توضیح کامل در مورد پایان بندی های بازی Elden Ring

توضیح کامل در مورد پایان بندی های بازی Elden Ring

در بازی Elden Ring با توجه به اینکه تا چه داستان دیگر کاراکترها را دنبال کرده باشید می‌توانید پایان‌های مختلفی را تجربه کنید در این بخش بیشتر با این مورد آشنا خواهید شد و قصد داریم در مورد تمام پایان‌های بازی صحبت کنیم. (در آینده با کامل کردن ماموریت‌های شخصیت‌های مختلف این بخش به روز شده و کاملتر خواهد شد.) (خطر اسپویل)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

Age of Fracture

پایان بندی‌های بازی Elden Ring / پایان Age of Fracture

بعد از نبرد پایانی با Boss نهایی، گزینه‌ی Mend The Elden Ring را انتخاب کنید.

توضیحات این پایان بندی‌: این پایان بندی‌ گزینه‌ی پیش فرض (Default) بازی است و Tarnished به عنوان Elden Lord برگزیده شده و عصر جدیدی را آغاز میکند. (این پایان بندی‌ به شما Trophy می‌دهد.)

Age of Duskborn

پایان بندی‌های بازی Elden Ring / پایان Age of Duskborn

باید Questline مربوط به کاراکتر Fia را تکمیل و آیتم Mending Rune of the Death-Prince را دریافت کنید. (توضیحات بیشتر)

بعد از نبرد پایانی با Boss نهایی گزینه‌ی Use Mending Rune of the Death-Prince را انتخاب کنید.

توضیحات این پایان بندی‌: بعد از آنکه از نشانِ نفرینِ مرگ که بر روی جسد Godwyn قرار داشت استفاده کردید به او زندگی دوباره‌ای به عنوان The First of the Dead می‌دهید، Fia در کنار او میآرامد و اولین نیمه‌خدایان مرده را به شکل Rune به دنیا میآورد. Tarnished انتخاب می‌کند که از این Use Mending Rune of the Death-Prince برای شروع عصری جدید به نام Duskborn به عنوان Elden Lord آغاز میکند. سرزمین Lands Between نیز در مِه‌ای از یاس و نااُمیدی (Harrowing به معنای دِلخراش است) فرو میرود. (این مِه غلیظ مشابه جو بازی Demons Souls است با این تفاوت که شیاطین در داخل این مِه ماوا ندارند.) (این پایان بندی‌ به شما Trophy نمیدهد.)

Blessing of Despair

پایان بندی‌های بازی Elden Ring / پایان Blessing of Despair

برای رسیدن به این پایان بندی‌ باید به کاراکتر Dung Eater پنج آیتم Dung Eater Seedbeds را بدهید تا زمانی که او به شما آیتم Mending Rune of the Fell Curse را بدهد. (توضیحات بیشتر اضافه خواهد شد)

بعد از نبرد نهایی گزینه‌ی Use Mending Rune of the Fell Curse را انتخاب کنید.

توضیحات این پایان بندی‌: این گزینه از پایان بندی‌های جایگزین (Alternative) بازی است، جایی که Tarnished انتخاب میکند از آیتم Mending Rune of the Fell Curse برای شروع عصر جدیدی به عنوان Elden Lord استفاده کند. تفاوت با پایان بندی‌ اصلی در این است که سرزمین Lands Between دچار نفرین Dung Eater می‌شود.

Age of Order

پایان بندی‌های بازی Elden Ring / پایان Age of Order

برای رسیدن به این پایان بندی‌ باید Questline کاراکترهای Goldmask و Brother Corhyn را تکمیل کنید تا آیتم Mending Rune of Perfect Order را دریافت کنید. . (توضیحات بیشتر اضافه خواهد شد)

بعد از نبرد با Boss نهایی گزینه‌ی Use Mending Rune of the Perfect Order را انتخاب کنید.

