راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Violence

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Violence

راهنمایی کامل مراحل بازی Cyberpunk 2077 (منوی اصلی)

بعد از انجام ماموریت اصلی Search and Destroy به این ماموریت دسترسی پیدا خواهید کرد. وقتی فرد غریبه‌ای (Unknown Sender) به شما پیامی می‌فرستد آن را بخوانید تا این ماموریت باز شود. (I را فشار دهید در قسمت Journal بخش Message را انتخاب کنید و پیام‌های Unknown Sender را بخوانید.)

ماموریت فرعی Violence

ماموریت فرعی Violence

بعد از خواندن پیام‌ و مشخص شدن محل دقیق در نقشه، به محل مشخص شده بروید. وارد ساختمان شوید از پله‌ها بالا بروید و خود را به اتاق 210 برسانید و با زن اسرار آمیز ملاقات کنید. بنشینید و با او صحبت کنید. اسم او Lizzy Wizzy است و از شما می‌خواهد که در مورد دوست پسرش تحقیق کنید که به او خیانت می‌کند یا خیر! (گزینه‌های آبی اطلاعات بیشتر و گزینه‌های زرد برای بدست آوردن اطلاعات لازم برای ماموریت است.)

بعد از صحبت‌ها، به محل جدیدی که در نقشه مشخص است بروید. باید بین 7 شب تا 6 صبح داخل کلوب شوید. اگر قبل از آن زمان به آنجا بروید.  مردی که در جلوی در راهتان را سد می‌کند. با او صحبت کنید و در مورد Liam از او بپرسید اگر Streetkid هستید و یا قدرت بدنی 11 یا بالاتر را دارید می‌توانید از او کمی اطلاعات بگیرید. (در سمت راست در ورودی نیز یک زن و مرد مشغول کشیدن سیگار هستند از Liam از آنها بپرسید تا اطلاعات بیشتری بدست بیاورید. یا میتوانید 2000 پول به مرد بدهید یا اگر قدرت بدنی 10 یا بالاتر دارید به زور اطلاعات را طلب کنید.) در هر صورت متوجه می‌شوید که او در بخش VIP است.

ماموریت فرعی Violence

بین ساعت 7 شب تا 6 صبح وارد کلوب شوید و به طبقه دوم بروید ابتدا وارد اتاق Staff که در رو به روی پله‌ها است شوید و Employee badge را بردارید. (عکس بالا)

ماموریت فرعی Violence

حال به سمت اتاق Staff که کنار پله‌هاست بروید و داخل شوید. در داخل به سمت راست بروید و با استفاده از آسانسور به طبقه اول بروید. در طبقه پایین کامپیوتر را بررسی کنید و به قسمت Local Network بروید و در آنجا Surveillance System و بعد Remote Takeover را انتخاب کنید تا در دوربین اول صحبت مرد و زن را ببینید. (عکس بالا)

بعد از دیدن مکالمه بین زن و مرد، با جانی صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها جلوی کامپیوتر بروید و F را فشار دهید تا فیلم‌های دوربین مدار بسته را از دوربین بگیرید. حال T را فشار دهید و با Lizzy تماس بگیرید. اگر به او بگویید It’s worse و واقعیت را به او بگویید او بعدا با شما تماس می‌گیرد. به همان هتل بروید و در آنجا با جنازه Liam رو به رو خواهید شد. او از شما می‌خواهد که کمک کنید تا از شر جنازه خلاص شوید. جنازه را بردارید و از طریق محل بیرون انداختن زباله آن را به بیرون پرت کنید. (محل آن در نقشه مشخص است) بعد از این کار ماموریت تمام شده است.

دیگر راهنمایی‌های بازی Cyberpunk 2077 مراحل فرعی…

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است