راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی I Fought The Law

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی I Fought The Law

راهنمایی کامل مراحل بازی Cyberpunk 2077 (منوی اصلی)

ماموریت فرعی I Fought The Law

اول باید ماموریت Life During Wartime را تکمیل کرده باشید و Street Cred شما حداقل لول 13 باشد تا این ماموریت را بدست بیاورید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی I Fought The Law

بعد از بدست آوردن ماموریت (از طریق تلفن) به محل قرار در نقشه بروید و سوار ماشین شوید و با Elizabeth Peralez و همسرش ملاقات کنید. در حین این ملاقات دیالوگ‌ها تاثیری در بازی ندارند. (دیالوگ‌های زرد برای ادامه ماموریت و دیالوگ‌های سفید برای کسب اطلاعات بیشتر است) بعد از صحبت‌ها Shard را بگیرید. بعد از دریافت Shard وارد محیط braindance می‌شوید. بعد از صحبت‌ها اول یک دور ویدیو را نگاه کنید تا بخش‌های صدا و تصویر مهم پررنگ شود.

1. حال به بخش اول Highlight شده ویدیو بروید و مرد چاق را بررسی کنید. 2. با Shift به بخش صدا بروید تا بخش صدای پر رنگ را بررسی کنید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی I Fought The Law

3. باز به ویدیو برگردید و اینبار بخش دوم ویدیو را بگردید محلی که در عکس بالا مشخص شده است را بررسی کنید. 4. در بخش سوم ویدیو مانیتور و همینطور مردی که قتل انجام می‌دهد را بررسی کنید. 5. در آخر در بخش صدا نیز صدای قاتل را بررسی کنید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی I Fought The Law

بعد از بررسی تمام موارد ذکر شده با X از دستگاه خارج شوید. از ماشین پیاده شده و با Jefferson صحبت کنید. (دیالوگ‌ها تاثیری در مرحله ندارند.) بعد از صحبت‌ها T را فشار دهید و به کارآگاه River Ward  زنگ بزنید. بعد از صحبت‌‌ها او را در محل مشخص شده در نقشه ملاقات کنید. در حین ملاقات دیالوگ‌ها تاثیری در روند بازی ندارند.  بعد از صحبت‌ها به دنبال او بروید و سوار ماشین شوید. بعد از صحبت‌ها با F رانندگی را رد کنید. وقتی به مقصد رسیدید، از ماشین پیاده شوید و River را دنبال کنید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی I Fought The Law

وقتی به بازار رسیدید از مغازه‌دارها در مورد Christine Markov سوال بپرسید. (از زنی که در عکس بالا مشخص است سوال کنید تا محل او را پیدا کنید.) بعد به محل مشخص شده در نقشه بروید و با او صحبت کنید. (دیالوگ‌ها به یک مسیر ختم می‌شوند.) بعد از صحبت با او با River صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها به سمت ماشین بروید. جلوی گروهی از Tyger Claws مزاحم شما خواهند شد. در اینجا یا می‌توانید به صورت خشن با آنها رفتار کنید یا فقط با صحبت قضیه را حل و فصل کنید. ( انتخاب گزینه اول حالت صلح آمیز و گزینه دوم و سوم منجر به درگیری می‌شود.)

بعد از انتخاب بالا بعد از صحبت کوتاهی با River می‌توانید ادامه ماموریت را با او بروید یا خودتان بعدا به محل بروید. در هر صورت وقتی به محل رسیدید بعد از صحبت با River وارد مغازه شوید و با Neil صحبت کنید. او فرار می‌کند اگر قدرت(Body Attribute) 6 دارید در را به زور بازکنید و به دنبالش بروید کمی جلوتر او توسط River گیر افتاده است. بعد از صحبت‌ها و گرفتن اطلاعات به همراه River به مقصد بروید و با F بخش رانندگی را رد کنید. وقتی به مقصد رسیدید با River صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها انبازی در نقشه مشخص می‌شود باید وارد آنجا شوید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی I Fought The Law

از در جلو وارد نشوید به سمت چپ بروید و در سمت چپ انبار دری را پیدا خواهید کرد که اگر Technical Ability شما شش یا بیشتر باشد می‌توانید در را به راحتی باز کنید. به جلو بروید و در انتها به سمت راست مسیر را ادامه دهید مردی جلوی دری ایستاده و دوربینی بالای سر اوست دوربین را خاموش کنید و مرد را نیز بیهوش کنید و وارد انبار شوید. در انبار دو مرد رو به رویتان هستند آنها را بگیرید و بیهوش کنید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی I Fought The Law

محل ورود به کلوب در عکس بالا مشخص است کانتینر را باز کنید و از پله‌ها پایین بروید و بعد وارد آسانسور شده و به طبقه منفی چهار بروید. در پایین آسانسور شما یک بار می‌بینید که جلویش مردی ایستاده و در بالایش یک دوربین است. دوربین را خاموش کنید(بوسیله هک کردن) و بعد مرد را بیهوش کنید. در اینجا می‌توانید دیگر دشمنان را نیز بکشید تا لوت بیشتری بدست بیاورید در هر صورت از پله‌ها بالا بروید و بعد اولین در سمت چپ وارد شوید. دفتر اصلی در در سوم است اما اگر در دوم را وارد شوید و دستگاه را استفاده بکنید اتفاق بدی برای V می‌افتد که بخش پنهان این بخش است. وارد اتاق سوم و دفتر اصلی شوید و کامپیوتر را استفاده کنید. وارد فایل‌ها شوید و ویدیو را ببینید. بعد از دیدن ویدیو با River صحبت کنید و از کلوب خارج شوید. بعد از لودینگ صحبت‌های کارآگاه هان و River  را گوش کنید و در آخر با River حرف بزنید. بعد از پایان صحبت‌ها T را فشار دهید و با Elizabeth Peralez صحبت کنید. بعد محلی در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید. زنگ را بزنید و بعد وارد ساختمان شوید و سوار آسانسور شوید به Penthouse بروید. (در آسانسور جانی با شما حرف می‌زند.) بعد از پیاده شدن از آسانسور به دنبال Elizabeth بروید و روی صندلی بنشینید تا صحبت‌ها شروع شود. (دیالوگ‌های این بخش تاثیری در بازی ندارند) بعد از صحبت‌ها از ساختمان خارج شوید تا ماموریت تمام شود.

دیگر راهنمایی‌های بازی Cyberpunk 2077 مراحل فرعی…

دیدگاه ها بسته شده است