توضیحات این پایان بندی‌: این پایان بندی‌ نسخه‌ی جایگزین (Alternative) پایان بندی‌ اصلی بازی است. جایی که Tarnished انتخاب می‌کند که از آیتم Mending Rune of the Perfect Order بر روی Elden Ring استفاده کند تا حلقه‌ها ترمیم شده و نظم به سرزمین Lands Between برگردد و نیروهایی که بخاطر شعله‌های جاه‌طلبی جسور شده بودند و با یکدیگر نزاع میکردند را سرکوب کند.

کاراکتر Goldmask زمانی ابراز تاسف کرد و افزود: همه‌ی انسان‌های بزرگ و خوب، در نهانشان، حماقت و شَرِّ مطلقی وجود دارد که باید با آن کنار آمد. سخنان او بدین معناست که به دنبال قدرت برای پیشبرد جاه‌طلبی‌های خود هستند، زمانی نهانش را نشانمان می‌دهند که خود را طرف خیر و دیگری را شرِّ مطلق میخواند و مردم را بر علیه او میشوراند. هر کدام دیگری را متهم به بدعت میکند و وارد نزاعی میشوند که چیزی جز هرج‌ومرج و ناآرامی برای Lands Between ندارد. بنابراین در Age of Order ثبات به Lands Between برمیگردد و دیگر از خدایانی که شعله‌های جاه‌طلبی آنها را به جان هم می‌اندخت، خبری نیست. (به عنوان مثال این گفته‌ها اشاره به درگیری میان Malenia و Radahn دارد که چیزی جز ویرانی خطه‌ی Caelid را به بار نیاورد. (Caelid در زبان لاتین به معنای آسمان‌ها و اشاره به سرزمینی بهشتی دارد)

Lord Of The Frenzied Flame

(بدترین پایان بازی)

پایان بندی‌های بازی Elden Ring / پایان Lord Of The Frenzied Flame

برای رسیدن به این پایان بندی‌ باید با Three Fingers ملاقات کنید و او را پذیرا شوید. (منظور اجازه دهید شما را در آغوش گرفته و بسوزاند). (توضیحات مرتبط: ماموریت فرعی شخصیت Hyetta) (توضیحات بیشتر )

نکته مهم: اگر با Three Fingers ملاقات کنید، دیگر به پایان بندی‌های دیگر دسترسی نخواهید داشت و تنها میتوانید گزینه‌ی Lord Of The Frenzied Flame انتخاب کنید. اگر به هر نحوی پشیمان شده‌اید میتوانید به منطقه‌ی Crumbling Farum Azula بروید و در محیط مبارزه با Dragonlord Placidusax از Miquella’s Needle استفاده کرده (برای اطلاع بیشتر به راهنمای شخصیت Millicent مراجعه کنید) و نشان Frenzied Flame را از بدنتان جدا کنید و بدین ترتیب دیگر این پایان بندی‌ را نخواهید دید.

بعد از نبرد با Boss نهایی تنها میتوانید گزینه‌ی Become the Lord of Frenzied Flame را انتخاب کنید. 

توضیحات این پایان بندی‌: در این پایان بندی‌ Tarnished مسیری متفاوت را می‌پیماید و تبدیل به ارباب آتش دیوانه‌وار می‌شود. اگر قبل از رویداد Forge of the Giants پذیرای Frenzied Flame شده باشید و با Melina صحبت کنید، او شما را ترک و تهدید به مرگ می‌کند. این رویداد باعث می‌شود که صحنه‌هایی اضافی را در سینماتیک پایانی ببینید. جایی که خالکوبی روی پلک چپ Melina از بین می‌رود و چشم آبی رنگ او را می‌بینید و او خطاب به Tarnished می‌گوید هرجا که بروی تو را مییابم زیرا تقدیرت مرگ است! (Destined Death کلام پایانی Melina خطاب به Tarnished این‌ها میباشند.)

