راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Monkey Business

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Monkey Business

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Monkey Business
(این مرحله با علامت B در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.Stunner: با تفنگ الکترونیکی به هشت نفر شلیک کنید. 2. هدشات: پانزده نفر را هدشات کنید. 3. دقت: هفتاد درصد دقت تیراندازی داشته باشید. 4. زمان: در ۱۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه ماموریت را به پایان برسانید.)

نکته۱: به احتمال بسیار زیاد این مرحله در ابتدا باگی خواهد بود. (حتی آخرین ورژنِ نسخه اصلی که بازی را روی آن تست کردیم) در این صورت وقتی به علامت B در نقشه بروید با ارور عجیب The Mission has been disrupted. Return later to start the mission رو به رو می‌شوید. در این صورت سوار ماشین سیاهی که در محل B قرار دارد شده و از محل دور شوید. وقتی از محل دور شوید علامت B دوباره ظاهر می‌شود، در این صورت دوباره به سمت علامت B بروید تا ماموریت آغاز شود. (با این روش باگ رفع می‌شود.)

نکته۲: در این ماموریت برای مایکل جلیقه ضدگلوله تهیه کنید. (کارتان راحت‌تر می‌شود)

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Monkey Business

بعد از شروع ماموریت سریع دمو را رد کنید. بعد از دمو سریع قایق را تا محل زرد مشخص شده ببرید. در محل به سرعت به درون آب بپرید و در آنجا به سمت علامت زرد رنگ در دل آب شنا کنید. وقتی نزدیک علامت شدید باید با استفاده از دستگاهِ برش توری را ببرید. چون این مرحله زمانی است باید به سرعت اینکار را انجام دهید. چند ثانیه‌ای روی هر بخش سبز بمانید تا صدای بریده شدن فلز را بشنوید و بعد به سرعت به سمت محل سبز بعدی بروید با اینکار تمام بخش‌های سبز قرمز شده و مسیر به سمت جلو باز می‌شود. به سرعت به سمت جلو بروید و به دنبال ماموریت FIB حرکت کنید. وقتی به علامت زرد رسیدید به سطح آب بیایید و از نبردبان بالا رفته و سریع دمو را رد کنید.

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Monkey Business

در این مرحله باید پانزده نفر را هدشات کرده و هشت نفر را با تفنگ الکترونیکی بیهوش کنید. پس از در که بیرون رفتید سریع تفنگ الکترونیکی را انتخاب کنید و دکتر را با تیر در سرش بیهوش کنید. همینطور مسیر را به سمت جلو بروید، نگهبانان و دکترها ظاهر می‌شوند و بهتر است در ابتدا فقط با تفنگ الکترونیکی به آنها و البته به سرشان شلیک کنید تا بخش اول مدال طلایی را بدست بیاورید. کمی جلوتر که بروید از آسانسور بالا رفته و دکترها و نگهبانان بیشتری می‌بینید. در طبقه بالا مسیر را ادامه دهید تا به یک در بسته برسید که دکتری درونش است بعد از اینکه با تهدید دکتر در را باز کرد او را با تفنگ الکترونیکی مهمان کنید و وسیله‌ای که درون اتاق است را بردارید. زنگ خطر به صدا در می‌آید. حال وقتی وارد در بعدی شوید نگهبانان مسلح وارد می‌شوند. تا اینجا باید هشت شلیک با تفنگ الکترونیکی را کامل کرده باشید اگر نکردید این بخش را سریع تکمیل کنید و یک سلاح دیگر را انتخاب کنید. در اینجا به سمت جلو پیش بروید و دشمنان که با علامت قرمز مشخص هستند را هدشات کنید! دقت کنید فقط به سر دشمان شلیک کنید. حتما از قدرتی مایکل استفاده کنید تا اینکار برایتان بسیار راحت‌تر شود. همینطور دقت تیراندازی‌تان باید هفتاد درصد باشد پس به درستی شلیک کنید و بدون فکر عمل نکنید. همینطور به جلو بروید و دشمنان را بکشید تا به محلی برسید که مایکل باید دستگاه را درون محفظه‌ای قرار دهد. (دموها را رد کنید.)

بعد از اینکار کنترل ترور که سوار هلکوپتری است را در دست می‌گیرید. به سمت جلو بروید و خود را به علامت دایره برسانید. دقیقا نباید کار خاصی کنید فقط سرعت هلکوپتر را کم کنید و نزدیک کانتینر و دود قرمز پرواز کنید تا دموی بعدی آغاز شود. بعد از دمو باید کانتینر را به سمت محل مشخص شده در نقشه ببرید. در محل پایین بروید و سرعتتان را کم کنید و با دقت کانتینر را با فشار E روی پشت کامیون بیندازید و بعد هلکوپتر را در محل زرد مشخص شده فرود بیاورید. ناگهان زمان به جلو رفته و کنترل ترور را در جیبپش در دست دارید. به سمت علامت مشخص شده بروید و در آخر دمو را رد کنید تا این ماموریت نیز به پایان برسد.

ماموریت Hang Ten
(این مرحله با علامت T در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: زمان: در عرض چهار دقیقه ماموریت را به پایان برسانید.)

ماموریت Hang Ten

بعد از ماموریت Monkey Business این ماموریت آغاز می‌شود. با ترور به محل T در نقشه بروید تا ماموریت آغاز شود. در این ماموریت نباید کار خاصی بکنید فقط در کمتر از ۴ دقیقه مرحله را تمام کنید! دمو را رد کنید سوار ماشین شوید و به سمت علامت زرد بروید. در آنجا نیز دمو را رد کنید تا ماموریت تمام شود!

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است