تیراندازی کنید سعی کنید تمام صورتک‌‌ها را به سرعت پشت سرهم شلیک کنید. بهترین حالت از سمت راست به سمت چپ یا بلاعکس است تا بلافاصله و بدون خطا پشت سر هم به همه صورتک‌ها شلیک کنید. (12 ثانیه وقت دارید و حتی یک اشتباه باعث می‌شود به طور کامل صورتک‌ها را نزنید.)

بعد از نابودی به سراغ محل مشخص بعدی شده بروید. در اینجا نیز نوشیدنی را بنوشید و بعد پشت علامت(از علامت رد نشوید تا ماموریت Fail نشود.) بایستید و شلیک کنید. و از یک طرف به سمت دیگر شلیک کنید و همه را نابود کنید. همین کار را در دو جای دیگر انجام دهید و در کل 44 صورتک را به طور کامل از بین ببرید. بعد به سمت محل مشخص شده بروید و با کاپیتان صحبت کنید و جایزه خود را طبق رتبه بگیرید. (نفر اول اسلحه روی میز را بدست می‌آورد) (در هر صورت اگر بخواهید می‌توانید به کاپیتان و بقیه افراد شلیک کنید و اسلحه را از روی میز بردارید. هرچند اسلحه آنچنان قدرتمندی نیست و به دردسرش نمی‌ارزد.)

دیگر راهنمایی‌های بازی Cyberpunk 2077 مراحل فرعی…

دیدگاه ها بسته شده است