راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Lamar Down

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Lamar Down

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Lamar Down
(این مرحله با علامت F در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.زمان: در عرض ۱۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه ماموریت را به پایان برسانید. 2.هدشات: در این مرحله ۱۸ هدشات انجام دهید. 3. دقت: در این مرحله باید ۷۰ درصد دقت تیراندازی داشته باشید. 4. Three Way: در این مرحله با هر بازیکن باید حداقل یک نفر را بکشید.)

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Lamar Down

با فرانکلین به علامت F در نقشه بروید تا این ماموریت آغاز شود. این مرحله زمانی است پس تمام دموهای بازی را رد کنید. به سرعت بعد از دیدن دمو به سمت علامت زرد در نقشه بروید. کمی مسیر طولانی است وقتی به محل رسیدید دموی بعدی را رد کنید. حال سه راه برای پیش روی در این مرحله پیش پای شماست. اولی از راه دروازه اصلی که باعث می‌شود بلافاصله شناسایی شوید. دومی از پشت محل که در آنجا بلدوزری است که می‌توانید با آن به محل نفوذ کنید و برخی از دشمنان را با آن له کنید. سوم از طریق مسیر راه آهن که می‌توانید از آن طریق دشمنان را غافلگیر کنید و کمی مخفیانه پیش بروید. این محل‌ها با سه نقطه زرد رنگ در نقشه مشخص شده‌اند و در نقشه بالا نیز آنها را برایتان مشخص کردیم.

با اینکه دردسرش کمی زیاد است (یعنی مرحله سخت‌تر می‌شود) اما برای اینکه وقتتان کمتر هدر برود و بتوانید در ۱۳ دقیقه و ۳۰ ثانیه مرحله را تمام کنید پیشنهاد می‌کنیم از همان نقطه ۱ که نزدیک‌تر است به محل نفوذ کنید و بلافاصله شروع به کشتن دشمنان کنید. در این مرحله دقت تیراندازی باید هفتاد باشد پس هر کاراکتری که انتخاب می‌کنید فرقی ندارد باید با دقت با آن تیراندازی کنید. بلافاصله وقتی دشمنان به سمتتان یورش آوردند شروع به کشتنشان کنید. آنها از هر سمت و مکانی به طرف شما هجوم می‌آورند با دقت تیراندازی کنید و سعی کنید بیشتر به سرشان شلیک کنید تا ۱۸ هدشات را در طول این مرحله کامل کنید. (اگر بی‌دقت باشید کارتان سخت است.)

در این مرحله باید بین سه کاراکتر سوییچ کنید و با هر یک حداقل یک نفر را بکشید، بدین ترتیب بخش چهارم مدال طلایی را نیز بدست می‌آورید. از قدرتی مایکل و ترور برای کشتن سریعتر دشمنان و شلیک به سر آنها استفاده کنید. همینطور به سمت دایره‌های آبی در مینی مپ بروید و دشمنان که با دایره‌های قرمز مشخص شده‌اند را بکشید. از مایکل و تفنگ نشانه‌دارش در مواقع ضروری و برای هدشات کردن دشمنان استفاده کنید. وقتی که نقطه‌های آبی را گشتید محل Lamar با رنگ زرد روی نقشه مشخص می‌شود به سرعت به آن سمت بروید و دشمنان اطراف را بکشید تا Lamar را پیدا کنید. وقتی با کمک هر سه بازیکن همه دشمنان را کشتید سوار ماشین شوید و Lamar را به سمت علامت زرد مشخص شده در نقشه ببرید. وقتی به محل رسیدید روی نقطه زرد پارک کنید تا دمو آغاز شود، دمو را رد کنید تا مرحله به پایان برسد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است