اما اگر پذیرای Frenzied Flame درست بعد از رویداد Forge of the Giants شوید، این صحنه‌ی اضافی با حضور Melina را از دست خواهید داد زیرا او خود را قربانی می‌کند. (توضیحات بیشتر اضافه خواهد شد)

Age of Stars

(بهترین خط داستانی و پایان بازی)

پایان بندی‌های بازی Elden Ring / پایان Age of Stars

برای رسیدن به این پایان بندی‌ باید Questline کاراکتر Ranni the Witch را تکمیل کنید. (توضیحات بیشتر)

بعد از نابودی Boss نهایی از Summon Sign شخصیت Ranni استفاده کنید تا Age of Stars شروع شود.

توضیحات این پایان بندی‌: پس از شکست دادن Elden Beast به جای ترمیم حلقه‌های Elden (این واژه به معنای کهن است) Tarnished در مقابل بقایای ماریکا، Ranni را احضار میکند. حال Ranni جای Marika را به عنوان الهه می‌گیرد و Tarnished را به عنوان Elden Lord خود برمی‌گزیند. Ranni به دوره The Golden Order پایان می‌دهد و یک Order جدید را بنیان می‌گذارد (این Order نامی ندارد اما احتمالاً مشابه Order of the Dark Moon است که فعلاً اطلاعات کمی از آن داریم). با این عمل تاثیر The Greater Will (اراده‌ی بزرگتر) را از Lands Between حذف می‌کند. او The Lands Between را به همراه Tarnished ترک می‌کند و Order خود را با خود می‌برد، در سفری که هزاران سال طول می‌کشد. در نتیجه‌ی غیبت او، The Lands Between برای اولین بار در یک عصر بدون خدا یا حاکم باقی می‌ماند.

پایان بندی‌های بازی Elden Ring / پایان Age of Stars

دیالوگهای او در Cutscene آخر خود بدین شرح است:

«…نبرد تمام شد، که اینطور.
من رسماً قسم میخورم به هر موجود زنده‌ای و ارواح زندگان. (احتمالاً سوگند زناشویی را جاری می‌کند!)
اکنون عصر ستارگان فرا می‌رسد.
سفری هزارساله زیر حکمت ماه.
اینجا شب سردی آغاز می‌شود که همه را دربرمیگیرد، [شبی که] به دوردست‌ها می‌رسد.
در ترس و تردید و تنهایی…
همانطور که مسیر به سمت تاریکی امتداد می‌یابد. (اگر قسمش را سوگند زناشویی بدانیم به Tarnished درباره خطرات و احتمالاتِ این پیوند زناشویی هشدار می‌دهد و می‌خواهد بداند آیا باز هم Tarnished حاضر است او را همراهی کند یا خیر!)
خُب پس. اجازه هست؟ همسرِ ابدیِ عزیزم [که این مسیر هزار ساله‌ی ابدی را کنارهم طی کنیم…].»

وقتی Questline او را به طور کامل انجام دهید، میتوانید به اتاق او برگردید و با عروسکش صحبت کنید، جایی که او برنامه‌های آینده‌ی خود را شرح می‌دهد:

«من دوره متفاوتی را تصور می‌کنم. مال من دوران نظم طلایی نخواهد بود، بلکه دوره ستارگان و ماهِ شب سرد خواهد بود. من آنها را دور از زمین و زیر پای خودمان نگه میدارم.
همانطور که اکنون است، زندگی، ارواح و نظمی که محکم به هم گره خورده است، اما من میخواهم آن را کاملاً کنار بگذارم.
و بصیرتی قطعی، عاطفه، ایمان و لمس را به جای آن قرار دهم.
همه چیز غیر ممکن خواهد شد. به همین خاطر به دستور خودم این خاک را ترک خواهم گفت. آیا همین الان هم به سراغ من میآیی، یگانه مولایِ من؟ (منظور Tarnished می‌باشد.)

اما او در ابتدا قصد داشت (قبل از رو به رویی با Tarnished) که این سفر را به تنهایی طی کند و هزار سال را در تنهایی سر کند. این موضوع توسط توضیحات حلقه‌ی ماه تاریک برملا می‌شود:

«هرکه هستی، انگشتر را از این مکان مگیر، خلوتِ فراتر از شب، تنها مالِ من است.»

بازگشت به : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است