راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Happy Together

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Happy Together

راهنمایی کامل مراحل بازی Cyberpunk 2077 (منوی اصلی)

ماموریت فرعی Happy Together

این ماموریت با انتخاب‌های اشتباه ممکن است Fail شود پس طبق راهنمایی پیش بروید.

این ماموریت را همان اوایل بازی در طبق پایین آپارتمانتان می‌توانید بدست بیاورید. به محل که بروید دو پلیس مشغول صحبت هستند با آنها حرف بزنید و بعد از صحبت‌ها به جلوی در بروید و در آپارتمان را بزنید. مرد در ابتدا جواب نمی‌دهد. چند ساعت بازی منتظر بمانید و دوباره به جلوی در بروید و در بزنید. دقت کنید اولا باید تمام دیالوگ‌های آبی این مرحله را انتخاب کنید و طبق دیالوگ‌هایی که گفته می‌شود انتخاب کنید تا ماموریت Fail نشود.

در دیالوگ اول اگر قدرت بدنی شما 8 است گزینه آخر را انتخاب کنید تا به راحتی وارد شوید در غیر این صورت اول گزینه دوم و بعد  Your friends asked me to drop by را انتخاب کنید تا داخل خانه شوید. وقتی نشستید در حین صحبت‌ها حتما دیالوگ‌های آبی را انتخاب کنید. حتما How’d Andrew died و جلوتر So Andrew was like a grandpa to you و در آخر حتما People die. You move on را انتخاب کنید تا بتوانید ماهیت اصلی Andrew را متوجه شوید!

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت فرعی Happy Together

بعد از صحبت با او اگر طبق دیالوگ‌های بالا عمل کرده باشید، یک قسمت Optional در بخش ماموریت‌ها ظاهر می‌شود. آن را انتخاب کنید و به محل مشخص شده بروید. وارد قبرستان آینده شده‌اید! وقتی به محل مشخص شده در نقشه رسیدید به سمت محلی که در عکس بالا مشخص است بروید (به مینی مپ دقت کنید) تا دیالوگ‌ها ظاهر شود و متوجه شوید که Andrew در حقیقت یک لاک پشت است! با جانی صحبت کنید و بعد از صحبت‌ها به پیش پلیس‌ها بروید و حقیقت را به آنها بگویید. با کشف حقیقت ماموریت با پایان خوب به پایان می‌رسد.

دیگر راهنمایی‌های بازی Cyberpunk 2077 مراحل فرعی…

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است