سری مراحل Paparazzo بازی GTA 5

سری مراحل Paparazzo بازی GTA 5

فرانکلین با پاپاراتزی‌ای به نام Beverly ملاقات می‌کند. جلوتر او از شما در چندین ماموریت مختلف برای گرفتن عکس از افراد معروف کمک می‌خواهد. در این بخش به تمام این مراحل پرداختیم.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

باید مراحل اصلی یا فرعی رو به رو بروید تا این مرحله در نقشه ظاهر شود: (مرحله پنج: ماموریت Complications و مرحله فرعی Pulling Favors) (همینطور انجام مراحل بالایی لازمه باز شدن مراحل پایین‌تر است.)

مرحله: Paparazzo

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. Smack Down: باید پاپاراتزی‌های فراری را از موتور به پایین پرت کنید. 2. Picture Perfect: مطمئن شوید که Beverly سه بار از میراندا به درستی عکس می‌گیرد.)

سری مراحل Paparazzo بازی GTA 5

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید. در اینجا فردی به نام Beverly را ملاقات می‌کنید. بعد از دمو سوار موتور شوید و به دنبال ماشین شش دره بروید. وقتی دقیقا در کنار ماشین بودید از قدرتی فرانکلین استفاده کنید تا Beverly بتواند از درون ماشین عکس بیندازد. سه بار از داخل ماشین باید عکس بیندازید تا مدال طلایی را بدست بیاورید. جلوتر بعد از اینکه یک موتور رقیب مزاحمتان می‌شود، باید به تعقیب موتور بپردازید. دقیقا در کنار موتور قرار بگیرید و از قدرتی فرانکلین استفاده کنید تا Beverly موتور را واژگون کند و بخش اول مدال طلایی را نیز بدست بیاورید. بعد از این به محل مشخص شده در نقشه بروید تا ماموریت تمام شود.

مرحله: Paparazzo – The x Tape

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. Quick Dip: در مسیرتان باید به داخل استخر آبی که وجود دارد بپرید. 2. Money Shot: باید به فیلم‌برداری از صورت دختر ادامه دهید تا زمانی که دوربین چهره او را تشخیص دهد.)

سری مراحل Paparazzo بازی GTA 5

چند روز بعد Beverly به شما پیامی می‌دهد و علامتی به شکل?P در نقشه فرانکلین ظاهر می‌شود. به آنجا بروید تا بخش دوم ماموریت Paparazzo آغاز شود. بعد از دمو به دنبال Beverly حرکت کنید. در طول مسیرتان به یک استخر برخورد می‌کنید. (عکس بالا) به داخل استخر بپرید و به سمت دیگرش شنا کنید. اینکار بخش اول مدال طلایی را برایتان تیک می‌زند. وقتی به محل رسیدید شروع به فیلم‌برداری می‌کنید. بعد از فیلم‌برداری باید فرار کنید و زن به تعقیب شما می‌پردازد. در اینجاست که باید به سمت زنی که در ماشین شما را تعقیب می‌کند دوربین را چند ثانیه نگهدارید. سختی این بخش اینجاست که ماشین در حرکت است. ولی اگر همینطور علامت وسط دوربین را روی صورت او نگهدارید این بخش را نیز می‌توانید به درستی انجام دهید و مدال طلایی را بدست بیاورید.

مرحله: – Paparazzo – The Partnership

چند روز بعد علامت ?P دوباره ظاهر می‌شود به آنجا بروید تا بخش بعدی ماموریت را انجام دهید. بعد از دمو دو علامت سبز روی نقشه مشخص می‌شود که باید به سراغ آنها بروید.

مرحله: – Paparazzo – The Meltdown

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. Thick of it: باید در فاصله نزدیک ماشین‌ پلیس و زن را دنبال کنید و همیشه نزدیکشان بمانید. 2. DUI Diva: بلافاصله بعد از اینکه زن دست بند به دستانش خورد از او عکس بگیرید.)

