مراحل پایانی بازی GTA 5

مراحل پایانی بازی GTA 5

در اینجا مراحل پایانی بازی GTA 5 را برایتان توضیح می‌دهیم. در این مراحل می‌توانید بین سه راه یکی را انتخاب کنید که هر کدام عواقب خاصی برایتان دارند.

…اخطار: این متن شامل اسپویل می‌باشد…

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

نکته: قبل از شروع ماموریت بازی را سیو کنید تا در صورتی که پایان مورد نظر را دوست نداشتید بتوانید آن را عوض کنید.

بعد از انجام سری مراحل سرقت بزرگ  با فرانکلین به علامت F که در خانه‌اش است بروید، علامت زردی جلوی در ظاهر می‌شود به آنجا بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو شما سه انتخاب دارید:

1. کشتن ترور 2. کشتن مایکل 3. آرزوی مرگ! اگر گزینه اول و دوم را انتخاب می‌کنید حتما قبلش مراحل فرعی مرتبط با این دو کاراکتر را انجام دهید. هرچند پیشنهاد ما انتخاب گزینه سوم است که مرحله جذابی نیز می‌باشد. با انتخاب گزینه سوم هیچ یک از کاراکترها را از دست نمی‌دهید و مشکلی برایتان پیش نمی‌آید. با مرگ یک کاراکتر پول‌هایی که در مرحله سرقت بزرگ بدست آوردید فقط بین دو کاراکتر باقی مانده تقسیم می‌شود. ولی بقیه پول‌ها و دارایی او را از دست خواهید داد و دیگر به مراحل فرعی آن کاراکتر نیز دسترسی نخواهید داشت. انتخاب با شماست ما هر سه گزینه را برایتان توضیح دادیم.

مرحله آخر: پایان اول: Something Sensible (علامت T)

مرحله آخر: پایان اول: Something Sensible

گزینه اول را در تلفن انتخاب کنید تا این مسیر را بروید. این مسیر به مرگ ترور منتهی می‌شود پس مراقب باشید. مراحل فرعی باقی مانده‌ مرتبط با او از دست خواهد رفت و سرمایه و املاک او نیز به باد می‌رود! بعد از این انتخاب علامت T روی نقشه مشخص می‌شود. به علامت T که بروید دمو آغاز می‌شود بعد از دمو به دنبال ترور حرکت کنید. در این مرحله کار خاصی نباید بکنید فقط ترور را دنبال کنید که با قدرتی فرانکلین کار سختی در پیش نخواهید داشت. ترور با علامت قرمز در نقشه مشخص است آن را تعقیب کنید تا دمو آغاز شود و شاهد مرگ ترور باشید. با این انتخاب بازی به پایان می‌رسد و ترور از لیست شخصیت‌های شما حذف خواهد شد. پول مرحله سرقت بزرگ بین مایکل و فرانکلین تقسیم خواهد شد. (برای طلایی کردن فقط ترور را بکشید.)

مرحله آخر:  پایان دوم: The Time’s Come (علامت M)

مرحله آخر:  پایان دوم: The Time's Come (علامت M)

گزینه دوم را در تلفن انتخاب کنید تا این مسیر را بروید. این مسیر به مرگ مایکل منتهی می‌شود پس مراقب باشید. مراحل فرعی باقی مانده مرتبط با او از دست خواهد رفت و سرمایه و املاک او نیز به باد می‌رود! بعد از این انتخاب علامت M روی نقشه مشخص می‌شود. به محل M در نقشه بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو به سرعت به دنبال مایکل بروید. با توجه به قدرتی فرانکلین مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. جلوتر او می‌ایستد و پیاده فرار می‌کند. از ماشین پیاده شوید و به تعقیب او بپردازید. از پله‌ها بالا بروید و مایکل که با علامت قرمز مشخص است را تعقیب کنید. بعد محل او با علامت زرد مشخص می‌شود به آنجا بروید و از پله‌ها بالا بروید و به او را دنبال کنید. در آخر از نبردبان بالا بروید و به بالای دکل بروید. در بالا دمو آغاز می‌شود در آخر باید تصمیم بگیرید که مایکل را از بالا پایین بیندازید یا خیر. در هر صورت فرقی ندارد و مایکل به پایین سقوط میکند و کشته می‌شود! با این انتخاب بازی به پایان می‌رسد و مایکل از لیست شخصیت‌های شما حذف خواهد شد. پول مرحله سرقت بزرگ بین ترور و فرانکلین تقسیم خواهد شد. (برای طلایی کردن فقط مایکل را بکشید.)

