راهنمای بازی GTA 5 / سری ماموریت‌های فرعی Exercising Demons

راهنمای بازی GTA 5 / سری ماموریت‌های فرعی Exercising Demons

در این سری مراحل با تمام شخصیت‌های اصلی بازی با کاراکتری بامزه به نام Mary Ann رو به رو می‌شویم. در مورد هر سه ماموریت این سری صحبت خواهیم کرد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Exercising Demons: Michael

باید مراحل اصلی یا فرعی رو به رو را بروید تا این مرحله در نقشه ظاهر شود: ماموریت فرعی Pulling Favors و مرحله پنج: ماموریت Complications

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله:  مدعی: از میانبر استفاده نکنید و پیروز مسابقه شوید.)

ماموریت Exercising Demons: Michael

با مایکل در محل علامت سوالی که در عکس بالا مشخص است ماموریت Stranger را پیدا خواهید کرد. داخل پارک شوید و به سمت زنی که در حال ورزش است بروید. بعد از صحبت‌های عجیب و غریب زن باید با او مسابقه بدهید! به دنبالش بدوید و از هدف‌هایی که در نقشه به رنگ زرد مشخص هستند بگذرید و مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. باید انرژي خودتان را مدیریت کنید و زیاد پشت سرهم ندوید فعلا احتیاجی به دویدن بیش از حد نیست ولی باید همیشه نزدیک زن باشید و نگذارید او زیاد دور شوید. (حتی راه بروید چراکه وقتی او جلو است زیاد به خودش فشار نمی‌آورد.) در طول مسیر کمی جلوتر می‌توانید میانبر بزنید. اینکار را نکنید و پیروز شوید تا مدال طلایی را بدست بیاورید. کمی جلوتر به پله‌ها می‌رسید روی پله‌ها بپرید تا سریعتر به پایین بروید. روی پل مراقب رهگذران باشید و به آنها برخورد نکنید. پله‌ها آنطرف پل را نیز با پرش رد کنید. وقتی از پله‌ها پایین آمدید از اینجا تا خط پایان تمام انرژی خود را بگذارید تا پیروز شوید. بعد از پیروزی این ماموریت با مدال طلایی به پایان می‌رسد.

ماموریت Exercising Demons – Franklin 

باید مرحله اصلی رو به رو را بروید تا این مرحله در نقشه ظاهر شود: مرحله پنجاه: Predator

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: قهرمان: از میانبر استفاده نکنید و پیروز مسابقه شوید.)

ماموریت Exercising Demons - Franklin 

با فرانکلین به علامت ?F در نقشه بالا بروید، مری را در حال ورزش در آن محل می‌بینید. بعد از دمو باید با او مسابقه دهید و پیروز شوید! در ابتدا باید شنا کنید با سرعت تا طرف دیگر ساحل شنا کنید و نگذارید او از شما فاصله بگیرد. در طرف دیگر ساحل سریع سوار دوچرخه شوید، در اینجا باید از بین دایره‌های زردی که در مینی مپ نیز مشخص هستند رد شوید. در مسیر اصلی حرکت کنید و سعی نکنید که میانبر بزنید. در بخشی از این دوچرخه سواری باید از پلی شکسته بپرید پس خودتان را برای آن آماده کنید. وقتی به خط پایان رسیدید باید سریع پیاده شوید و بقیه مسیر را با دویدن طی کنید. تا خط پایان بدوید و اول شوید تا این ماموریت را به درستی به پایان برسانید.

ماموریت Exercising Demons – Trevor

باید مرحله اصلی رو به رو را بروید تا این مرحله در نقشه ظاهر شود: مرحله شصت و دو: Reuniting the Family

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: Good Cyclist : با دوچرخه‌ی مری برخورد نکنید. Quick Win : باید در عرض کمتر از ۱ دقیقه و ۴۲ ثانیه مسابقه را پیروز شوید.)

ماموریت Exercising Demons - Trevor

با ترور به علامت ?F در نقشه بالا بروید، مری را در حال جر و بحث با مردی می‌بینید. بعد از صحبتی باید با او مسابقه بدهید و شکستش دهید! بلافاصله بعد از دمو سوار دوچرخه شوید و به سمت محل‌های زرد مشخص شده بروید و مسیر را به سرعت به سمت پایین کوه طی کنید. دقت کنید علاوه بر سرعت باید حواستان باشد که با دوچرخه مری برخورد نکنید. به سرعت رکاب بزنید و به سمت خط پایان بروید تا در کمتر از ۱ دقیقه و ۴۰ ثانیه این مسابقه را برنده شوید و مدال طلایی را بدست بیاورید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است