سری مراحل Paparazzo بازی GTA 5

به دایره سبز مشخص شده در نقشه بالا بروید. وقتی آنجا هستید فرانکلین با Beverly تماس ‌می‌گیرد. در طی این تماس یک دایره آبی روی نقشه مشخص می‌شود، به تعقیب ماشین بپردازید فقط دقت کنید باید همیشه نزدیک ماشین بمانید و اصلا نگذارید از شما دور شود. هدف فقط تعقیب است پس کار خاصی به جز دنبال کردن ماشین‌ها انجام ندهید. اگر خود را زیاد درگیر کنید و پلیس متوجه شما شود ماموریت Fail می‌شود. در صورتی که به مشکل برخوردید حتما از قدرتی فرانکلین که باعث کند شدن زمان می‌شود استفاده کنید. همینطور تعقیب و گریز را ادامه دهید (کمی این بخش طولانی است و باید از مسیرهای مختلف رد شوید پس باید با دقت و سرعت رانندگی کنید و همیشه نزدیک دو ماشین بمانید) تا زن ماشین را به درختی بکوباند. حال بایستید و بلافاصه دوربین گوشی را باز کنید و به سمت پلیس و زن بگیرید، فعلا عکس نگیرید، صبر کنید پلیس به طور کامل به زن دستبند بزند و بعد از هر دو عکس بگیرید و عکس را برای Beverly بفرستید و از محل دور شوید تا ماموریت را به درستی طلایی کنید.

مرحله: – Paparazzo – The Highness

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. Silent Snapper: در حین عکس‌برداری نباید شناسایی شوید. 2. Royal Drag: وقتی بسته توسط بادیگارد سلبریتی دریافت شد از آنها عکس بگیرید نه زودتر.)

مرحله: - Paparazzo - The Highness

به سمت دایره سبز دیگر بروید (یکی بیشتر روی نقشه باقی نمانده) تا ماموریت را آغاز کنید. وقتی در داخل دایره هستید Beverly با شما تماس می‌گیرد بعد از پایان صحبت‌ها، علامت آبی روی نقشه مشخص می‌شود به سمت آن بروید. در نزدیکی ساختمان پارک کنید و پیاده به سمت ساختمان بروید. در اینجا نباید شناسایی شوید، پس بهترین کار این است که خود را به پشت بام برسانید تا از آنجا بهتر بتوانید بدون شناسایی از این قرار ملاقات عکس بگیرید. یک سطل زباله در سمت چپ این ساختمان وجود دارد به روی آن بپرید و بعد خود را به پشت بام برسانید. وقتی روی پشت بام هستید نیم‌خیز شوید و آرام به لبه پشت بام و نزدیکی علامت آبی بروید تا بتوانید از آن بالا قرار ملاقات را مشاهده کنید. همینطور باید آنها را از همین بالا دید بزنید و کاری نکنید که شما را ببینند. دوربین را روی گروه نگهدارید و همینطور صبر کنید تا یک مرد از دورتر به سمت گروه اضافه می‌شود و بسته‌ای را به بادیگارد سلبریتی بدهد (مانند عکس بالا)، در اینجا بلافاصله از این کار عکس بگیرید و آن را برای Beverly بفرستید. بدون دیده شدن از پشت بام پایین بیایید و سوار ماشین شده و از محل دور شوید تا ماموریت به پایان برسد.

مرحله: – Paparazzo – Reality Check

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. Explosive Action!: شما باید Beverly و دو همراهش را در یک حمله بکشید.)

سری مراحل Paparazzo بازی GTA 5

بعد از چند روز علامت ?P روی نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید تا آخرین ماموریت Paparazzo را انجام دهید. بعد از انجام کارهای مختلف برای Beverly فرانکلین انتظار یک پاداش درست از او دارد. اما به نظر می‌رسد فرانکلین سرکار است و Beverly با او بد رفتاری می‌کند! او که اصلا از اتفاق پیش آمده خوشحال نیست می‌خواهد از Beverly و همراهانش انتقام بگیرد. در اینجا با نارنجک یا Grenade launcher (نارنجک انداز) به سمت آنها شلیک کنید، دقت کنید به سمت ماشین پرت کنید که اگر فرار کردند با انفجار ماشین کشته شوند، فقط باید یک نارنجک یا یک تیر grenade launcher بزنید و هر سه را همزمان بکشید تا ماموریت را طلایی به پایان برسانید. 

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است