مرحله آخر: پایان سوم: The Third Way (علامت L)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.هدشات: در این مرحله ۲۰ هدشات انجام دهید. 2. دقت: در این مرحله باید ۷۰ درصد دقت تیراندازی داشته باشید. 3. زمان: در عرض ۲۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه ماموریت را به پایان برسانید. 4. Stick, Tick… Boom: باید وی چانگ (We Cheng) را با استفاده از بمب بکشید. 5. Lead Lobotomy: شما باید استیو هاینز (Steve Haines) را با شلیک گلوله به سرش بکشید. 6. Stretched Out: شما باید استرچ (Stretch) را در یک مبارزه تن به تن بکشید.)

نکته: برای هر سه کاراکتر جلیقه ضد گلوله، مهمات، بمب، نارنجک انداز و… تهیه کنید چراکه این مرحله سخت و طولانی است.

مرحله آخر: پایان سوم: The Third Way (علامت L)

انتخاب سوم طولانی و سخت است اما ارزشش را دارد و هر سه کاراکتر بازی با این انتخاب زنده می‌مانند. پیشنهاد ما نیز انتخاب گزینه سوم برای دیدن و تجربه‌ی بهترین پایان بازی است. گزینه سوم را در تلفن انتخاب کنید تا این مسیر را بروید. بعد از این انتخاب علامت L روی نقشه مشخص می‌شود. به سمت  علامت L در نقشه بروید تا دمو آغاز شود. یادتان باشد این مرحله زمانی است پس دموها را رد کنید.

بعد از دمو، به سمت علامت زرد در نقشه بروید و بعد از اینکه Lamar سوار ماشین یا موتورتان شد به سمت محل زرد بعدی بروید. به سمت محل زرد بعدی در ساختمان بروید تا دموی بعدی آغاز شود، دمو را رد کنید. بلافاصله دشمنان سر می‌رسند گروه FIB با رنگ قرمز در پایین مشخص هستند. در این بخش می‌توانید بین سه کاراکتر سوییچ کنید و از هر سه استفاده کنید. شروع به کشتن دشمنان کنید فقط یادتان باشد ۲۰ هدشات و ۷۰ درصد دقت تیراندازی برای طلایی کردن مرحله ضروری است. پس با دقت تیراندازی کنید و به سر دشمنان شلیک کنید. پیشنهاد ما استفاده از مایکل در بیشتر مواقع است اما ترور و فرانکلین نیز در موقع ضروری باید استفاده شوند چراکه تعداد دشمنان زیاد است. کمی بعد از کشتن دشمنان افراد گروه Merryweather نیز سر می‌رسند و شما را محاصره می‌کنند باید از تمام توانتان برای کشتن دشمنان و هدشات کردنشان استفاده کنید.

مرحله آخر: پایان سوم: The Third Way (علامت L)

کمی جلوتر Lamar به دردسر می‌افتد و باید با فرانکلین به پیش او بروید و نجاتش دهید. به سرعت فرانکلین را انتخاب کنید و به سمت علامت آبی مشخص شده در نقشه بروید در طول مسیر دشمنان جلوی مسیرتان هستند، در محل‌های مناسب پناه بگیرید و دشمنان را بکشید و پیش بروید. وقتی به پیش Lamar رسیدید پیش او پناه بگیرید و شروع به کشتن دشمنان کنید. کمی جلوتر ترور به مشکل برمی‌خورد، پس به مایکل سوییچ کنید و دشمنانی که رو به رویش قرار دارند را بکشید و به سمت علامت آبی که ترور است حرکت کنید تا او را نجات دهید. در طول مسیر دشمنان که با علامت قرمز در مینی مپ مشخص هستند را هدشات کنید و وقتی به محل رسیدید از نبردبان بالا بروید و پیش ترور خود را برسانید. وقتی پیش ترور رسیدید باز از نبردبان بالا بروید و از آن بالا با دقت دشمنانی که شما را محاصره کردند را هدشات کنید. در طرف دیگر نیز دشمنان وارد می‌شوند آنها را نیز بکشید و بعد به دنبال ترور که با رنگ آبی مشخص شده حرکت کنید و در طول مسیر دشمنان را بکشید.

