راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Deep Inside

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Deep Inside

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Deep Inside
(این مرحله با علامت D در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1.بدون حتی یک خش: ماشین سرقتی را بدون اینکه آسیبی ببیند به مقصد برسانید. 2. سریعترین سرعت: ماشین را به بیشترین سرعتش برسانید. 3. Stealthy Recasting: بازیگر را باید مخفیانه بیهوش کنید. 4. Premature Ejector: باید در عرض ده ثانیه مسافر را به بیرون ماشین پرتاب کنید. 5. Second Strike: وقتی در حال خروج از استدیو هستید باید به بازیگری که از تریلر بیرون می‌آید ضربه بزنید.)

ماموریت Deep Inside

وقتی به علامت D رسیدید (فقط با فرانکلین) روی محل زرد رنگ بروید تا فرانکلین با Molly تماس بگیرد. بعد از پایان صبحت‌ها از در بالا بروید و داخل استدیو شوید. علامت قرمز محل بازیگر است. بگذارید صحبت‌های بازیگر با زن تمام شود و او از مرد دور شود بعد به آرامی به پشت مرد بروید و او را بیهوش کنید. (بخش دوم مدال طلایی) با اینکار دمو آغاز می‌شود و در آن فرانکلین لباس مرد را می‌پوشد. به سرعت به سمت دایره آبی بروید و سوار ماشین شوید و به سمت بیرون استدیو حرکت کنید. در حین خروج از استدیو بازیگر به هوش می‌آید و در وسط خیابان تلو تلو می‌خورد برای بدست آوردن بخش پنجم مدال طلایی به او ضربه بزنید. (عکس بالا) همینطور به سمت محل زرد مشخص شده در نقشه بروید. کمی جلوتر چند ماشین امنیتی استدیو با علامت قرمز در پشتتان ظاهر می‌شوند. با زدن کنترل می‌توانید از ماشین تیغ‌هایی بیرون بیندازید که لاستیک ماشین‌ها را پنجر کند. باید در این قسمت با سرعت و دقت رانندگی کنید تا آسیب جدی به ماشین وارد نشود. این برای بخش اول مدال طلایی کاملا ضروری است. با فشار Ctrl تیغ‌ها را بیرون بیندازید و لاستیک ‌هر دو ماشین را پنچر کنید.

جلوتر در جایی فرانکلین این جمله را می‌گوید: What’s this Button do یعنی این دکمه چیکار می‌کنه؟ بلافاصله بعد از دیدن این دیالوگ ده ثانیه وقت دارید تا دکمه شیفت را بزنید و زن را از ماشین Eject کنید تا زن از ماشین بیرون پرت شود! (برای گرفتن بخش چهارم مدال طلایی) با اینکار فرانکلین به مولی زنگ می‌زند و باید ماشین را سالم و بدون آسیب تا محل مشخص شده در نقشه ببرید در حین اینکار حتما ماشین را به بیشترین سرعتش نیز برسانید و با بالاترین سرعت ممکنه حرکت کنید (حتما در مواقع ضروری از قدرتی فرانکلین استفاده کنید) تا ماموریت تمام شود و مدال طلایی را بدست بیاورید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

دیدگاه ها بسته شده است