راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Small Man, Big Mouth

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Small Man, Big Mouth

راهنمایی کامل مراحل بازی Cyberpunk 2077 (منوی اصلی)

ماموریت فرعی Small Man, Big Mouth : 

ماموریت فرعی Small Man, Big Mouth

به محل مشخص شده در نقشه بروید و در طبقه دوم ساختمان El Coyote Coyo با Kirk صحبت کنید. با انتخاب گزینه I’m in ماموریت را بپذیرید. بعد از صحبت‌ها محل جدیدی که در نقشه مشخص می‌شود.

ماموریت فرعی Raymond Chandler Evening :

قبل از رفتن به آن محل در طبقه اول می‌توانید با فردی به نام Pedro صحبت کنید. در اینجا انتخاب‌های متنوعی دارید مثلا اگر قدرت بدنی شما بالاست می‌توانید با انتخاب گزینه آخر کاری کنید تا فرار کنند. اگر در ابتدای بازی Street Kid را انتخاب کرده باشید با انتخاب دیالوگ مخصوص، آنها پا به فرار می‌گذارند.(گزینه دوم) گزینه سوم را انتخاب نکنید که ماموریت Fail می‌شود. اگر ماموریت فرعی Bring Me The Head of Gustavo Orta را انجام داده باشید آنها با شما با روش خشونت آمیز رفتار می‌کنند.(از همان ابتدا به شما حمله می‌کنند) یا با انتخاب گزینه اول با آنها مشت زنی کنید و شکستشان دهید. در هنگام مبارزه با آنها کلیک راست را فشار دهید تا جلوی ضربات آنها را بگیرید. یکی از آنها ضربات آتشین وارد می‌کند که خون زیادی از شما کم می‌کند. بگذارید ضربات را وارد کنند و به موقع ضربه بزنید تا از پا دربیایند.

ماموریت فرعی Raymond Chandler Evening

در هر صورت بعد از اینکه از شر دو مزاحم راحت شدید با مرد روی صندلی صحبت کنید(گزینه اول کمی پول بدست بیاورید.) و بعد از آن با Pepe حرف بزنید. با انتخاب گزینه اول نوشیدنی بنوشید یا با انتخاب دوم دعوت او را رد کنید. بعد از صحبت کردن با او گزینه اول را انتخاب کنید تا بیشتر در مورد همسرش صحبت کند. در آخر با انتخاب گزینه اول ماموریت را بپذیرید و با انتخاب دوم اطلاعات بیشتری بدست بیاورید و یا گزینه آخر از خیر ماموریت بگذرید. برای ادامه ماموریت ما گزینه اول را انتخاب می‌کنیم و در آخر Sure, I’m in را انتخاب می‌کنیم.

ماموریت فرعی Raymond Chandler Evening

به محل مشخص شده در نقشه بروید و زن را که در عکس بالا در کنار ساختمان در پیاده رو ایستاده پیدا کنید(لباس بنفس در تن دارد) و بدون اینکه او متوجه شما شود او را تعقیب کنید. در طول مسیر جانی با شما صحبت می‌کند. می‌توانید C را بزنید تا به آرامی او را تعقیب کنید. (اگر او شما را ببیند ماموریت Fail می‌شود.) بعد از اینکه او وارد ساختمان شد به دنبال او وارد ساختمان شوید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Small Man, Big Mouth

به طبقه بالا بروید و وارد اتاق اول شوید. با Cynthia صحبت کنید و بگذارید به شما توضیح دهد تا متوجه شوید که او خیانت‌کار نیست. بعد از صحبت با او، از ساختمان خارج شوید و با فشار T به Pepe زنگ بزنید در حین صحبت‌ها ابتدا گزینه اول و در آخر گزینه She loves you, you gonk را انتخاب کنید تا ازدواج آنها را نجات دهید. (اگر ازدواجشان را نجات دهید Cynthia بعدا به شما زنگ زده و تشکر می‌کند و مبلغی پول برایتان واریز می‌کند.)

ادامه ماموریت فرعی Small Man, Big Mouth : 

بعد از انجام ماموریت قبلی می‌توانیم این ماموریت را ادامه دهیم. حال به محل مشخص شده بروید و با Kirk صحبت کنید. اگر در قسمت کاراکتر بخش Cool شما 9 یا بیشتر است می‌توانید از او درخواست پول بیشتری برای انجام این ماموریت کنید. (گزینه دوم) (هرچند تفاوتی ندارد!) گزینه‌های آبی دیگر اطلاعات بیشتر و گزینه اول برای ادامه دادن ماموریت است.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Small Man, Big Mouth

بعد از صحبت‌ها به سمت محل مشخص شده بروید. در اینجا اول باید پنج نگهبان که در ساختمان هستند و با علامت تعجب روی سرشان مشخص شده‌اند را از پیش رو بردارید. بهترین راه رفتن روی پشت بام ساختمان رو به رو و استفاده از تفنگ نشانه‌دار یا سلاح‌های قوی است. مراقب تیرهای آنها باشید و به خوبی مخفی شوید و شلیک کنید. بعد از کشتن همه وارد گاراژ شوید و لوت‌ها را بردارید و بعد پشت ماشین را باز کنید و با جانی صحبت کنید. در حین صحبت‌ها صدای شلیک گلوله‌ای از دور به گوش می‌رسد به پیش Kirk بازگردید. او مرده است با مردی که نزدیک جناز‌ه‌اش است صحبت کنید. وقتی به دیالوگ زمانی رسیدید با انتخاب گزینه اول مبارزه آغاز می‌شود و انتخاب گزینه دوم او شما را مسخره کرده و می‌رود! (یا اینکه قبل از صحبت‌ کردن شروع به شلیک کنید و آنها را بکشید.) انتخاب با شماست. بعد از این انتخاب، ماموریت تمام شده است.

دیگر راهنمایی‌های بازی Cyberpunk 2077 مراحل فرعی…

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است