مرحله آخر: پایان سوم: The Third Way (علامت L)

وقتی به محلی رسیدید که از در بیرون آمدید ماشین‌های دشمن را در پایین می‌بینید. سریع می‌توانید با استفاده از نارنجک انداز ماشین‌ها را از بین ببرید. همینطور دشمنان اطراف را بکشید و بعد به فرانکلین سوییچ کنید و دشمنان اطراف او را نیز بکشید و محیط را پاکسازی کنید. بین سه کاراکتر سوییچ کنید و دشمنان که تعدادشان بسیار زیاد است را هدشات کنید و از بین ببرید. فقط وقتی مطمئن بودید از پشت پناه خارج شوید و حسابی از کاراکترهایتان محافظت کنید تا کشته نشوند چراکه با کشتن آنها زمان زیادی از دست می‌روید و نمی‌توانید بخش سوم را بدرستی به پایان برسانید. کمی بعد هلکوپتر دشمن نیز سر می‌رسد با شلیک به خلبان یا با استفاده از نارنجک انداز آن را نابود کنید. بعد از نابودی کامل دشمنان به سمت علامت زرد بروید تا دمو آغاز شود.

سریع دمو را رد کنید حال باید به محل بروید و سه نفر را بکشید. اول مایکل را انتخاب کنید و با او به سراغ Stretch بروید. (نزدیک‌ترین) او در بین گروهی از افراد ایستاده است برای طلایی کردن این بخش از مرحله باید Stretch را با مشت و لگد بکشید! پس از سلاح استفاده نکنید به سمت او بروید و با مشت‌هایتان Stretch که با رنگ قرمز مشخص شده است را غافلگیر کرده و بکشید. (بخش آخر مدال طلایی) همینطور می‌توانید با ماشین آنها را زیر بگیرید و بعد Stretch را گیر بیارید و با لگد و مشت بکشید. با اینکار افراد گروه Ballas به دنبالتان می‌آیند. سریع از دستشان فرار کنید و از محل دور شوید. اگر با ماشین دنبالتان کردند سریع ماشین را نابود کنید و وقت را هدر ندهید.

بعد ترور را انتخاب کنید و به سمت چرخ و فلک برای کشتن Steve Haines بروید. او در بالای چرخ و فلک در حال مصاحبه است. از دور و با تفنگ نشانه‌دار به سمت بالای چرخ و فلک نشانه بروید (احتیاج نیست جلو بروید همانجا خارج از شهر بازی) و به سر او شلیک کنید تا بخش پنجم مدال طلایی را نیز بدست بیاورید. حال از محل دور شوید و پلیس را گم کنید. (سریع در جایی مخفی شوید تا پلیس گم شود.)

مرحله آخر: پایان سوم: The Third Way (علامت L)

بلافاصله به پیش فرانکلین بروید. باید بوسیله او We Cheng را بکشید. وقتی نزدیک محل شدید سریع Sticky Bomb را انتخاب کنید و به سمت سه ماشین‌ او و محافظانش بمب پرتاب کنید و آنها را منفجر کنید. اگر مدال طلایی بخش چهارم را می‌خواهید باید حتما از Sticky Bomb استفاده کنید. بعد از منفجر کردن هر سه ماشین ترور را انتخاب کنید و به سراغ ویلای Devin بروید تا او را گروگان بگیرید! دشمنان را رنگ قرمز مشخص هستند یادتان نرود دقیق شلیک کنید و به سر دشمنان بزنید تا ۲۰ هدشات کامل شده و دقت تیراندازی‌تان هفتاد درصد باشد. همینطور دشمنان را بکشید و به سمت علامت آبی بروید تا Devin را پیدا کنید و دمو آغاز شود، سریع دمو را رد کنید. با ماشین سریع به سمت علامت زرد مشخص شده در نقشه بروید تا دموی بعدی آغاز شود، دمو را رد کنید تا مرحله تمام شود و بازی را به پایان برسانید. (خسته نباشید!) بعد از پایان بازی به این روش، پول مرحله سرقت بزرگ بین سه کاراکتر تقسیم می‌شود و می‌توانید تمام مراحل فرعی را بروید و بازی را صد در صد کنید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است