راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی The Crucible

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی The Crucible

راهنمای قدم به قدم بازی God of War Ragnarok (منوی اصلی)

با اتمام این ماموریت، مقدار 10000Xp برای کریتوس و 2500Xp برای آترئوس بدست می‌آورید.

راهنمای قدم به قدم مراحل فرعی GOW: Ragnarok / ماموریت The Crucible

با پیدا کردن یکی از دو Muspelheim Seed Halfs ماموریت The Crucible آغاز می‌شود. جفت این آیتم‌ها در Svartalfheim قرار دارد که یکی از آنها را در ماموریت In Service of Asgard پیدا می‌کنید که قبل‌تر توضیح داده‌ام. هر دو این آیتم‌ها در صندوق افسانه‌ای قرار دارند.

یافتن دانه‌ی موسپلهایم

راهنمای قدم به قدم مراحل فرعی GOW: Ragnarok / ماموریت The Crucible

اولین دانه‌ی موسپلهایم در Morvitnir’s Rig پیدا می‌شود. وقتی در ساحل Rig پهلو گرفتید، به بالا و سمت راست بروید. بر روی سازه‌ی چوبی بپرید و تا بالای بروید. بعد از کنار زدن دشمنان، بر روی لبه‌ی سطح صندوق افسانه‌ای حاوی Muspelheim Seed Halfs را خواهید یافت.

راهنمای قدم به قدم مراحل فرعی GOW: Ragnarok / ماموریت The Crucible

دومین دانه در Alberich Hollow وجود دارد، کمی بعد از مجسمه‌ی بلند بروی Dragon Beach جایی که ماموریت Spirit of Rebellion را پیش‌ می‌بردید. صندوق افسانه‌ای زیر آوارها مدفون است پس باید با بمبی آوار را کنار بزنید.

بعد از یافتن دانه‌ها، به سمت نزدیک‌ترین Mystic Gateways بروید و خود را به Muspelheim برسانید، جایی که The Crucible را خواهید یافت. می‌توانید Enchantmentای به نام Muspelheim’s Protection را از صندوق کنار کارگاه برادران هولدرا بیابید. بعد یکی از گیاهان را بردارید تا Favourای به نام Nine Realms In Bloom آغاز شود. (توضیح کامل)

راهنمای بازی God of War Ragnarok / مرحله فرعی The Crucible

جلو بروید و بیشتر در موسپلهایم پیش‌روی کنید، در آخر سه منطقه با نشان شمشیر خواهید یافت. هر کدام از آنها سه Rune با نشانه‌های F, N, R دارند. شش چالش متفاوت وجود دارد که باید آنها را بگذرانید که اینها هستند:

۱.چالش Weapon Master که علامت Arenaی آن F است. در این چالش باید تمام دشمنان را در مدت زمان محدود شکست دهید، جوایز: Shoulder Gaurd of Undying Pyres، مقدار ۱۰۰۰ عدد هکسیلور و ۲۵۰تا Divine Ashes دریافت خواهید کرد.

۲. چالش Flawless‌ که علامت Arenaی آن F است، در این چالش نباید کوچک‌ترین صدمه‌ای ببینید. جوایز: ۱۰۰۰ عدد هکسیلور و ۲۵۰تا Divine Ashes خواهد بود.

۳. چالش Ring Out که علامت Arenaی آن N است، در این چالش دشمنان با دریافت آسیب سلامتیشان را بازیابی می‌کنند. (چالش سختی خواهد بود) جوایز: Bracers of Undying Pyers و ۱۰۰۰ هکسیلور و ۲۵۰تا Divine Ashes خواهد بود.

۴. چالش Feed The Rift که علامت Arenaی آن N است، باید Orbها را به Realm Tearها پرتاب کنید تا آنها را ببندید قبل از اینکه زمان تمام شود. جوایز: 1000 عدد هکسیلور و ۲۵۰تا Divine Ashes خواهد بود.

۵. چالش Population Control که علامت Arenaی آن R است. باید همزمان که با Elite مبارزه می‌کنید، تعداد دشمنان را در حد مجاز نگه‌دارید تا افزایش نیابند. جوایز:  ۱۰۰۰ تا هکسیلور و ۲۵۰ تا Divine Ashes و همینطور Girdle of Undying Pyers خواهد بود.

۶. چالش King of the Hill، که علامت Arenaی آن R است. دشمنان را از رینگ بیرون کنید تا زمان تمام شود. جوایز: 1000تا هکسیلور و 250تا Divine Ashes خواهد بود.

بعد از اتمام تمام چالش‌ها قادر خواهید بود که صندوق Nornir در روبروی هولدراها را باز کنید. درون این صندوق Chaos Flame خواهد بود که به محض به دست آوردنش Favourای به نام The Final Challenge باز خواهد شد. (در مورد آن جداگانه توضیح خواهیم داد.)

راهنمای مراحل فرعی بازی God of War Ragnarok 

تمام راهنمایی‌های بازی God of War Ragnarok 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است